انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 18 من 28 الأولىالأولى ... 8141516171819202122 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 171 الى 180 من 277

الموضوع: " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 4 )

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة sooo008 عرض الرد
    حبيبه قلبي خلاص مش بعيط طيب ونانيس سلم وانهي حد
    فيهم احلي
    انا بيعجبنى شغل نانيس احلى وكذا بنت عملت عندها كانوا حلوين اوى اما جيلان كويسة بس معرفش بحس انى مرتاحة اكتر لنانيس عنجها افكار حلوة للميكب والطرح انا بحاول اجيبلك موقع بتاعها عشان تشوفى شغلها لو لقيته حابعتهولك عالطول

الردود
    98
    حبيه قلبي طيب نانيس بتاخد كام انا عارفه تعبتك معايا
    اول مره اندخل مع بعض انا مبسوطه قوي

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة solitair_sam عرض الرد
    [center]
    عندى واحد كدا ..وواحد كدا ( شفتوا الهنا اللى انافيه ) .. لدرجة انى مش عارفه اعمل ايه

لو عملت تمارين تكبر الصغير ( الكبير هيكبر زياده).. ولو عملت تمارين تصغير للكبير ( الصغير هيتنيل ويصغر زياده) ههههههههههه

اتشليت وحياتك يا هنوده ..

لدرجة انى اشتريت برا للفرح ( صلبه شويه ).. المهم هى معقوله بالنسبه للصغير ..وبالنسبه للكبير اصغر منو بشويه

مخى لسع خلاويس

حد يقوللى اعمل ايه بجد

!!!
    انتى مشكلة يا سوليتر بجد مش بعرف امسك نفسى من الضحك .. مشكلة اللى عندك صدقينى مش حاجة غريبة فيه كتير بنات بيبقى كدا عتدهم ده نتيجة هرمونات بصراحة انا مش حاقدر افيدك بحاجة معينة بس لو انتى حاسة انه مضايقك اوى روحى لدكتورة على الاقل تريحك نفسيا انها تديكى تفسير طبى ليها ويمكن يكون فيه حل

بس عامة التمارين مفيدة للصدر سواء كبير او صغير على الاقل حيخلى شكلهم قريب يعنى مشدود وشكلة حلو

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة saroow عرض الرد
    بس اهم حاجه لما نختار البودر تبقى قريبه لبشرتنا مش لازم تفتحنا اوى لان دا بيجير لكن لما تبقى قريبه من لونك وبشرتك بتبقى احلى وافضل الف مره

وبرضه متحكميش عالميكب غير بعد 5 ق كدا على لما يكون البشره هديت لانه بهد شويه بيبقى احلى من اول لما تكونى لسه عملاه
    ماشاء الله عليكى يا قمر شرح بجد تحفة استفدت منه ويارب يكون سو كمان استفادت منه وطبعا ياقمر ليكى الحق تشرحى وتقولى كل اللى انتى عايزة لان ده مش موضوعى ده موضوعنا كلنا كلنا مشاركين فيه وكلنا نفيد بعض بالعكس انا بستفاد معاكم جدا
    وفرحانة بروح التعاون بينا جدا

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ملوكة 12 عرض الرد
    أولا ازيكم يا أحلى أخوااات وأعضاء
    بصى بقى يا هنوودة أنا فى حاجة انا بحس انى مختلفة
    فيها عن البقيه يعنى؟ الميكب أنا مبحبش الميكاب خالص مع
    انى الحمد لله شكلى بيبقى حلو جداا فيه بس انا نادرا لما بستخدمه
    بس عندى هنا كلهم بيحسسونى انى بكده مش طبيعيه ؟؟؟تفتكرى
    يعنى انا قربت اتجنن ؟ انتى ايه رأيك
    رايى انى كمان مجنونة زيك ههههههههههه تصدقى انى بجد زيك بالظبط مش بحب الميكب خالص ولما احط احس انى مخنوقة واطلع اجرى اشيله بس بحب البسيط اوى الجلوس مع كحل وبلاشر خفيف اطمنى يا بنتى معاكى واحدة مجنونة كمان هههههههههههههه بس على فكرة كدا اريح عشان جوزنا يتعود على شكلنا الطبيعى ولما تحطى ميكب حيظهر اوى وتحسى انك عاملة نيولوك بس ممكن تكتفى وقت مناسبات بروج وبلاشر وكحل حيدى شكل طبيعى ورقيق راوى
    آخر مرة عدل بواسطة هنودة هنانيدو : 17-06-2009 في 07:39 PM

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة dodo412 عرض الرد
    معلش ياهنودة هتعبك معايا ممكن تقوليلى زيت الزيتون اللى بعد ازالة الشعر اسمه ايه بالظبط
    واتأكد انه سليم ازاى كمان معلش قوليلى بتحطيه بعد ماتغسلى ولا قبل وتسبيه اد ايه
    اسفة لتعبك ياقمر جزاكى الله عنا خيرا
    دودو زيت زيتون اسمه زيت زيتون تجبيه من عند عطار واثقة فيه بيبقى مخصص للبشرة والشعر الاصلى حتلاقيه لون زى لون زيتونة كدا وريحته قوية كانك ماسكة زيتونة فى ايدك .. بيتحط بغد السويت عالطول عشان المسام مفتوحة وتستفيد منه ويدخل لبصيلة الشعر ويضعفها وتسبيه ساعتيتن وتغسلى جسمك عادى بعدها وممكن تانى يوم تحطى ....وطولى ياقمر زى ما انتى عايزة براحتك حبيبى

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة monmon 2007 عرض الرد
    بجد ربنا يكرمك يا رب يا هنوده استفدت جدا من الاربع اجزاء وفي حاجات كنت اول مره اعرفها كنت عاوزة اسألك انا بستعمل براون سيلك ابيل وعملتلي حبوب في رجلي كتير اوي ومضايقاني جدا ومش عارفه اعمل في الحبوب دي ايه هي حبوب وأثار حبوب في نفس الوقت وتعبالي نفسيتي جدا
    ازيك يا مونمون منورة ياقمر معانا .. بصى حبيبتى انتى دايما اعملى سكرب وحمام مغربى وركزى على اماكن الحبوب عشان تطلعى الشعر تخت الجلد وتشيلى اثار الحبوب وممكن تجربى كريم اسمه كارباميد ده مرطب للجلد وكمان بشيل الحبوب اللى بسبب السويت وكدا حتلاقيه رخيص مش اكتر من 4 جنيه انا جربته بنفسى كان دكتور جلدية قايلى عليه جربته على الذراع مكان الحبوب السويت والحمد لله اسبوعين كانت راحت واثار الحبوب تتشال من السكراب وحمام مغربى ومتزعلش نفسك ياقمر

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة amanas_88 عرض الرد
    السلام عليكم
    إزيك يا جميل معلش أنا في غربة والنت بيفصل يا رب تكوني فكراني ومبروك على الجزء الرابع كنت عايزة اقولك على حاجة بالنسبة للسويت للمنطة الحساسة فعلا بتجيب ترهلات مع الوقت فاحسن حاجة الشفرة أو براون بس أنا بصراحة ما جربتش براون لسه جربت الشفرة والفرق كبير وكمان عيب السويت عاما أنه لازم تعملي سويت بعد ما الشعر يطول شوية وده ما ينفعش مع المتزوجات طبعا أنتي عارفة يا جميل
    وكنت عايزة أسألك عن حاجة عن عايزة أجيب بودرة تشقير للحواجب هى هى الصبغة العادية ولا إيه طيب بتبقى أسمها إيه وبتجاب منين وممكن الاقيها في الصيدلية ممكن تفديني ضروري
    الحمد لله انك بخير يا ام انس ويارب يكون زوجك بقى احسن ربنا يحفظكم.. بس الشفرة مش بتخلى الشعر يطلع خشن ؟؟؟؟ انا جربتها فينوس جيليت بس مانسطتش ....مش عارفة ايه الحل

بودرة التشقير موجودة فى الصدليات ومحلات التجميل زى بودرة التشقير (blondor) من ويلا ديه احسن ماركة وفيه ماركة
    جولين....

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة * ام شهد عرض الرد
    حبيبتي هنوده

انا عندي مشكلة سواد الركب والكيعان ... وطبعا المنطقه الحساسه

ياريت تقوليلي حل فعلي وسريع لاني بالجد جربت خلطات كتير ومانفعتني

بلييييييييييييييييييز اديني حل يريحني

وايه رايك في كريم بوهلي للسواد ( صديقتي استعملته لسواد الركب وركبها ماشالله نفس لون جسمها ) بس انا متخوفه لاني جربته كم يوم وماعملي شئ
    ازيك يا ام شهد ؟؟؟ حبيبتى انا جربت ليكوسيد r وجاب معايا نتيجة حلوة بس فيه بنات طلع مش مناسب معاهم عملهم حساسية بس ده اللى جربته ونفع وحتلاقى فى موضوع انا كاتبه عنه
    الاكواع مفيش احلى من الليمون لانها مش حتبقى غامقة زى الركب كل يوم امسحى بليمونة عليها وسبيها تنشف بعد كدا اغسليها وحطى جليوسليد حتلاقى لونها بيفتح

كريم بوهلى بصراحة انا معرفهوش معرفش اذا كان حلو ولا وحش بس المهم انك تتجنبى اى احتكاك لرجلك ولكوعك عشان ميرجعش السواد كمان الترطيب مهم كل يوم عشان لما تجف بيحصل جفاف وبعده يتقلب سواد

الردود
    33
    شكرا ياهنودى على ردك وانا هحاول كدا اعمل بنصيحتك واقلل شويه المكياج واحده واحده

بصى انا عندى مشكله مش عارفه ولا سببها ولا علاجها فى فايدى من فوق حاجه زى الحبوب بس هى مش حبوب ولونها لون النمش مش عارفه ايه دى مع العلم انى معملتش المنطه دى قبل كدا بالسويت ولا اى حاجه هى طلعت من غير سبب ومضيقانى اوى

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ