انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 53 من 157 الأولىالأولى ... 34349505152535455565763103153 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 521 الى 530 من 1569

الموضوع: ركن الجمال المصرى ..(نرحب بالضيوف)

الردود
    30
    السلام عليكم جميعا

اخواتي الحبيبات على قلبي . عاملين ايه
    العسوووووووووله جريحة الحب ازيك يا سكر عامله ايه وحشتييييييني اوي

اختي الحبيبه حنان عامله ايه ياقمر يالا بقى ابدأي الوصفات الخاصه بالشعر بسرررررررعه . ردا علي استفسارك هنا في الامارات بتختلف اسعار العبايات باختلاف انواعها وكمان بتختلف من اماره لأخرى انا عن نفسي هكلمك عن الاسعار الموجوده في امارة الشارقه لأنب ساكنه فيها . انا ذهبت مره مكان زي المول كده اسمه ستي سنتر فيه عبايات عجبتني اوي سألت على السعر بس صدمت العبايه الواحه ب500 و700 درهم آيوه والله وعلى فكره ده سعر مش غالي بالنسبه لعبايات تانيه بتوصل لاكثر من الف درهم بس بصراحه عبايات في منتهى الجمال . وكمان فيه في سوق كبير جدا هنا في الشارقه اسمه السوق المركزي فيه كل العبايات اللي ممكن تتخيليها وكمان اسعاره غاليهبس لرخص شويه من الستي سنتر ، يعني ممكن تكون العبايه هناك ب400 او 300 درهم
    وفيه عبايات كمان في الميجامول ده كمان مركز تسوق بس اغلى من الستي سنتر

بس كمان فيه عبايات رخيصه ب100 و150 درهم بس عبايات مش أد كده
    وبصراحه اختي لما كلمتها عن الاسعار نصحتني ان مشتريش من الامارات عبايات وقالت ان في شارع فؤاد عبايات روعه وكمان مش غاليه يعني بالكتير ب300 جنيه وان شاء الله لما انزل هشوف بنفسي

لكن طبعا لازم اشتري لماما وحماتي والستات الكبار اللي في العيله عبايات من هنا علشان متحصلش ثوره ضدي

ده بالنسبه لستفسارك وانا تحت امرك في اي حاجه انتي بس تأمري

الردود
    496
    بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اختى الحبوبه هيام جزاك الله خيرا على اهتمامك وطبعا انا كمان صعقت من الاسعار كنت متخيله انها ارخص من كده على العموم الغالى ثمنه فيه وفعلا هنا فى عبايات حلوه كتير بس مش بنفس الذوق الخليجى بصراحه هما فنانين

هيومه اعرفك انى بدأت فعلا فى الوصفات ونزلت وصفة النهارده وكل يوم ان شاء الله هنزل وصفه واتمنى ان تستفادوا

اللهم انفعنا بما علمتنا وعلمنا ما ينفعنا

الردود
    425

الى أختى فى الله حنان

بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    لله الحمد رحلتى بدأت مع القرآن منذ 10 سنوات تقريبا كنت فى الثانوية والتحقت بمعهد للقرآن
    وبعدها بمعهد للقراءات ورفضت أن أكمل بعد الثانوية لأنى كنت فى مدارس عادية لاتهتم بدراسة القرآن
    واجتهادى الحقيقى بدأ بعد التحاقى بمهعد القراءات والآن أعلم القرأن للأخوات وأمنية حياتى أن يتوفانى الله
    وأنا مع القرآن ، فاجعليه يا أختى شغلك الشاغل وأنيسك اذا ضاقت بك الدنيا وهديتك اذا كنت فى ظلمة
    يكن لك نورا فى قبرك وشفيعا فى آخرتك واجعليه فى كل حياتك يكن لك رقيبا على أعمالك واحرصى عليه
    كما تحرصى على أولادك ، والله لو فعلت ما أقول لكى سوف تضىء حياتك وترى من النعم مالا تحصى ولا تعد.

الردود
    34
    حنان ازيك وايه اخبار المولود الجديد بس حبيت اسلم ومعلش انا مش بدخل كل يوم علي الموقع بس متابعة اخبارك انتي والبنات الحلوة اللي معاكي

الردود
    113
    شكرا يا احلى حنــــــــــــــــــــان فى الدنيا على الرد

الردود
    157
    سبحان الله أغيب شهرين ارجع الاقى كتيبة73 كلها فى المنتدى؟؟ طيب حد يزمر ولا يبعتلى مرسال دانا ما بصدق الاقى لمة الحبايب
    والله لن تتخيلو الفرحه اللى انا فيها بلمتنا دى ربنا ما يفرقها ابدا
    والاخت حنونه اله يارب اشوفك منوره فى الجنه بأذن الله اول شىء عشان نيتك فى جمعنا مع بعض وتانى شىء
    عشان نيتك فى انك تخدمينا بكل ماعندك من تجارب
    بصراحه انا كنت ادخل المنتديات اتعقد اولا لانى مش عارفه هما بيتكلمو عن ايه ولا عارفه الحاجات دى بتيجى منين بس ماصدقت لقيت الركن ده
    ولما قرأت الاسئله والردود وشفت صحبة بنات البلد كان هاين عليا اطير من الفرحه
    عظم الله اجركم جميعا ان شاء الله
    على فكره انا من الهرم / جيزه لكن بتعامل مع عطار جميل اوى فى التحريراسمه العطاره الهنديه اسعاره جميله جدا
    وعنده كل حاجه
    معلش انا رغايه شويه بس اعذرونى والله مبسوطه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

الردود
    157
    صحيح يا حنونه ألف ألف مليوووووووووووووووووووووون مبروووووووووووووووك على براء
    ويتربى فى عزكو ان شاء الله ويسمع كلام خالتو

انا لاحظت انك مستنيه رد عن بذور الرجله وهى فعلا فى منتهى الجمال للتخسيس ولحاجات تانيه كتير
    هى عباره عن حبيبات زى الشاى بالظبط بس لازم تطحنيها كمان مره
    وبتتاخد ملعقه قبل الاكل بربع ساعه وتشربي بعدها ميه هى بتسد النفس بس بعد فتره كده من الاستخدام
    بس الاحلى منها مليون مره والله اعلم هو الكابلى عامل زى التمر كده
    بس مررررررر علقم وعشان تتفادى مرارته ممكن تقطعيه بفمك قطع صغيره وتشربيها بالماء كأنها اسبرين
    الكابلى مع الرجله اصلا وصفتين من الطب النبوى ووصى بيهم الد/عبد الباسط اكيد عارفاه
    وماما كانت قالت لواحده تستخدمهم مع بذرة الكتان مع نظام ريجيم ماشاء الله عليها خست 13 كيلو فى اسبوع
    بس الحق يقال كانت تخينه جدا وانا اعرف ان التخان بينزلو بسرعه فى الاسبوع الاول
    ارجو اكون افدتك ولو عاوزه اى استفسار انا خبيره فى المواضيع دى مجرباها كلها ومتابعه جيده للطب النبوى
    اشوفكم على خيربأذن الله

الردود
    48
    صباحكم عسل يااحلي بنات

صباح الخير وربنا يسعد صباحكم وايامكم جميعا
    اولا ا ختي حنان حنو شوفي البيض ما بيخربش ولا بيعمل زفرة لانه حينشف علي اشعة الشمس والحمص حمص طبخ الكبير وجربيها جميلة اوي وانا مستنية ردك انك جربتيها ياريتني جنبك كنت بعتلك برطمان جاهز لاني بهديهالصحباتي كل ما عملت كمية احسب فيها حبيبي
    جريحة الحب ازيك ايه اخبارك احلي تصبيحة لعيونك
    هيوما حبيبة قلبي صباحك سكر
    والعسل ccadbory انا اول مرة اقرائلك في ركن الجمال المصري وكلامك عسل زيك صباح الفل ياريت تقوليلي
    وصفت التخسيس بالرجلة الي قولت عليها عشان انا عايزة افيد بيها واحدة صحبتي اتعبتها السمنة ومش عارفة تعمل ايه جزاك الله خيرا ولكن عايزة اسئلك سوئال ما بتسببش هبوط وخاصة انها بتسد النفس
    انا مستنية حد يكتب في الركن عشان اكلمه

الردود
    688
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    ازيكم يا بنات ازيك يا حنونه ما شاء الله الركن اتملى بنوتات زى الاقمر
    عاوزين نغير اسمه بقى من ركن لبلد بحلها هههههههه
    ربنا يزيد يا رب ويبارك علشان بس تعرفى على رأى المثل
    من حبه ربه حبب فيه خلقه
    ابسطى يا عم وربنا يبارك فيكى كمان وكمان
    يا ستى انا بس كان عندى ضغط شغل انتى عارفه بقى بدايه المدارس بتبقى لغبطه على الكل
    وربنا ييسر الحال
    بقولك يا قمر ياربت تقوليلى بقى بما انك دخلتى على الشعر انا شعرى لما بيطول بيبقى مجهد قوى
    ياربت يا حنونه تقوليلى حاجه اعملهاله انا بقصه ديما علشان بيكون احلى
    بس بينزل قوى خصوصا لما بكون فى الرجيم انا بخد بنتوجار مش بنتظام بس بخده وبحس بفرق كبير قوى
    على فكره انا بتعت مع دكتوه كتير قوى علشان شعرى يتقل بس بصراحه صرفت فلوس كتيييييييير قوى
    وفى الاخر لما سبتها رجع تانى زى الاول هو انا صحيح مش بهتم بيه بس ياريت يا حنونه
    تقوليلى على خلطه رخيصه وكويسه وبنت حلال يا حنونه يا عسل
    معلش تعبتك معايا يا جميل
    سلام يا حبى

الردود
    48
    انا معاكي بستني خلطات الشعر من حنو وربنا ينولك مرادك يايسر

مواضيع مشابهه

1. اخر اخترااعاتي.. الحمام المصري!!
    بواسطة الورد الاحمرر في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 34
    اخر موضوع: 20-08-2010, 01:38 AM
  2. الحمام المصري بالفريك
    بواسطة marwa1431 في الأطباق الرئيسة
    الردود: 18
    اخر موضوع: 13-12-2008, 11:10 PM
  3. كيف ترحبون بالضيوف
    بواسطة يوسف2007 في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 7
    اخر موضوع: 15-02-2007, 06:34 PM
  4. بناء على طلب حبايبى ( جميع وصفات ركن الجمال المصرى )
    بواسطة حنان فاروق في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 62
    اخر موضوع: 09-07-2006, 10:03 PM
  5. لنجمات الجمال المصري ضرووووووووووووووووووووري
    بواسطة Cindrella في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 1
    اخر موضوع: 15-02-2006, 03:39 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ