انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 52 من 62 الأولىالأولى ... 242484950515253545556 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 511 الى 520 من 613

الموضوع: .۩๑!i!๑.۩ موائد رمضانية في نافذتنا الاجتماعية, المائدة الثانيةص6 .۩๑!i!๑.۩

الردود
    1,507
    باين عليكزهقانه خالص من الدارسة وباين عليك من النوع الملول خخخخ
    يلا ربنا يرزقك بلزوج الصالح ميسور الحال الصالح التقي العفيف يسعدك ويخلي ايامك هنا ..آمين

موش مشكلة ان شاء انا اجي لعندكم السنة الجاية ونتواعد تجيني في القاهرة واشوفك وانتي مع زوجك
    وابوك وامك مرتاحين منك خخخخخخخخ ..

والوزن كلنا في الهوا سوه مع اني انا بشتغل ليل ونهار وما باكل كثير بس مع ذلك وزني فية زيادة
    بس علي مين مقدورة بعد رمضان ان شاء الله ..

الردود
    2,627
    اه والله يا رحاب انا فعلا زهقت من المذاكرة ومن الكلية والله اتخنقت بجد وخصوصا اني اخر سنة ذاكرت فيها جامد قوي وكمان حصلي فيها مشاكل كتير في الكلية علشان المشروع وانتي عارفة احنا العرب معندناش روح الفريق فدايما كنا بنتخانق علشان كل واحد شايف نفسه بيشتغل والباقي لا وكل واحد كان بيرمي شغل المشروع علي التاني واللي كان زايد الطين بلة ان دكتور المشروع كان مفتري وموتنا شغل ومفيش حاجة عاجباه وكان دايما بيزعقلنا وبيبهدلنا ولا كأننا عيال في ابتدائي بس الحمد لله اني جبت امتياز في المشروع ونجحت في كل المواد معادا اامادة دي ونفسي انجح فيها هي كمان علشان اخلص بقي .
    وانا هستناكي السنة الجاية ان شاء الله متتأخريش علي اوك يا قمر

الردود
    1,712
    السلام عليكم
    إزيكم يا بنات
    أيوه كده يا أنجل حمد لله على سلامتك وعلى سلامة جهازك وعقبال النت بتاعك
    ربنا يا ستى ينجحك ويرزقك الزوج الصالح يا رب عن قريب
    معدتيش تتأخرى ثانى يا أنجل
    رحوبة برضه إيه الغيبة دى بس ما شاء الله على الأكل السودانى والسفر السودانية أنا كان متهيألى هلا قيها زينا بالضبط عشان مصر والسودان واحد من زمان بس برضه ممكن عاداتكم تكون متوافقة مع الجنوب عندنا فى أسوان واللأماكن دى والنوبة برضه والله أعلم تسلم إيدك على سفرة بنات لك بس البنت أنجل جت لوحدها وقربت فيها ما كنتيش عارفة تبدرى شوية قبل ما ترجع

الردود
    1,712
    وقورة: ربنا يخلى لك بناتك ودايما منورة معانا بس أنت مسافرة فين قولى
    خالتو أم محمد :تسلمى على ردك وابقى جربيها وقولى طلعت حلوة عشان أعملها أنا كمان وتسلمى على الموعظة وكمان البنرات الدعوية
    شموسة: أيوه يا شموسة أنا من المنصورة أنت باينك مخدتيش بالك قبل كده اللى واخد عقلك يا ماما وأنا عارفة من زمان إن احنا بلديات
    ورد طيبة:أشكرك على الدعاء وبرضه ما تنسنيش من دعائك وربنا يجيبك لنا بالسلامة بسرعة ثانى عشان أنت وحشانى والله سلمى لى على شموخ كثير أمانة
    عبوقة : حبيبة قلبى إزيك
    ربنا إنك عفو كريم تحب العفو فاعفو عنها يا كريم
    ربنا يسترك فى الدنيا والاخرة أختى ويسعد أيامك ما نتحرم منك ولنتواصل بالدعاء

الردود
    2,627
    ازيك يا روح قلبي يا ام حذيفة كويس انك دخلتي هنا علشان نرغي انا كنت لسه هابعتلك علي الخاص اقولك ادخل علشان نرغي شوية زي زمان وكويس اهي رحاب موجودة معانا يعني منقصناش غير اكتر من تلت ارباع البنات بسيطة مش كده هههههههههههههههه يا رب كل البنات يدخلوا ونحكي زي زمان وليت الزمان يعود يوما

الردود
    2,627
    يا خسارة انتي جيتي متأخر بعد ما انا خلصت السفرة كلها وحبست بالعصير كمان يعني راحت عليكي يا جميل يلا بقي يا حرام خيرها في غيرها

الردود
    1,507
    انجل
    طولي بالك وادعي ان ربنا يخر لكم الاستاذ المسؤل من المشروع ..وان شاء الله ربنا ها ينجحك وبتقدير ممتاز ..
    معليش هانت ادعي واحنا معاك يا قلبي ندعي ان ربنا يسترها معك ويسهل عليك كل قاسي ..آمين

ام حذيفة ..

ازيك كيفك يا حبيبتي ..الغيبة خليها في سرك ظرووووف قاهرة ..بس انتوا علي بالي
    ايوه عاداتنا في السودان قريبة من اهل اسوان عندكم في الاكل مثلا عندهم البامية المفروكة وما بعرف شو
    وفي بعض منهم بلبسوا التوب السوداني صح ولا لا انا سمعت بس ..
    وطبعا لازم يكون بينا عادات وحاجات مشتركة موش برضوا بيجمعنا نيل واحد ..
    اتفضلي بس وريني رايك ..

اما مفتقده اموره..وين راحت يارب تكون بخير ..
    وردة طيبة : مشكورة علي الدعوات جزاك الله خير ..
    وقوره : الله يكتب سلامتك وترجعلي لنا بالسلامة
    ماما حميدة : كيفك يا مامتنا ان شاء الله تكوني بخير كيف الصيام عندكم وكم ساعة بتصوموا ؟
    شموسه: هلآ فيك كيفك
    وكل البنات يا رب تكونوا بخير ..
    والله يعينا علي القيام في هذه الايام الفضيلة ..ويتقبلها منا برحمته وجوده وكرمه ..

الردود
    1,507
    لا يا انجل ودي تجي دي ام حذوفي ..خليها تتفضل ..

الردود
    1,712
    أنجل : أنا جيت والحمد لله إنكم موجودين دلوقتى أنت ورحاب وعقبال باقى البنات
    رحوبة: أنا عارفة إن أكيد هيبقى حاجات كثير مشتركة البلاد الأول كانت مفتوحة على بعضها
    المهم يا رحوبة متعرفيش تقولى لنا معلومة عن الحناء بحبها موت بس زوجى للأسف ما بحبهاش أنا كنت دايما أتحنى خصوصا لما كنت فى المدينة الجامعية كان بنات الصعيد دايما بيعملوها وأتحنى معاهم معندكيش لى كده معلومة حلواتى عشانى

الردود
    2,627
    حلوة الحنا بس انا بصراحة مجربتهاش قبل كدة علي جسمي ولا جربت ارسمها لكني قبل ما اتحجب كنت علي طول بعملها لشعري بس بعد لما ربنا هداني واتحجبت معملتهاش لشعري رغم ان ماما دايما هي واختي بيعملوها بس بصراحه بحس انها عذاب وبقول لماما لما اتجوز يا سيتي ابقي اعملها لكن دلوقتي محدش بيشوف شعري بس كويس ان رحاب معانا نخليها بقي ترسملينا علي ايدنا وهاخليها كمان تحنيلي شعري معلش بقي اصلي داخله علي طمع

مواضيع مشابهه

1. الردود: 22
    اخر موضوع: 06-10-2011, 01:03 AM
  2. الردود: 38
    اخر موضوع: 06-11-2008, 07:45 PM
  3. الردود: 38
    اخر موضوع: 06-11-2008, 07:45 PM
  4. الردود: 41
    اخر موضوع: 15-09-2008, 10:16 PM
  5. الردود: 7
    اخر موضوع: 04-09-2008, 08:26 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ