انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 8 من 41 الأولىالأولى ... 45678910111218 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 71 الى 80 من 401

الموضوع: تجمع امهات أروع وأشقى توينزات"حماهم الله" "45"

الردود
    791
    انا متابعة بصمت مش عايزة اكتب حاجة

الردود
    831
    تعقيب كتبت بواسطة hasna1976 عرض الرد
    حبيبتي انت رضعيهم و غيريلهم قبل ما تطلعي و حاولي تطلعي وقت نومهم فلما تطلعي هو ينومهم و ما بترجعي يدوبك يكونوا صحيوا و يكون هو لاعبهم شوي و جهزي اكل الهم اذا صحيوا يحاول ياكلهم و موفقة لازم يوم نطلع لوحدنا
    طب يا حسنا انا عندى مشكله انهم مش بينامو بالنهار ساعتين على بعض يعنى بياخدو غفوات قصيره جدا نص ساعه تقريبا أو أقل بعد كل وجبه يمكن والدكتوره قالتلى انهم كبرو على كده والمفروض ينامو فى وسط النهار كام ساعه على بعض وقلتلها مش بعرف أظبط الموضوع لانهم بيفضلو يزنو عشان بيبقوا عاوزين ينامو قالتلى الهيم ولاعبيهم عشان يفضلو مصحصحين حبه حلوين وبعد كده ياخدو قيلوله ساعتين على بعض وحاولت بس مفيش فايده وقت مابيكون النوم غالبهم لا يمكن يستجيبو لاى لعب هينامو يعنى هينامو وبعد زن محترم ألاقيهم نامولى نص ساعه بالكتير ببقى هشد شعرى خلاااص لو عندك حل أو أى حد تانى هنا عنده حل ياريت يساعدنى

الردود
    831
    ام خالد ليه مرحتيش الفرح وأخدتيهم معاكى وخلاص بدل القعده؟؟أنا عارفه ان الموضوع هيكون متعب بس معاكى مامتك ممكن تمسكهم معاكى يعنى تغيير جو ,والحمدلله انك طمنتينا على أم فيصل ربنا يشفيها ويعافيها ويتمملها حملها على خير, وبعد الشر عليكي من السكر مش شرط انه يجيلك حتى لو فى وراثه بس بصراحه أنا متأكده ان هيجيلنا كلنا الضغط من الى احنا فيه

الردود
    831
    لولا شكرا ليكي حبيبتى وقوليلى هو بتر الاصابع بيأثر على المشى؟؟أنا معلوماتى بتقول انه لو صوباع واحد المشى مش هيتأثر لكن لو اتنين مش عارفه,ربنا يشفى مامتك وحماتى وجميع مرضى المسلمين..وشكل ولادى هيطلعو عفاريت زى ولادك لان كل ما أجيب لعبه أو ألاقى حاجه تلهيهم حبه ويزهقو منها وعاوزين حاجه تانيه زى ماقلت لصبا هما عاوزين أراجوز شغال طول النهار معاهم ربنا يعينا على الى احنا فيه

الردود
    791
    دقدوقة ازيك وحشتينى
    والله كانك بتحكى عن ولادى بالظبط نفس الوضع بالظبط

الردود
    831
    محدش فادنى لسه هيا السنه لما بتشق تعبها بيروح؟؟أصل سنة كرمه انا شايفاها خلاص بس لسه الزن مستمر وأنا خلاص نفوخى انفجر من الزن بتاعها وطبعا لانها بتزن مش بتعيط فنفسها طويييييل ومبتتعبش تفضل طول الوقت على نغمه واحده ساعات بزعقلها وأقولها ياريت تعيطى أهو على الاقل شويه وهتتعبى وتسكتى لكن الزن ده عرض مستمر والله أنا متعصبه على الآخر بس برضه صعبانه عليا بحاول ألاعبها وأضحكها بلاقيها ياعينى بتضحك وتزن فى نفس الوقت مش عارفه ازاى هيا نفسها تضحك بس أكيد فى حاجه تعباها ومعصباها

الردود
    831
    تعقيب كتبت بواسطة oshy2005 عرض الرد
    انا متابعة بصمت مش عايزة اكتب حاجة
    ليه الصمت اتكلمى اتكلمى قبل مايجرالنا حاجه أهو يمكن الكلام يهون شويه مع ان مبقاش فى حاجه تهون خلاص

الردود
    791
    هقول ايه يادينا ما انتوا حافظين لا جديد

الردود
    831
    قولى ياستى احنا ورانا حاجه ما كلنا الى بنعيده نزيده ولا فى حاجه بتتظبط ولا تتحسن الا لما يجي مزاج البهوات عليها وتتظبط لوحدها
    عامله ايه لوحدك؟؟بتعرفى تخرجى بيهم ولا لأ؟؟ وبدأو يتقبلو شوربة الخضار ولا لسه

الردود
    831
    هدى , مامانون ,جيدا فييييييينكم مختفيين لييييييييه

مواضيع مشابهه

1. كريم اساس مضمون و رهببببببببببببب (بشره منووووره بشكل)""""""""""""""
    بواسطة **نجمة أمـــل** في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 46
    اخر موضوع: 05-10-2013, 09:29 AM
  2. الردود: 407
    اخر موضوع: 07-12-2010, 04:31 AM
  3. تجمع امهات أروع وأشقى توينزات"حماهم الله" 46"
    بواسطة hasna1976 في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 2
    اخر موضوع: 31-10-2010, 08:11 PM
  4. ●•°حلى الأسبوع°•● """فطيرة المانجو ولا أروع................. من مطبخ سمسماية""""""""
    بواسطة سمسماية في الحلويات والكب كيك والكيك وحلويات العيد
    الردود: 52
    اخر موضوع: 27-09-2008, 01:31 PM
  5. ╝◄ ":":":":":"برنامج يرى صورتك بعد 40 عاما":":":":":":"اسرعوا►╚
    بواسطة sangzodia في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 1221
    اخر موضوع: 25-03-2008, 01:15 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ