انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 9 من 28 الأولىالأولى ... 567891011121319 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 81 الى 90 من 277

الموضوع: " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 4 )

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ميويا86 عرض الرد
    ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه انا كدة فهمت يعني نضحك عليهم ف الاول وبعدين
    عووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
    يلاقي واحد صاحبه قاعد جانبة ههههههههههههه
    عارفة يانودي انا بس اللي قالقني من السيلكابيل ان الملمس مش ناعم بس ربنا يسترها بقةاه صحيح هيا بتاعتك رقمها كام يانودي وجايباها منين وبكام؟
    بصي انا كان قصدي الشعر اللي ف ظهر الذراع عشان مش بعرف افرد السويت وبعدين اشيلها بس شكلها هتيجي بالتعود ان شاء الله
    هههههههههه مش اوى ياميويا عشان ميهربش بصى حاقولك انتى حتعملى سويت قبل الجواز كتير عشان الشعر يقل وقبل الفرح بيومين حتعملى سويت الشعر حيبتدى يطلع بعد اسبوعين تروحى عاملة سيلك ابيل سريع حتشيل الشعر القصير حيطلع كمان اسبوعين كمان بردو مرة كمان سيلك ابيل لغاية ما يظهر تانى حيبقى اقل ولما يظهر مادول خفيف مش ظاهر سبيه واعمليه سويت مش معقول لو طلعت كام شعرة حنجرى بقى نعمل هههههههههههه لا بجد يعنى مش حتفرق كتير لو الشعر طلع بسيط بس مش غولة
    هى فعلا ملمسها مش ناعم وانا مجربتهاش الا مرة واحدة بس حطى زيت زيتون بعدها حيطرى جلد والله انا بتاعتى مش فاكرة رقمها بس انا جبتها صغيرة للزنقات يعنى فطعتين النتف قطعة للجسم وقطعة للابط ومنطقة حساسة بس نتف بردو مش حلق لونها لبنى ب 210 بالضمان سنتين صنع فى المانيا

شعر الايد ايوة ياقمر حيجى بالممارسة الاول مكنتش بعرف اعمله بس مع الوقت خلاص بقى عادى

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة slavotta عرض الرد
    ازيك يا هند عايزة اسألك على التشقير بيتعمل ازاى عشان شعر الضهر و البثور السوداء اللى فى الانف و فى الوش حلها ايه كمان انا الحبوب مبهدلانى و مش نافع معاها فيوسيدين و مش عارفه اعمل ايه هيا حبوب رفيعه بس كتير فبدأت اغسل وشى بصابونه بروتكس فهيا هتضرة؟ و عايزة اعرف لو اكسفولياتف او كلينسر كويس يبقى ايه و اخر حاجه انا جبت خل التفاح من العطار لونه برتقانى زى لون ميراندا و بيلون الايد فهو كده سليم و لا ؟ معلش طولت عليكى و ادعيلى اخر ماده تعدى على خير و اتخرج بقى
    يارب تعدى المادة على خير وتبشرينا بالنتيجة انتى فى كلية اية ياقمر ؟؟

التشقير طريقته مكتوبة على علبه لانى بصراحة مجربتهوش قبل كدا اخاف افتى بس التزمى بطريقته مكتوبة لانه عبارة عن بودر واكسجين والافضل تجربى على جزء صغير عندك عشان تشوفى الاول يناسبك ولا

طيب الاول بلاش صابونةلان صابون الطبى زى بروتكس وغيره هو مجرد تعقيم بس مش حل بالعكس ممكن يزودها بس عايزة اعرف هى حبوب ايه يعنى حب شباب ولا هى طلعت فجاة ولا بتبقى بعد البريود ؟؟؟

البثور السوداء اللى فى الانف والوش حتلاقيها الاجابة فوق عالطول عند صاحبتك سموحة

بالنسبة كلينسر هى بشرتك نوعها ايه ؟؟؟

خل التفاح اه بيقى لونه زى ميراندا بس افتح منها بكتير ومش بسيب اى لون فى الايد ممكن يكون معاكى مش اصلى انتى ممكن تجيبى اللى بيبقى زجاجة مقفولة جاهزة من سوبرماركت

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة امامة محمد عرض الرد

حلو اوى الموضوع فعلا جزء كتير بيكسل عنه زى كده الف شكر يا قمر
    تسلمى يا امامة فعلا كلنا ببنسى رجلنا ههههههههه

تعقيب كتبت بواسطة امامة محمد عرض الرد
    ازيكوا يا عروسات يا قمرات

هنودة عاملة ايه ياجميل مستنين تألق اليوم يارب تكونى بألف خير و سعادة
    ربنا يخليكى حبيبة قلبى انا بخير ومبسوطة مادول عندى اصحاب عسولات كدا زيكم

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    هنودة فعلا الموضوع ده مكنتش بهتم بيه خالص زى ماقولتى رجلى اخرها معايا شويه ميه وخلاص
    انا مش عارفه اقولك ايه على مجهودك الجميل ده بس انا متاكده ان شاء الله انك حتكونى احلى عروسه فى نظر زوجك عشان روحك الجميله دى
    انتى كلك ذوق يابينك ببقى مبسوطة خالص لما اشوفك وميرسى حبيبى على دعوتك وفعلا احنا بننسى رجلنا غلبانة ونضحك عليه بشوية ماء

تعقيب كتبت بواسطة ملوكة 12 عرض الرد
    أولا الموضوع جميل جداااااااا
    بصى فعلا يا هنودة انا عملت كده وزيت اللوز
    مع كريم جليسوليد جميل جدااا ومن أول اسبوع
    يعنى بجد مجهووود منك رائع جدااااااااايا هنودة ربنا
    يجعله فى ميزان حسناتك
    تسلمى يا احلى ملوكة والحمد لله ان جليوسليد وزيت اللوز عجبوكى ويارب نشوفك عالطول جميلة

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة غيوووره عرض الرد
    مشكوره على المعلومات المفيده
    نسلمى كتير ياقمر منورنا

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ملوكة 12 عرض الرد
    يا رب دايما فى قمة السعااادة انتى وزوجك ان شاء الله يا هنوودة
    وربنا يجمع شملكم فى أقرب وقت يا قمر
    مستنينك طبعاااااا
    اللهم امين ياملوكة وميرسى حبيبتى على كلامك الرقيق

تعقيب كتبت بواسطة سماح عزت عرض الرد
    كل سنة وانتم طيبيين يا اجمل هنودى وعقبال 100سنة ليكم انتم الاتنين ويااااااااااااااارب يجمعكم على خير عن قريب وان شاء الله تحتفلوا السنة الجاية مع بعض فى عش الزوجية بتاعكم من غير اى عزول.,وربنا يحفظكم لبعض وهو جوزو يانودى اكيد شخصية تستاهل وحده قمراية زيك لان ربناسبحانه وتعالى قال (الطيبون للطيبات)ونحسبكم على خير ولا نزكى على الله احد. happy birth day ::
    انتى بتحرجينى يا سموحة بكلامك كله ذوق ربنا يكرمك وبسعد كل ايامك وبجد ميرسى على كل كلمة جميلة منك

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة dodo412 عرض الرد
    السلام عليكم انا على المنتدى من زمان بس كنت بتكسف اشارك كيفكم يابنات
    بجد موضوعك شجعنى على المشاكرة يا هنودة انا دينا من المنصورة فرحانة انى لاقيت ناس من مصر
    بصى ياهند انا بعمل حاجات كتير والحمد لله بهتم بنسى وبجرب وصفان وان شاءالله هقولكم ايه اللى جربته وطلع حلو بس مشكلتى دلوقتى كريم جليسوليد دا قلبت عليه الدنيا ومن زمان بدور مش موجود انا بستخدم جونسون بس خايفة احطه فى الخلطات قوليلى لو تعرفى فين فى المنصورة ولا ابعت اجيبه من السعودية دبرينى لو له بديل ياقمر
    اسفة للاطالة بس بجد موضوعك يستاهل مليون تحية
    دودو واهل المنصورة منورة ياقمر مبسوطة كتير ياقمر بوجودك معانا اوعى تسيبينا .. ومستنية منك تجاربك عشان تفيدنا

بالنسبة جليوسيليد موجود كتير ياقمر مش ناقص ولا حاجة هو فى اسكندرية هنا منتشر لسه جايبة نهاردة . مش محتاجة تجيبيه من السعودية والله لو ينفع ابعتهولك حابعتهولك بس اقدر ابعتهولك على محلة بس معرفش حد فى منصورة لو ينفع بجد معاكى ابعتلك على محلة وتاخديه بس دورى تانى يادينا فى صيدليات اصله مش ناقص فى السوق متوفر

الردود
    136
    بصى ياهند انا مش بدور فى الصيدليات بدور فى سنترات التجميل بصراحة بس هشوف ويارب الاقى وبعدين نازلة اسكندرية قريب اذا مش لاقياه هشوفه عندكم
    نسيت اقولك بعشق اسكندرية واهلها

الردود
    136
    بصى ياهند شوفت كلامكم عن السويت والبراون وعاوزة اقولكم اللى بعمله
    انا بستعمل سويت يطلع صغير اجيب البراون اعمل بيها مرتين وبجد برتاح معاها جداااااا
    انتو ليه بتقولو الشعر بيكون خشن هو بس اول 1 ملم بيكون خشن لما يطول حتة كمان بيكون طبيعى جداااا والله كمان بحس الشعر بيخف بامانة باستخدمها كتير لانى بأرف من السويت هههههههههههههه
    حاجة تانية بالنسبة للمنطقة الحساسة جربتها بالسويت والشفرة السويت تجنن وابدأ اشوفه بعد اسبوعين على الاقل بس صعبة اوى لكن يابنات لو اتعودتو هتلاقو الالم بسيط وجسمك اتعود عليه .. خوفت من حكاية الترهل رغم ان امى بتقول كلام فاضى جربت الشفرة يعنى تانى يوم الاقيه حاليا باستخدم الاتنين من فوق ومنطقة البكينى سويت والاقى شفرة
    وبجد الشعر بيخف جداااااااااااااااااااا
    مشكلتى اللى منغصة حياتى ياهند حاجة واحدة انا الحمد لله جسمى كله لون واحد ومش بلاقى مشاكل عندى بس المنطقة ورا اللى فيها لون غامق مضايقنى اوى اوى بحس انى واحدة تانية عاوزة حل لو تعرفى ياقمر
    طولت عليكى سامحينى

الردود
    136
    نسيت اقولكم انى جربت البراون بس جزء النتف العادى مع المنطقة الحساسة والكلام دا من شهر ونص كان صعب لدرجة صعب وصفها النتيجة مزهللللة لحد دلوقتى معرفش ايه اللى حصل بس مفيش غير يادوب كام شعرة بس اللى موجودين وباقى المناطق حسيت انها منحوله حتى انى مش عاوزة اعمل تانى مستنية اشوف اخرتها ايه بس والله من اكتر من شهر ونص يابنات
    بجد مش مصدقة الحمد لله بس مفيش عندى تفسير للى حصل

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ