انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 25 من 27 الأولىالأولى ... 1521222324252627 الأخيرالأخير
عرض النتائج 241 الى 250 من 269

الموضوع: عروسات المستقبل تعالوا اقولكم.. جزء 2

الردود
    98
    الف مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووون سلامه عليكي ياهنوده وترجعلنا بالسلامه وحشتوني مووووووووووووووووووت النت كان فاصل عندي ومكنتش قادره اتواصل معاكو ياريت ياهنوده اللينك

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    تحححححححححححححفه يا هنوده كلام مفيد ومرتب مش سبتيلنا حاجه نسأل فيها
    بفرح بردك الجميل يا بينك

تعقيب كتبت بواسطة nnnnn_nora عرض الرد
    تسلمي يارب يااحلي نودي في الدنيا
    موضوع رائع ياقمر
    انتى اللى قمر يا نور وحشتنيى كتير

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة lolita83 عرض الرد
    حبيبتي هنوده ممكن اسألك على حاجه؟متعرفيش عنوان كوفير كويس ميكب وشعر وتكون اسعاره معقوله في مدينه نصر اومصر الجديده؟

ازيك يا قمر بالنسبة ماسك تبيض لسمار الشمس ديه وصفة من دكتور تجميل

أحضري البطاطا الحلوة البيضاء، ثم قطعيها شرائح رفيعة وقومي بتجفيفها، ثم قومي بطحنها حتى تصبح ناعمة، اخلطيها بملعقتي زبادي واستخدميها كماسك على الوجه لمدة 20 دقيقة وأنصحك بالبعد عن منطقة العين

بالنسبة كوافير كان نفسى افيدك بس انا يا جميل من الاسكندرية

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة slavotta عرض الرد
    ازيك يا هنوده؟ الموضوع انهارده كالعاده حلو اوى .... بس ليا سؤال العبيات اللى بتتلبس فى البيت شفت فى محلات لقيت شكلهم مش حلو خالص الوان دخله مع بعض و حاجات كده فتنصحينى افصل ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟
    بصى يا قمر لو انتى مش عجبك موديلات اللى فى المحلات فصلى احسن المهم تكون خياطة شاطرة وعندك على النت موديلات كتير اوى اختارى اللى يعجبك وروحى فصليه وبردو انزلى تانى المحلات شوفى العبايات

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة basbosa.2 عرض الرد
    مرسىىىىىىىىىى يا احلى هنوده على اجمل نصااااائح
    ربنا بخليكى يا جميل

تعقيب كتبت بواسطة sahar70071 عرض الرد
    حبيبتي هندوة صباح الخير الك وللجميع
    انا من فترة بسيطة بديت اقرا موضوعك الحلو بصراحة غير شكل وكمان عم بقرا الجزء الأول معو .... انا باذن الله فرحي بعد شهرين وبديت من مدة اعمل ماسكات وكريمات ترطيب وتفتيح للبشرة والجسم , وزيوت لشعري كمان وقريت كتير وصفات حلوة بالموضوع لازم اجربها
    جزاك الله خير علي مجهودك العظيم ( وان شاء الله عقبال كل العازبات )
    انا كان بدي تبعتيلي اللينك لو ما فيها تعب عليك منشان استفيد اكتر
    وبتكوني مشكورة كتير كتير ......
    اهلا معانا ياقمر والف مليون مبرووووووووووووك ويارب نشوفك عروسة امورة زى القمر ومنورنا يا جميل معانا .. بعتيلك اللينك يا جميل

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة م.هبة عرض الرد
    بجد يا هنودة يا قمر انتى مش عارفة اشكرك ازاى على كلامك ده .... بجد كلامك كله احلى من بعض .. فعلا انا قررت انى الاسبوع اللى جاى ان شاء الله اطلع كل الهدوم اللى عندى واكتب اللى ناقصنى من توك او اكسسوار او طرح ملونة .... ان شاء الله .. يعنى كلامك ده جه فى وقته يا قمر

كنت عاوزة اسألك عن حاجة بس بعيدة عن موضوع اللبس ده ...
    ان شاء الله كتب كتابى قبل الفرح بشهر فهل خلال الشهر ده اقعد بشعرى قدام خطيبى ولا ايه ؟؟؟
    اصل انا حابة انه يشوف شعرى اول مرة فى الدخلة ان شاء الله ..
    * حاجة تانيه بقى ... بالنسبه لبوكيه الورد بتاع الزفاف عاوزة اعرف بيتجاب منين ؟؟ هل بيكون ورد طبيعى ولا صناعى ؟؟ وبيتجاب من الكوافير ولا الاتيليه ولا منين ؟؟؟؟

منتظرة اجابتك يا قمر .
    مبروك ياقمر على كتب الكتاب ربنا يتمم ليكى بالخير وبرافوا عليك انك بقيتى بتطلعى اللبس وتشوفي ايه المناسب ليكى

هو مش حرام انك تقعدى طبعا ادام خطيبك بعد كتب الكتاب بشعرك لانه جوزك انتى عايزة تحسى ان يوم فرحك عملتى حاجة جديدة وانه اول مرة يشوف شعرك صح ؟حاقولك لو خطيبك نفسه يشوف شعرك وطلب ده منك ابقى اقعدى بشعرك عشان ميزعلش كمان حتبتدى تتعودى انك تقعدى ادامه بشعرك بالتالى حيكسر حاجز الخجل او انك مش متعودة وده يخلى انك يوم الجواز تحسى انه قريب منك ...
    لو بقى اقتنع انه مش يشوف شعرك خلاص قوليله انا عايزة يوم فرحنا كل حاجة تبقى جديدة ويبقى اليوم ده مميز بينا .. بس انا ارتحت اكتر لما قعدت بشرعى ادام خطيبى بعد كتب الكتاب

بوكيه الورد الاحلى طبعا يكون طبيعى الريحة تكون تحغة وشكله طبيعى روعة خاصة لو حتعملى الوان حلوة وطبعا لو طبيعى حتجيبه من محل الورد بيعملك شكل اللفة بتاعته وانتى تختاريها بلون الابيض ويعملك الورد بترتيب معين متناسق فى الالوان بيطلع تحفة روحى عند محل زهور يكون شاطر واختارى الشكل والمقاس اللى يريحك
    آخر مرة عدل بواسطة هنودة هنانيدو : 07-05-2009 في 09:29 PM

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة امامة محمد عرض الرد
    الله عليكى و على كلامك الجامد يا قمر و ان شاء الله هنفذه

بالنسبة للمطبخ ايه اللبس المناسب ليه ؟ كمان الشعر لو احنا بنقضى و قت طويل فى المطبخ مثلا بنعمل الغدا ينفع الفه على ما اخلص؟

انا بحط زيت اللوز الحلو + Eقبل النوم يمشى و لا المر احسن ؟

شكر يا جميل ربنا يجعله فى ميزان حسناتك
    اللبس الخاص بالمطبخ حاقوله حالا يا امامة فى تكميل موضوع اللبس خليكى منورة معانا عشان تشوفيه ..

طبعا وقت المطبخ لفى شعرك مفيش اى مشكلة العكس حتستفيدى ان شعرك يتفرد ويبقى احلى كمان ريحته مش حتاخد اى حاجة من المطبخ ومفيش شعر يتساقط ويقع غصب عنك فى الاكل

بالنسبة زيت اللوز الحلو هو اكتر مناسب للشعر؟.. الافضل للبشرة زيت اللوز المر انا جربت زيت اللوز الحلو وفيتامين بس مش عجبنى وبقالى يومين جربت المر مع فيتامين عجبنى وخاصة كمان للهالات .. انتى بردو جربى الاثنين وشوفى ايه اللى ترتاحى فيه

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة sooo008 عرض الرد
    الف مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووون سلامه عليكي ياهنوده وترجعلنا بالسلامه وحشتوني مووووووووووووووووووت النت كان فاصل عندي ومكنتش قادره اتواصل معاكو ياريت ياهنوده اللينك
    حمد لله على الســــــــــــــــــــلامة يا ســـــــــــو وانتى وحشتني كتيييييييييييييييييييير وقولى للنت عيب ميفصلش تانى وبعتلك اللينك يا قمر ..ربنا يخليكى حبيبى

الردود
    98
    هنوده حبيبتي انا محتاااااااااااااااااااااااره موت جدا اوي في موضوع نزع الشعر من المنطقه الحساسه بعد الجواز مش عارفه احلق زي ماقال الرسول (ص) نتف الابط وحلق العانه ولا اعمل حلاوه بجد محتاره ناس كتير قالتلي الحلق بيسمر وبيسيب حبوب
    وبيطلع شعر زي الرجل والحلاوه بتعمل ترهلات للمنطقه وبتخلي شبابها
    يروح وانا فعلا قريت كتير علي الموضوع ده مش عارفه اعمل ايه
    وبالنسبه لو هجيب مكنه ازله شعر هل براوان احلي ولا المكنه اللي زي بتاعت الرجل احلي
    وكمان ياهنوده المكنه بتاعت الحلاقه بتاعت اروفليم حلوه
    ولا لا سوال اخير شوفت في كتالوج ارفليم الشهر اللي فات جل ملمع للبشره هل ده
    حلو ولا لا خصوصا انا مش عايزه احط في وشي بوره عايزه اعمل حاجات خفيفه زي ماقولتي
    طولت عليكي ياجميل

الردود
    16,781
    التدوينات
    11
    التكريم
    • (القاب)
      • مُبدعة صيف 1430هـ
      • الذوق الراقي
    (أوسمة)
    وانتي كمان يااحلي هنوده

يارب احفظ لي ابنتي وزوجي وكل اهلي واحبابي
    امين يارب

مسابقة افضل تقرير عن مدينه في بلدك شاركونا

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 12)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 258
    اخر موضوع: 13-11-2009, 09:06 AM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM
  3. " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 3 )
    الردود: 310
    اخر موضوع: 09-06-2009, 08:57 PM
  4. عروسات المستقبل تعالوا اقولكم ..
    الردود: 247
    اخر موضوع: 24-04-2009, 09:15 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ