انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 31 من 32 الأولىالأولى ... 21272829303132 الأخيرالأخير
عرض النتائج 301 الى 310 من 311

الموضوع: " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 3 )

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة slavotta عرض الرد
    ازيك يا هنوده انا عايزة اسألك على كام حاجه : الهالات انا هجرب عسل ان شاء الله بس استخدم كمان كريم للعين؟ و كمان رقبتى غامقه شويه تفتكرى الحمام المغربى يرجعها لون الجسم ولا لازم حاجه مخصوص و عايزة اسألك على ماركه كونسيلر كويسه و سعره كام؟ ولما هافتكر حاجه جديده هأقولك.. شكرا مقدما
    ازيك يا جميل ايه اخبار الامتحانات ؟؟؟ بصى العسل حلو جدا انا جربته يومين عجبننى بس كسلت بعد كدا اه ياقمر استخدمى معه كريم للعين لان العسل او اى حاجة تانية بتبقى زى ماسك بس معاها يكون كريم العين عشان الخطوط الرفيعة والنضارة والهالات بيقللها يعنى بيدى شكل طبيعى اكتر

رقبتك لو غامقة شوية عليكى بالحمام المغربى مرة على مرة حيرجع لونها وعامليها زى بشرة وجهك يعنى زى ما بتعملى ماسكات وتقشير لوشك تعملى للرقبه وممكن كل يوم قبل ما تنامى تحطى جلسرين مع ليمون على الرقبه وتغسلية الصبح واعملى بخار ماء وبعدها اسكراب ملح والليمون ده بينظف جدا كمان ممكن تعملى حاجة زى اسكينول انك تغلى قشر برتقال وليمون وتمسحى وشك ورقبتك بيهم بينظف وبيفنح

ماركة كونسلير كويسة برجوا حلو اوى سعره 85 اللى هو السائل ليكويد او على شكل قلم فيه كمان من ماكس فكتور حلو تقريبا بردو 75
    آخر مرة عدل بواسطة هنودة هنانيدو : 09-06-2009 في 03:51 PM

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ميويا86 عرض الرد
    مستنياكي ياقمر
    ربنا مايحرمني منك ابدا
    يبقي انا شوفت جيليت ف فتح الله ب 18 ومااخذش بالي
    بصى ياميويا نتيجة جيليت فينوس مش حلوة الشعر طلع خشن هو لسه مطلعش بس المنطقة خشنة زى الذقن كدا فاهمنى ؟؟ مش مبسوطة منها شكلى حتضر اجرب السويت انا كنت بحاول اهرب منها واجرب اى حاجة تانية بس فشلت هى ب 53 فى فتح الله اما اللى 18 ده بردو شفرات حلاقة من جيليت مخصصة للبنات بس مجربتهاش
    عامة انا بردو عشان ماظلمش فينوس انا حاجربها تانى لما الشعر يطلع واشوف ايه النظام

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة أم توتـة عرض الرد
    الله يعطيك العافية
    تحياتي
    تسلمى يا ام توتة ومنورة معانا ياقمر

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة n_h_essawy عرض الرد
    بسم الله الرحمن الرحيم
    انا اول مره اشارك برد فى اى منتدى بس بجد موضوعكم جميل جدا واحلى ما فيه روحكم مع بعض وعلشان كده اسمحولى اشارككم فيه
    اولا اعرفكم بنفسي انا اسمي هدى وخطوبتي كانت من شهر وحالياً برضه زى معظمكم فى فترة التجهبزات
    ثانياً احب اشكر هنوده اوى علشان بجد هى ادتنا الفرصه الجميله دى نتعرف على بعض وكمان نستفيد من تجارب بعضنا
    بمناسبة التجارب بقى فانا اول ا اتخطبت اول حاجه فكرت فيها فعلا هى الستريتش مارك والاماكن السمرا فى الجسم وفعلا روحت لدكتور جلديه مفروض انه كويس وادانى كريم لكل حاجه منهم وقالى هيضيعهم فى خلال شهر ان شاء الله
    انا لسه مستعملتش الكريمين لان الكلام ده كان امبارح بس ان شاء الله هبتدي استعملهم واقولكم على النتيجه اول باول
    وطبعا فيه حاجات كتير جدا عاوزه اسألكم عليها بس مفيش حاجه فى دماغي دلوقت خالص
    اهلا اهلا ياهدى مبرووووووووك ياقمر على الخطوبة عقبال يارب الفرح ونشوفك عروسة امورة ومبسوطة جدا انك معانا يارب نقدر نفيدك وانتى تفيدنا ومستين تجربتك وان شاء الله يجيبوا معاكى نتيجة .. اى حاجة عايزة تسالى عليها قولينا احنا معاكى ياقمر

الردود
    1,943
    ازيكم ياقمرات ؟؟؟؟؟ انا عايزة اتكلم معاكم على موضوع ازالة الشعر بس مش عايزة اكتبه دلوقتى لان خلاص مفروض الجزء ده قرب يتقفل مستنية على الجزء الجديد
    آخر مرة عدل بواسطة هنودة هنانيدو : 09-06-2009 في 03:56 PM

الردود
    533
    تعقيب كتبت بواسطة هنودة هنانيدو عرض الرد
    ازيكم ياقمرات ؟؟؟؟؟ انا عايزة اتكلم معاكم على موضوع ازالة الشعر بس مش عايزة اكتبه دلوقتى لان خلاص مفروض الجزء ده قرب يتقفل مستنية على الجزء الجديد
    ازيك يانودي ؟يااااارب تكوني بخير
    مستنية موضوعك بفارغ الصبر عشان كلامك واحشني بجد
    وبجد موضوع الشعر الزائد دة من اكتر الحاجات اللي بتسببلي احراج
    لاني لازم استني الشعر كلللللللللله لمايطلع عشان اقدر اشيله بالسويت
    وكمان انا مشعرة خااااااااااااااااااالص حتي عندي شعر ف كل جسمي
    لدرجة ان امي شاكة فيا هههههههههههههههههههه

ازيك يا صاحبة السمو ؟؟؟اقولك ياجميل زيت الزيتون فعلا بقلل شعر الجسم وعن تجربة وبيدو بيزود شعر الراس ويعتبر احسن الزيوت للتغذية وتكثيف الشعر ازاى بيعمل كدا وكدا سبحان الله بصيلة الشعر اللى فى الراس مختلفة عن بصيلة الشعر اللى فى الجسم يعنى بصيلة شعر الجسم ضعيفة وزيت الزيتون او اتو حاجة تانية زى نبات السعد بتكون متناسبة مع طبيعة البيصيلة بالتالى بتققل من نمو الشعرة على عكس شعر الراس فروة الراس طبيعتها انها تزود من الشعر اللى فيها ونفس النظام زيت الزيتون بيتناسب مع الطبيعة ديه بيزودها وده كان تفسير دكتور جلدية والتجرؤبة خير برهان انا عن نفسى جربت الزيتون على الجسم قل جدا وعلى الشعر الحمد لله فعلا بيغذيع ويكثفة

اهاا الله يسعدك دنيا وآخره بجد معلوومة رووعة

الحمدلله بخير وانتي عاملة ايه

الردود
    205
    ماشاءالله ربنا يزيدك من فضله و يجعله فى ميزان حسناتك

فى انتظار على نارررررررررررررررر

الردود
    16
    مشكووووووووووووووووورة

الردود
    1,155

heart2

بسبوسة انا مليش فى موضوع كرافت ودبابيس اللى اعرفه ان فيه ماركات كرافت فى المحلات زى كونكريت وسليو وتيمبرلاند اسعارهم من 75 ل 100 وفيه اغلى وفيه اقل بس ده متوسط الاسعار وحاسالك اخويا بيعرف فى حاجات ديه واقولك اوك ؟؟؟؟

يااااااحبيبه قلبى والله ياهنوده بجد ربنا يعلم انا بحبك قد ايه وبدعيلك وبجد مش عارفه اقولك ايه على ذوقك........وزعلانه والله لانى هسافر شقه المصيف كده حوالى شهر ونص كمان كام يوم كده ومفيش كمبيوتر ولا نت ومش هعرف اكلمكوا ولا اطمن عليكى انت وكلللللللل البنات بجد هتوحشونى خاااااااالص والله وهيوحشنى الموضوع الجميييييييل ده...بس اكييييييد ان شاء الله هسلم عليكم واقولكم قبل ما اسافر

اما بقى ياستى بخصوص الكرافت عايزة اقولك انى نزلت امبارح واحتاااااااااست خالص ومعرفتش اجيب حاجه!!!!!!!!!!!! بس زى ما انتى عارفه ده فى دمنهور وقلت بقى استنى لما اروح اسكندريه واشوف...فياريت تقليلى عناوين المحلات دى زى سيليو مثلا فين؟؟

وكمان عايزة اخد رايك اجيب ايه لان فى مقلم ومثلا ساده خاااالص وفى حاجات لون واحد وفيهامثلا رسومات واشكال كده معينه لانى عايزة تكون حاجه مميزة لانها لعريس زى ما انتى عارفه وهو مش عايز اسكارف والبدله بلو بلاك والقميص لسه مجابهوش وانا فستانى بينك....ايه رايك بقى؟؟؟؟

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ