انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 11

الموضوع: تجربتى مع جى جى فهمى ؟؟

الردود
    81

news تجربتى مع جى جى فهمى ؟؟

ازيكم يا احلى اعضاء بدون تطويل انا حبيت اقولكم تجربتى للنتوياج عند جى جى فهمى بجد ندمانة جدااااااااا انا جاية البيت وشى بايظ وطول النهار بحط كريمات التهابات والله انا كاتبة دة للأمانة محدش يروح يجرب ايدها ثقيلة جداااااا

الردود
    829
    مشكور عالتنبيه
    بس شو النتوياج ؟؟؟

الردود
    81
    النتوياج دة تنظيف بشرة بعمق بخار بعد كدة ماسك بعد كدة المرحلة الاساسية نزع الرؤس السوداءبابرة النتوياج ودى لازم تروحى لحد كويس وايدة خفيفة ودى كانت مشكلتى وسبب التهاب وتورم اجزاء من وجهى

الردود
    113
    أختى هذا طبيعي جدا nettoiyage يترك احمرار
    حوالي يوم او يومين لاتقلقي ابدا بس نصيحتي لا تضعي الكثير من الكريمات لأن هذا سيزيد تهيج البشرة

الردود
    81
    انا عارفة مفروض يكون فى احمرار وصحابى جربوة عند سنترات تجميل بس محدش حصل معاه زى وجهى بجد التهاب بزيادة وانفى بالزات وجعانى جداا

ربنا يجازيها ونصيحة محدش يروح لاى حد ويجرب لازم حد يكون واثق فية او حد جربة وشكرا ليكى جدا على الرد

الردود
    17,251
    التدوينات
    3
    التكريم
    • (القاب)
      • مجموعة العطاء في أركان الجمال
      • مُبدعة صيف 1430هـ
      • النجم الذهبي
      • شعلة العطاء
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    عاليتي قبل التشهير باحد
    يجب وضع احتمالات عديدة
    لريما كانت بشرتك حساسة جدا
    لاتحتمل بخار وانواع مختلفة من الكريمات
    وهدا شي وارد
    وليس كل مايناسب غيرنا يناسبنا
    مشكورة
    عدت الحمد لله ومشتاااااااااااااااااااااقة لكل الحبايب

الردود
    81
    شكرا جدا على مرورك بس احب اوضحلك انى بعمل تنظيف بشرة بالبخار ومعنديش حساسية لكن السبب كانت طريقتها فى استعمال الابرة لانى جربت قبل كدة محصلش معايا حاجة
    وربنا يعلم انا مش قصدى اشهر ولا بينى وبينها حاجة بس انا بقول نصيحة واللى مش مصدقة تروح تجرب وشكرا ليكى

الردود
    14
    فعلا مفيش داعى للتشهير بحد انتى واضح جدا انك اول مرة تجربيه ومعندكيش خلفيه عن الموضوع ده ده طبيعى جداااااااااا وممكن الالتهاب يقعد اسبوع كمان لان البشره بتكون مسامها مفتوحة ولازم مع خروج البثور يكونفيه التهاب وعلى فكرة انا عملته مرتين المرة الاولى كانت فى مكان مش عايزة اقول اسمه منعا للتشهير وكانت مرة سيئه جدا وجه والتهاب والمفظيع والمرة التانيه كانت عندجيجى فهمى وكانت الصراحة ربنا يجازيها خير جميله جدااااااااااااااااا والوجع طبيعى فى النتوياج جيجى فهمتنى قبل متبدا ان حيكون فيه التهاب ووجع وقالتلى اعمل ايه ودى امانه منها وفعلا بعد 3 ايام زى ما قلتلى وشى بقى حاجة تانيه ونور والنتيجة تحفة وان شاء الله بعد سنه ناويه اروح عندها تانى واعملة
    انا شايفه انك مش فاهمة النتوياج الصحيح بيتعمل ازاى لان انا سمعت دكاتره كبار فى التلفزيون بيشرحوه وهوفعلا بيوجع وبيعمل التهاب يعنى جيجى بتعملكالحاجةمظبوط وبضمير جدااااااااااااااااااا انتى كده بتشهرى بيها وهى متستهلش كده خالص دى بنت محترمةجدا ومؤدبه وموضع ثقه لتاس كتير واكيدوصلها كلامك وزعلت جدا وحتى مش بترد على اتهماتك لانها بنت زووق جدا بس اكيد قالت حسبى الله ونعم الوكيل وفوضت امرها لله ياريت تراجعى نفسك كويس اكيد انتى غلطانه لان معظم اللى ردوا على موضوعك فاهمين النتوياج اكتر منك وقالولك ان ده طبيعى جدا انا قلت الكلام اللى يلص ضميرى وانا معرفهاش شخصيا بس اتعاملت معاها ومقدرش اقول عتنها غير كل خيررررررررررررررررر

الردود
    132
    الله يعافيك

الردود
    241
    ع فكرة ده شىء طبيعى جدا ان وشك يحمر انا عملت التنظيف ووشى التهب واحمر وبعدها بيومين راق بس للاسف محصلش معايا نتيجه يمكن لسوء خبرة اللى عملتلى بس ده شىء طبيعى مش عيب فى المركز اللى روحتيه ولو كنتى روحتيلها وسالتيها اكيد كانت فاديتك بكريم يرطب البشرة عشان تهدى اكيد حتكون عارفة لانها شغلتها فكنتى تشتكى ليها الاول قبل ما تتكلمى وتحذرى من التعامل معهم .
    ربنا يهدى جميع المسلمات امين .

مواضيع مشابهه

1. حتى أنت أيها الماجن تتكلم في الحجاب....حسين فهمي
    بواسطة الربيع العاصف في الملتقى الحواري
    الردود: 6
    اخر موضوع: 11-05-2008, 03:45 PM
  2. حاليا البوم حاتم فهمي..صدقيني
    بواسطة kwanao في ركن الصوتيات والمرئيات
    الردود: 0
    اخر موضوع: 16-11-2007, 01:15 PM
  3. نداء الى غاده فهمي علي
    بواسطة دندوشه1 في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 5
    اخر موضوع: 21-12-2006, 07:09 PM
  4. حسين فهمى يسب الحجاب
    بواسطة يوم جديد في الملتقى الحواري
    الردود: 36
    اخر موضوع: 27-11-2006, 03:02 AM
  5. فإلى أين أهرب .. ؟؟
    بواسطة khowla في فيض القلم
    الردود: 22
    اخر موضوع: 12-09-2006, 08:06 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ