انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 9 من 62 الأولىالأولى ... 56789101112131959 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 81 الى 90 من 613

الموضوع: .۩๑!i!๑.۩ موائد رمضانية في نافذتنا الاجتماعية, المائدة الثانيةص6 .۩๑!i!๑.۩

الردود
    2,627
    خلاص يا قمر وزعي الشغل علينا وكل واحدة في البنات تعمل شوية واللي هتكسل منهم انا هجري وراها بالعصاية .
    معلش يا قمر استحملي شوية وربنا يسهل وتخلصي علي خير ومعلش لاني افتكرتك هتسافري في رمضان فعلشان كدة مبعتلكيش علي الخاص والله افتكرتك هتبقي مشغولة مع مامتك وقلت اكيد مش هتفتحي النت خالص

الردود
    1,091

حبيبتي أنجــــــــــــــــــــــــــــل
    والله ياقلبي فكرة حلوة هههههههههههههههههههه

ربنا يخليكي انا حرمت خلاص أنا عمري محقول عايزة اشتغل الشغل والزواج خصمان لايلتقيان
    ههههههههههههههه

أختك مغربية غريبة
    آخر مرة عدل بواسطة مغربية غريبة : 19-09-2007 في 10:31 PM

الردود
    2,627
    حرام عليكي يا مغربية عقديتني من الشغل يا لهوي ده انا كنت بفكر اشتغل وقلت لما ربنا يرزقني بابن الحلال اشتغل واتجوز س انتي خلاص عقدتيني

الردود
    874
    حبيبتي انجل مرسي على دعاءك والله يسمع مننا جميعا و يستجيب لدعنا
    حبيبتي مغربية والله نوحشناك وبقاة بلاستك كبيرة وخاوبة الله يسهل امورك ويعينك ويشفيك والله لا يخطيك و يديم طلتك علينا
    حبيبتي ام ياسين شكرا على ردك يا اختي فهدا الزمن من توكل فليتوكل على الله فهو حسبه و عافك من تجي لسلا و لا لقنيطرة علميني ليا الشرف نتعرف عليك و على الشميعاة اللي عطاك الله ما شاء الله عليهم
    حبيبتي ام بدر شكرا على نصيحتك وان شاء الله راح اعمل بيها والله انا قلبي صافي ومسمح كل انسان اداني و مبكرهش اي حد بالعكس قلبي مليان حب ودعاء لكل الناس بالخير ودي الاخلاق الي تربية عليها

الردود
    4,602
    تعقيب كتبت بواسطة mahmouds_angel عرض الرد
    وق وق بنتي خلت عقلي تشيز كيك ما بينفع
    يعني ميرسي جدا خالص قوي كتير على فائدة اليوم و ما تحرمينا من وجودك يا عسل
    زلك ينفع ونصصصصصصصصصص على الاقل فيها شي بسكوت وشي جبنة وشي فراولة
    يعني حاجة كده زي ما تقولي متعددة الثقافات
    مش مهلبية سايحة على بعضها

تعقيب كتبت بواسطة ** ورد طيبة ** عرض الرد
    وقورة ...الله يبارك لك في عمرك وفي اولادك ...انا تزوجت وعمري 18وشخصيتي فيها من الجدية الشيء الكثير.. في المواقف التي تحتاج لذلك ..انا احياناً اساعد امي في حل بعض المشاكل وانا هنا في الرياض وهي في المدينة ..تتصل وتستشيرني في امور كثيرة واحياناً تكون امور مالية ..واساعدها في حلها والحمدللة ...تأثرت بشخصيت امي كثيرا فهي جادة جدا جدا ..وشخصيتها قوية ..وامرأة ماشاءاللة ناجحة في حياتها ..ولها مكانتها... وكلمتها تمشي علينا جميعا من اكبر اخواني الي الأصغر ... قد تري ..وقورة حبيبتي ..بأنني في الإستراحة امزح مع البنات ..ونمرح مع بعض ..بكل عفوية وصدق ..ونشتكي همومنا لبعض ..ونتناصح فيما بيننا ..لأن الإستراحة مخصصة لذلك ..فلكل مقام مقال ...اسمها استراحة ..يعني تستريحي من الهموم والغموم ... وانا لا ألومك لأنك اعتقدت بأنني لسا صغيرة (بنوتة)فأنا احب المرح والمزاح اللطيف وعلي فكرة ..تري دمي خفيف ههههههههههه
    ماشاء الله تبارك الله
    الله يسعدك

تعقيب كتبت بواسطة amora83 عرض الرد
    وقار
    اسمعيني ملاك محمود دخلت تشيز كيك شكلة حتكون منافسة احسن نعمل عقد طوالي عشان الود ما ينط لما يشوف التشيز كيك ولا اية
    قلتي شنو في العيد
    لا العيد لسه بدري ما يمديني اخيط
    وانت لا تجيبيله سيرة على التشيز كيك ولا توري هي من اصلوا
    اتفقنا؟؟
    تعقيب كتبت بواسطة املي في خالقي عرض الرد
    [اختي السيدة وقار فوايدك كتير حلوة الله يخليك تفدينا ديما ويخليلك بناتك انا اكتشفت اني بناتك هم اللي عملين ازمة الزواج واخدين مني انا وانجل العرسان ادي الي في امريكا وادي اللي فيعالم الغيب وغيرو ههههههههههههههه الله يخليهم ليكي ويفرحك بيهم
    تعقيب كتبت بواسطة املي في خالقي عرض الرد
    [/CENTER]
    اختي أمولة
    الله يجزاكي خير
    ويرزقك الزوج الصالح انتي وانجل اللهم آمين[/CENTER]

الردود
    4,602
    فائدة اليوم:
    حمل المصحف في صلاة التراويح لغير من يفتح على الإمام فيه مخالفة للسنة من وجوه:
    ـ تفويت وضع اليدين على الصدر.
    ـ تفويت النظر إلى موضع السجود.
    ـ قلة الخشوع لكثرة الحركة في فتح المصحف وطيه ووضعه.
    ـ إشغال المصلين بحركاته.
    ـ حركة البصر الكثيرة في تتبع الكلمات.
    فتاوي ابن باز ( 11/341) وابن عثيمين (14/232)

ملاحظة: المقصود بحمل المصحف لمن يصلي خلف إمام

الردود
    2,627
    ميرسي يا وقورتي علي دعاؤك الحلو ايوة ادعيلي دايما علشان بناتك تتجوز مش انا هبقي حماتهم هههههههه لا بجد يا وقورة انتي عارفة انا مؤمنة جدااااااا بالدعاء بظاهر الغيب و انا مجرباه وعارفة ان ليه مفعول السحر علشان كده دايما بقولكم ادعولي لأني قبل كده كنت حليت وحش في امتحاناتي وبعت في المنتدي وقلت ادعولي والحمد لله نجحت وجبت تقديرات في المواد للي كنت خايفة منها فعلشان كده دايما بقولكم ادعولي.
    معلش صحيح يا وقورتي انا عندي سؤال انتي كاتبة في توقيعك تحت نورة قلبي رجعت وعودها أحمد ممكن اعرف يعني ايه أحمد؟؟ معلش انا عارفه انه سؤال سخيف بس اصلي جالي فضول من يوم ما انتي كتبتيه وكنت عايزة أسالك بس اتكسفت بس بما انا بقينا اصحاب فقلت اسألك (مش برده بقينا اصحاب ولا ليكي رأي تاني؟؟ ) لأني شوفت قبل كده اعلان عطور سعودي كان بيقول فيه عدنا والعود أحمد وبرده مفهمتش المعني

الردود
    1,712
    أشكرك يا وقورة على هذه الفائدة المفيدة وخاصة الملاحظة الأخيرة
    إزيك وإزى بنوتاتك كلهم وإزى جنى إن شاء الله عروسة ابنى إزيك عاملة إيه وكل سنة وأنتى طيبة
    وألف شكر على الفوائد الله يجازيك بها كل الخير
    آخر مرة عدل بواسطة أمة الرحمن 2008 : 20-09-2007 في 01:56 AM

الردود
    1,712
    أشكركم يا بنات كلكم وأشكر كل أخت دعت لى بظهر الغيب ربنا يجازيكم خير على سؤالكم وعلى دعائكم واهتمامكم
    آخر مرة عدل بواسطة أمة الرحمن 2008 : 20-09-2007 في 02:01 AM

الردود
    1,712
    أنا عملت موضوع فى المنتدى عن برنامج ضد القطع وجزى الله خيرا من دلنى على هذا البرنامج شكله هيجيب نتيجة كويسة عشان أقدر أركز معاكم فى النتدى والله وحشنى جدا المحاورة معكم كلكم
    وكمان عشان أبارك لأنجل على النقطة ومتكونشى آخر النقط يا أنجل
    مبروك يا عم على النقطة شكلك منافسة شريرة
    والله يا أنجل لا أنا بخيلة الجهاز والنت هنج عندى وما فتح إلا بعد ما أنت جاوبت على المسابقة وعشان كده بعث رد بكلمة السلام فقط
    والله أنا ما غيورة أبدا بالعكس بس كان عندى ملاحظة وقلتها وانتهى الأمر
    آخر مرة عدل بواسطة أمة الرحمن 2008 : 20-09-2007 في 02:06 AM

مواضيع مشابهه

1. الردود: 22
    اخر موضوع: 06-10-2011, 01:03 AM
  2. الردود: 38
    اخر موضوع: 06-11-2008, 07:45 PM
  3. الردود: 38
    اخر موضوع: 06-11-2008, 07:45 PM
  4. الردود: 41
    اخر موضوع: 15-09-2008, 10:16 PM
  5. الردود: 7
    اخر موضوع: 04-09-2008, 08:26 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ