انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 26 من 27 الأولىالأولى ... 16222324252627 الأخيرالأخير
عرض النتائج 251 الى 260 من 269

الموضوع: عروسات المستقبل تعالوا اقولكم.. جزء 2

الردود
    900
    متشكرة اوى يا هنودة يا قمر لردك على اسئلتى .. والله يبارك فيكى يا قمر

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة sooo008 عرض الرد
    هنوده حبيبتي انا محتاااااااااااااااااااااااره موت جدا اوي في موضوع نزع الشعر من المنطقه الحساسه بعد الجواز مش عارفه احلق زي ماقال الرسول (ص) نتف الابط وحلق العانه ولا اعمل حلاوه بجد محتاره ناس كتير قالتلي الحلق بيسمر وبيسيب حبوب
    وبيطلع شعر زي الرجل والحلاوه بتعمل ترهلات للمنطقه وبتخلي شبابها
    يروح وانا فعلا قريت كتير علي الموضوع ده مش عارفه اعمل ايه
    وبالنسبه لو هجيب مكنه ازله شعر هل براوان احلي ولا المكنه اللي زي بتاعت الرجل احلي
    وكمان ياهنوده المكنه بتاعت الحلاقه بتاعت اروفليم حلوه
    ولا لا سوال اخير شوفت في كتالوج ارفليم الشهر اللي فات جل ملمع للبشره هل ده
    حلو ولا لا خصوصا انا مش عايزه احط في وشي بوره عايزه اعمل حاجات خفيفه زي ماقولتي
    طولت عليكي ياجميل
    والله انا كمان يا سو محتارة زيك فى شعر منطقة حساسة وسالت ناس كتير اللى بيستخدموا سويت قالوا انه محصلش اى ترهلات وسالت اللى بيعملوا حلق قالوا وحش جدا وبيطلع حبوب وحكة وسواد والشعر بيتقل

انا جربت الحلق بهدلنى طلع الشعر تقيل واسود ووحش اوى وجربت سويت بس معرفتش اعمل اوى لانى مجربتش الا مرتين بس بصراحة النتيجة اخلى الشعر بيخف بجد وبيطلع متاخر بس الوجع مووووووووووووووت

ماكينة بقى الافضل بروان لو قصدك على سيلك ابيل .. ماكينة زى بتاعة الرجل اللى هى فينوس جيليت اصحابى جربوها بس مش اوى يعنى هى زى الموس العادى بس هى مخصصة اكتر للسيدات الشعر بيطلع بعد 4 ايام وبيطلع اخف شوية من الموس العادى ... بس بعد الجواز صعب انك كل 4 ايام تعملى بس حاقولك انتى ممكن تخليها زى احتياطى معاكى فى الوقت الضيق لو معرفتيش تعملى سويت ...

بتاعة اوريفليم مش حلوة يا سو

كمان سيلك ابيل فيها جزء الحلاقة للمنطقة حساسة بس بردو الشعر حيطلع بعد كام يوم هو يبدو مفيش احسن من السويت بس اللى يتحمل وجعها فى الاول لان بعد كذا مرة بيقل الوجع جدا ...

بالنسبة جل ملمع مش عارفة اذا كان حلو ولا استنى اسالك واحدة متخصصة فى اوريفيلم وحرد عليكى وانتى لو عايزة حاجة زى بودر او كريم للبشرة يديكى شكل طبيعى وكانك مش حاطة حاجة هاتى فاونديشن بتاع بورجوا عجبنى جداااااااااا وشك بيبقى منور كانك مش حاطة حاجة وخفيف جدا لو عايزة اقولك اسمه

الردود
    249
    أزيك يا هنوودة وحشتينى والله ....الموضوع كمان جميل تعرفى انى فعلا عملت كده من يومين وطلعت كل الهدوم اللى انا جبتها بس زعلت عشان فى حاجات بقت ضيقة ومبقاش ينفع انى اشيلها واضطريت اطلعها واستخدمها ونزلت فعلا وسمعت كلامك وعملت الشوبنج وجبت شوية حاجات جميلة وكمان اشتريت لكل حاجة التوك والاكسسوارات بتاعتها عشان اسهل الحكاية شوية
    تسلمى يا قمر على موضوع النهاردة جميل جداااا طبعا زيك
    آخر مرة عدل بواسطة ملوكة 12 : 07-05-2009 في 10:07 PM

الردود
    98
    شكرا ليكي جدا هو فعلا الموضوع محير اووووووووووووووووووووي ربنا يسير بقي
    قولي حبيبي اسم الكريم واجيبه منين يعني بيدي اضاءه للوجه زي البودره المضيئه كده
    ولا ايه انا عايزه تمون الاضاءه زي البودره المضيئه

في عروسة البحرالابيض المتوسط فى حضن اعظم بلد فى الدنيا مصر ام الدنيا
    الردود
    1,091
    هنودة ياقمرايه ربنا يجازيكى كل خير على مجهودك الجميل ده ويجمعك بزوجك على خير ويرزقكوا السعاده والذريه الصالحه ياااااااااااااااااااااارب وكل العرايس القمرات
    ياريت ياقمر انا عايزة اعرف اسم الفاونديشن عشان انا مش بحب احط بودر عشان شكله بيبقى مصطنع مش طبيعى ولو حطيت احب حاجه تبقى خفيفه زى ما وصفتى الفاوندشن ده

وعلى فكرة ياهنوده انا مكنتش شفت موضوعك اللى بتتكلمى فى عن الكتاب بس اما قريته عجبنىىىىىىىىىىىىىىى جداااااااااااااااااااااااااااا وسبتلك تعليق ياقمرايه وياريت تكملى فيه لانه موضوع مفيد بجد
    آخر مرة عدل بواسطة pink_heart : 08-05-2009 في 05:09 AM

في عروسة البحرالابيض المتوسط فى حضن اعظم بلد فى الدنيا مصر ام الدنيا
    الردود
    1,091
    هنوده عايزة اسالك على حاجه كمان فى ماسك تفتيح اثار الشمس انتى تقصدى البطاطس ولا البطاطا العاديه وازاى نجففها اصلى محتاجه الماسك ده عشان بشرتى حساسه جدا للشمس
    وانا كنت محتارة اوىىىىىىىىى فى الفرق بين زيت اللوز الحلو والمر بس ربنا يجازيكى خير يارب وضحتى الفرق

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ملوكة 12 عرض الرد
    أزيك يا هنوودة وحشتينى والله ....الموضوع كمان جميل تعرفى انى فعلا عملت كده من يومين وطلعت كل الهدوم اللى انا جبتها بس زعلت عشان فى حاجات بقت ضيقة ومبقاش ينفع انى اشيلها واضطريت اطلعها واستخدمها ونزلت فعلا وسمعت كلامك وعملت الشوبنج وجبت شوية حاجات جميلة وكمان اشتريت لكل حاجة التوك والاكسسوارات بتاعتها عشان اسهل الحكاية شوية
    تسلمى يا قمر على موضوع النهاردة جميل جداااا طبعا زيك
    كويس خالص يا ملوكة انك عملتى كدا ومبروك على حاجات الجديدة كدا اريح على الاقل مش حتشيلى هم انك ناقصلك حاجات

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة sooo008 عرض الرد
    شكرا ليكي جدا هو فعلا الموضوع محير اووووووووووووووووووووي ربنا يسير بقي
    قولي حبيبي اسم الكريم واجيبه منين يعني بيدي اضاءه للوجه زي البودره المضيئه كده
    ولا ايه انا عايزه تمون الاضاءه زي البودره المضيئه
    هو يا سو مش كريم هو كريم اساس فاوندشين بيخلى شكل الوش طبيعى مش مضىء ... مش زى البودرة المضيئة بس اللى جربته اللى هو كريم المضىء من اوريفليم من جيوردانى بس هو بيسمر شوية ممكن مش يعجبك

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    هنودة ياقمرايه ربنا يجازيكى كل خير على مجهودك الجميل ده ويجمعك بزوجك على خير ويرزقكوا السعاده والذريه الصالحه ياااااااااااااااااااااارب وكل العرايس القمرات
    ياريت ياقمر انا عايزة اعرف اسم الفاونديشن عشان انا مش بحب احط بودر عشان شكله بيبقى مصطنع مش طبيعى ولو حطيت احب حاجه تبقى خفيفه زى ما وصفتى الفاوندشن ده

وعلى فكرة ياهنوده انا مكنتش شفت موضوعك اللى بتتكلمى فى عن الكتاب بس اما قريته عجبنىىىىىىىىىىىىىىى جداااااااااااااااااااااااااااا وسبتلك تعليق ياقمرايه وياريت تكملى فيه لانه موضوع مفيد بجد
    تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    هنوده عايزة اسالك على حاجه كمان فى ماسك تفتيح اثار الشمس انتى تقصدى البطاطس ولا البطاطا العاديه وازاى نجففها اصلى محتاجه الماسك ده عشان بشرتى حساسه جدا للشمس
    وانا كنت محتارة اوىىىىىىىىى فى الفرق بين زيت اللوز الحلو والمر بس ربنا يجازيكى خير يارب وضحتى الفرق
    الفاندوشين من بروجوا وجربته وعجبنى جدا واصحابى جابوة وعجيهم لانه خفيف جدا وبيدى شكل طبيعى هو 120 جنيه حتلاقيه فى مزايا او faces فيه نسبة كولاجين وماء بيرطب البشرة ..

اسمه comme apres 10 hueres de sommeil

[/URL]

ميرسى حبيبتى على ردك الجميل على كتاب وحاضر ياقمر حاكمل فيه هشان خاطرك
    ]اللى افصدة البطاطس العادية بتاعة الشيبسى انك تسبيها فى الشمس شوية كدا حتجفف وتطحنيها وتحطى عليها زبادى اللى قالى عليها دكتور تجميل ..[/center]

]وتامرى ياقمر فى اى حاجة ]
    آخر مرة عدل بواسطة هنودة هنانيدو : 08-05-2009 في 12:30 PM

الردود
    900
    على فكرة بيبقى فى قمصان نوم نوع قماشتها بتيجى على الاحجام المختلفة للاجسام بمعنى انها ممكن تتمط ... انا تقريبا كل حاجاتى كده ... وده بيكون افضل عشان ما تحتاسيش بعد فترة من جوازك وانك تقدرى تستخدمى كل الموديلات فى اى وقت بعد كده كمان ...

هنودة صحيح بالنسبة لازالة الشعر بالمنطقة الحساسة انا برضه محتارة فيها عشان بعد الجواز ان شاء الله .... انا قرايبى بيستخدموا السويت وما حدش بيشتكى منها بالعكس بيقولوا انها بتقلل الشعر ... حتى لما بقول لماما عن الكلام اللى بقراه هنا فى المنتدى على انها مضرة وبتعمل ترهل بتستغرب وتقوللى لا بالعكس .... وبصراحة كنت عاوزة اعمل من قبل الجواز بالسويت عشان الشعر يكون قل شوية عبال الجواز بس خايفة الصراحة من الالم .. والشجاعة مش عاوزة تجيلى خااااالص

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 12)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 258
    اخر موضوع: 13-11-2009, 09:06 AM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM
  3. " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 3 )
    الردود: 310
    اخر موضوع: 09-06-2009, 08:57 PM
  4. عروسات المستقبل تعالوا اقولكم ..
    الردود: 247
    اخر موضوع: 24-04-2009, 09:15 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ