انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 7 من 32 الأولىالأولى ... 3456789101117 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 61 الى 70 من 311

الموضوع: تحف جميله بأستخدام خامات بسيطه

الردود
    3,765
    جميله جدااا الفكره تسلم أيديكي ماشاء الله

الردود
    372
    [quote=rony444;7966565]

هههههههههههههههه والله ياكتكوته ياحبيبتى انا بقضى اجازة الصيف فى لم القواقع وطبعا مش من اسكندريه لان اسكندريه فضيت من القواقع خلاص انا لما بروح اى قريه فى الساحل الشمالى بلاقى القواقع دى فى الصبح بدرى برضو لان الموج بيحدفها على الشط وبعدين بيرجع ياخدها تانى الظاهر بيزعل ان مفيش حد عبرها واخدها وانا مش بحب ازعل الموج فبروح الصبح واخد انا القواقع كلها وبأستغلها اسؤ استغلال يعنى ففى كل حاجه ههههههههههههههههههه ولو حابه بقى الصيف دا انا اعمل حسابك واجيبلك شويه ليكى معايا بس قابلينى بقى فى اسكندريه والا ايه رأيك اعزمك على ايس كريم عندنا فى البيت مستنيه ردك .

ههههههههههههههههههههههههه كده يا مفتريه لميتى كل القواقع اللى فى اسكندريه كل ده عشان اجى اخدهم منك ..خلاص انا هاجى بقه بالعند فيكى واخد الايس الكريم ومش لازم القواقع اوى يعنى ...يعنى معنى كده ان العمل الفنى ده ما ينفعش يتعمل غير فى اى محافظه فيها بحر عشان الرمل والقواقع ...امال عمالين يقولوا مصر هبه النيل اهوه النيل عندى فى القاهره لا بيجيب رمله ولا قواقع

الردود
    440
    ايه الجمال دة فنانة والله
    تسلم ايدك التحف رائعة
    بس هو انا اجيب الرمل الابيض دة منين؟

الردود
    2,012

byebye

تعقيب كتبت بواسطة still_here عرض الرد
    جميله جدااا الفكره تسلم أيديكي ماشاء الله

تسلميلى ياستايل ياحبيبتى يكفينى انها عجبتك ألف ألف شكر لمرورك الكريم

[quote=كتكوته المنتدى;8000452]
    تعقيب كتبت بواسطة rony444 عرض الرد

هههههههههههههههه والله ياكتكوته ياحبيبتى انا بقضى اجازة الصيف فى لم القواقع وطبعا مش من اسكندريه لان اسكندريه فضيت من القواقع خلاص انا لما بروح اى قريه فى الساحل الشمالى بلاقى القواقع دى فى الصبح بدرى برضو لان الموج بيحدفها على الشط وبعدين بيرجع ياخدها تانى الظاهر بيزعل ان مفيش حد عبرها واخدها وانا مش بحب ازعل الموج فبروح الصبح واخد انا القواقع كلها وبأستغلها اسؤ استغلال يعنى ففى كل حاجه ههههههههههههههههههه ولو حابه بقى الصيف دا انا اعمل حسابك واجيبلك شويه ليكى معايا بس قابلينى بقى فى اسكندريه والا ايه رأيك اعزمك على ايس كريم عندنا فى البيت مستنيه ردك .

ههههههههههههههههههههههههه كده يا مفتريه لميتى كل القواقع اللى فى اسكندريه كل ده عشان اجى اخدهم منك ..خلاص انا هاجى بقه بالعند فيكى واخد الايس الكريم ومش لازم القواقع اوى يعنى ...يعنى معنى كده ان العمل الفنى ده ما ينفعش يتعمل غير فى اى محافظه فيها بحر عشان الرمل والقواقع ...امال عمالين يقولوا مصر هبه النيل اهوه النيل عندى فى القاهره لا بيجيب رمله ولا قواقع

هههههههههههههههههههه لا النيل بيجيب طين هههههههههههههه اقصد طمى
    وهو اكيد برضو حينفع معانا فى حاجه كدا او كدا ههههههه هو احنا بنعتق حاجه
    لوجه الله وياستى تعالى كلى الايس كريم وبعدين نطلع انا وانتى ولا حد تالتنا نلم كل القواقع اللى على الساحل كله قبل ما يهجم عليها المصيفين هههههههه ونعبى بالمره كام شوال رمله بيضه لاخواتنا هنا فى المنتدى يمكن ناخدلنا كام دعوه حلوه كدا على الماشى .
    بس متنسيش تجبيلى معاكى كام كيلو طمى من النيل عشان شعرى بيقع واهو نعمل تبادل منفعه وادعيلك وتدعيلى بما اننا معندناش نيل هنا ولا فرع حتى هههههههههههههههههههههههههههه مستنياكى ياحبيبتى على الصيف انشاء الله ووالله مش عزومة مراكبيه تعالى وانا اديلك قواقع ورمله كمان اوكيه ؟

تعقيب كتبت بواسطة manshooo عرض الرد
    ايه الجمال دة فنانة والله
    تعقيب كتبت بواسطة manshooo عرض الرد
    تسلم ايدك التحف رائعة
    بس هو انا اجيب الرمل الابيض دة منين؟

يارب يخليكى ليا ياحبيبتى على كلامك الذوق دا وبالنسبه للرمله البيضه هى من البحر اللى فى العجمى او القرى السياحيه اللى فى الساحل الشمالى بصفه عامة بس انا حقولك حاجه انا الرمله بتاعتى خلصت عشان العيله عندى طمعت فيا بعد ماشافو التحف بتاعتى القيمه هههههههههههه قال يعنى تحف ماعلينا
    المهم اتطلب منى كام حاجه كدا فعملتهم من الرمله العاديه الصفرا بتاعت البنى بس قبل ما استخدمها نخلتها عشان اخد الرمله الناعمه بس ومشى الحال والحمد لله نفعت الطريقه بس لو حابه اقولك تلاقى فين برضو الرمله البيضه اقولك انها انشاء الله تلاقيها عند الناس اللى بيبيعوا مواد البناء انا لقيتها عندهم وانا بشترى الغراء الابيض وان شاء الله تلاقيها وانا تحت امرك فى اى استفسار تانى
    آخر مرة عدل بواسطة rony444 : 22-04-2009 في 11:51 PM

الردود
    21
    يسلم اديكي شغل حلو وجديد

الردود
    142
    ماشاء الله

سلمت وسلم لك غاليك أختي

وشكرا لك

الردود
    881
    تسلمخ ايدك وافككارك حبيتي

الردود
    1,285
    ماشاء الله تسلم الايادى

الردود
    608
    هى شئ لذيذ بس السؤال ممكن الخلطة دى تمسك فى شئ معدن؟

الردود
    12
    جميل والمصريين بشكل عام ما حد يجيبهم في الافكار وخاصة الاشغال

مواضيع مشابهه

1. صيفنا إبداع: ¯¨'*•~-.¸¸,.-~*'ميداليه من خامات بسيطه والنتيجه تووحفه ¯¨'*•~-.¸¸,.-~*'
    بواسطة ساره الاعظمي في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    الردود: 29
    اخر موضوع: 05-10-2011, 03:03 AM
  2. فكرتي لترتيب الخواتم..خامات بسيطه
    بواسطة بنت تجد في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    الردود: 35
    اخر موضوع: 21-03-2009, 07:01 PM
  3. اكسسورات جميله بخامات بسيطه
    بواسطة Rana363 في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    الردود: 25
    اخر موضوع: 20-11-2007, 05:25 PM
  4. حقائب من خامات مختلفه ( غريبه لكن جميله )
    بواسطة Rana363 في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    الردود: 19
    اخر موضوع: 28-02-2007, 02:39 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ