انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 15 من 22 الأولىالأولى ... 5111213141516171819 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 141 الى 150 من 214

الموضوع: المنتجع الصيفي لجميلات امريكــــا وكنــدا

الردود
    1,875

هلا بيكي اختنا نور معانا

تعقيب كتبت بواسطة norbakr عرض الرد
    حمد الله على سلامتك اختى امل الحياه و الله يعينك على الغربه يا رب و تقومي بالسلامه

وقوليلنا وين راح تسكونو بكندا وعندك اولاد وكم عمرهم ........خلينا نتعرف

الردود
    1,875
    تعقيب كتبت بواسطة جنان 92 عرض الرد

السلام عليكم جميعا

الف الحمد لله علي السلامه اموله
    قلبي معاك
    بارك الله فيك علي الدعوات ولك مثلها ان شاء الله

الردود
    27
    تعقيب كتبت بواسطة امل الحياة عرض الرد

هلا بيكي اختنا نور معانا

وقوليلنا وين راح تسكونو بكندا وعندك اولاد وكم عمرهم ........خلينا نتعرف

انا نور متزوجه و عندي ابراهيم سنه و نص - احنا مقدمين على الهجره من زمان و الحمد لله امبارح عملنا الكشف الطبي و ان شاء الله لو طلع كويس هيكون معانا الفيزا خلال شهر
    ناويين على كالجاري لان شغل زوجي متوفر فيها
    قوليلي حبيبتي كيفك بالغربه و الله متخوفه منها - انتي قاعده فين هناك و عندك ولاد اد ايه؟؟؟؟طمنيني

الردود
    27
    انتو فين يا بنات؟؟؟؟

الردود
    1,875

هلا بيكي يا ام ابراهيم ربنا يخليلك اياه وتفرحي فيه وتشوفيه عريس ان شاء الله.. انا عندي مشاء الله ياسر 5 سنوات ويزن 3 سنوات وعايشه باونتاريو بمدينة بارلنجتون قريبه من التورنتو بحوالي ساعه الا ربع

بالنسبة للغربة و اه منها صعبه بس راح تتعودي عليها وان شاء الله لما تروحي على كالجري راح تلاقى ناس عرب ينسوكي الغربه بس ما بدي اكذب عيكي اولها صعبه بس المهم انك ماتحبسي حالك فى البيت لانو هاد الشي راح يزيد الموضوع عليكي يعنى ممكن تاخدي ابنك وتروحو متلا المكتبه وهناك اكيد راح تتعرفو على ناس كتير يعنى لازم تكونى شاغله وقتك وما تسيبي حالك لكتئاب الوحده وووووووووو موفقه ان شاء الله

وعلى فكرة فى خوات فى المنتدي ساكنيين بكالجري ان شاء الله يساعدوكي للتعرفي على البلد اكتر

الردود
    6,858
    مساء الخير اخواتي اكيد نا سيينين الله يسعدكم يارب معليش اخواتي انا مابدخلش للمنتدى كتير لاني براعي في ظروف شغل زوجي الي صايرة من الليل للنهار الصبر يارب بس ان شاء الله اتهون

انا حابة اسالكم في حد يعرف ولاية يوتا utha مدينة لوقن ياريت الي يعرف عليها حاجة يقولي لاني انا ممكن حننقل عليها بسبب شغل زوجي

وبارك الله فيكم

اختي امل الحياة الف الحمد لله على سلامتك ان شاء الله ماتشوفي شر

تحياتي للجميع

الردود
    27
    تعقيب كتبت بواسطة امل الحياة عرض الرد

هلا بيكي يا ام ابراهيم ربنا يخليلك اياه وتفرحي فيه وتشوفيه عريس ان شاء الله.. انا عندي مشاء الله ياسر 5 سنوات ويزن 3 سنوات وعايشه باونتاريو بمدينة بارلنجتون قريبه من التورنتو بحوالي ساعه الا ربع

بالنسبة للغربة و اه منها صعبه بس راح تتعودي عليها وان شاء الله لما تروحي على كالجري راح تلاقى ناس عرب ينسوكي الغربه بس ما بدي اكذب عيكي اولها صعبه بس المهم انك ماتحبسي حالك فى البيت لانو هاد الشي راح يزيد الموضوع عليكي يعنى ممكن تاخدي ابنك وتروحو متلا المكتبه وهناك اكيد راح تتعرفو على ناس كتير يعنى لازم تكونى شاغله وقتك وما تسيبي حالك لكتئاب الوحده وووووووووو موفقه ان شاء الله

وعلى فكرة فى خوات فى المنتدي ساكنيين بكالجري ان شاء الله يساعدوكي للتعرفي على البلد اكتر
    حبيبتي امل الحياه كيفك يا قمر؟؟؟؟ و كيف اولادك؟؟؟ ماشاء الله عليهم و ربنا يخليهم لكي و يباركلك فيهم يا رررررررب
    و الله طمنتيني من موضوع الغربه و ان شاء الله اتعود - و متهيألي ان وجود الابناء بيهون و بننشغل فيهم - و ان شاء الله لما اوصل هادرس انجليزي عشان اللغه تقوى
    قوليلي في ناس قالوليلي ضروري اتعلم قيادة السياره عشان اقدر اخرج لو زوجي مش فاضي ايه رأيك في الموضوع ده؟؟؟؟
    و تسلميلي حبيبتي على ردك و ان شاء الله نكون اصدقاء و اخوات
    بس قوليلي انتي من فين؟؟؟

الردود
    27
    تعقيب كتبت بواسطة 79nana عرض الرد
    مساء الخير اخواتي اكيد نا سيينين الله يسعدكم يارب معليش اخواتي انا مابدخلش للمنتدى كتير لاني براعي في ظروف شغل زوجي الي صايرة من الليل للنهار الصبر يارب بس ان شاء الله اتهون

انا حابة اسالكم في حد يعرف ولاية يوتا utha مدينة لوقن ياريت الي يعرف عليها حاجة يقولي لاني انا ممكن حننقل عليها بسبب شغل زوجي

وبارك الله فيكم

تحياتي للجميع
    اهلا بيكي و ان شاء الله حد يفيدك و الله يعينك

الردود
    1,875
    هلا بيكي يا نور
    حبيبتي امل الحياه كيفك يا قمر؟؟؟؟ و كيف اولادك؟؟؟ ماشاء الله عليهم و ربنا يخليهم لكي و يباركلك فيهم يا رررررررب
    تسلميلي وانت النور كلوو..
    و الله طمنتيني من موضوع الغربه و ان شاء الله اتعود - و متهيألي ان وجود الابناء بيهون و بننشغل فيهم
    ربنا ييسرلك امرك يارب واكيد الاولاد حياخذوا جزء كبير من الوقت اذا ما كان كلو ومن ناحيت بينسو وبيلهو فشي مفروغ منو

و ان شاء الله لما اوصل هادرس انجليزي عشان اللغه تقوى
    قوليلي في ناس قالوليلي ضروري اتعلم قيادة السياره عشان اقدر اخرج لو زوجي مش فاضي ايه رأيك في الموضوع ده؟؟؟؟
    بالنسبة لدراستك للغه الانجليزيه فهنا بكندا فى نظام للمهاجرين الجدد لتعليم اللغه وبيكون فيه كمان دير كير للأطفال يعنى ان شاء الله تفوتيه وتنشغلي فيه
    وبالنسية للسواقه فيفضل انك تكوني تعرفي تسوقي لانها راح تريحك من استخدام المواصلات العامه حتكون صعبه عليكي خاصه انك عندك طفل صغير ربنا يحفظو حيكون الجو صعب عليه كمان لو حبيتى تطلعي بيه فى الشتاء لانو جو الشتاء هون مو طبيعي طويل وقاسي شو برد وكمان حتسكنى بكالجري يعنى ابرد وابرد

بالنسبة لنظام اخذ الرخصه هون انك بتدرسي كتاب تبع الاشارات وقوانين القيادة G1وبتمتحنى فيه وبعديها بسنه بتعملي G2 وهو امتحان القياده داخل المدينه وبعديها بفترة بتعملي لامتحان تبع الشوارع الخارجيه والسريعه تبع الهاي وي بس ما بعرف اذا نفس النظام بالظبط بيطبق بمقاطعة كالجرى ان شاء الله الاخوات اللي عايشين بكالجري يطلو ويفيدوكي ... انا عالفكره وصلت ال G2وان شاء الله راح اعمل امتحانو قريب ربنا يسهل

وانا فلسطينيه عشت وتعلمت فى الامارات وصارلي بكندا هون سنه وشهر وان شاء الله اكون فدتك وانا فى الخدمه لو عندك اي سؤال حبيتى وبيشرفنى اني اكون صديقه ليكي

الردود
    1,875
    تعقيب كتبت بواسطة 79nana عرض الرد

وبارك الله فيكم

تحياتي للجميع

اهلا بيكي يا نانا والله يسلمك حبيبتى و

وا نشاء الله يجاوبوكي على سؤالك قريب

مواضيع مشابهه

1. ماذا حدث لهذا المنتجع الرائع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بواسطة بانداعزيز في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 2
    اخر موضوع: 26-08-2008, 06:53 AM
  2. الردود: 17
    اخر موضوع: 13-06-2007, 08:07 PM
  3. فساتين أنيقة لجميلات لك
    بواسطة هدى البحر في الأزياء والأناقة
    الردود: 20
    اخر موضوع: 01-11-2006, 07:51 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ