انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 13 من 17 الأولىالأولى ... 391011121314151617 الأخيرالأخير
عرض النتائج 121 الى 130 من 163

الموضوع: ملف عن اطباء الاطفال بمصر

الردود
    1,288
    بشكركم فعلا على الملف الجميل ده انا قريته كله واخدت كام اسم دكتور لاني عايشة هنا في السعودية واحتمال تكون اخر سنة وارجع تاني استقر بمصر ومرعوبة من فكرة الدكاترة لاني تعبت اوي مع ابني من سنتين اخد دور نزلة معوية وبعد عدة اطباء روحت تبارك ارض الجولف وعلقوا له محاليل والحمد لله احسن
    يعني مش كل تبارك كويسة اعتقد افضلهم ارض الجولف مش عارفة كلامي صح ولا غلط لاني ولادي منذ الولادة ومتابعتي هنا
    وفي دكتور كما ن هو فوق الممتاز بس زحمة موت اسمه سمير موريس هو خلوق جدا وباله طويل وبيرد على التليفون بس زحمة جدا جدا بس متمكن ماشاء الله عليه هو ده بس اللي جربته ده له عيادة في الظاهر _ وعيادة بمصر الجديدة ممكن بقي من الدليل تعرفوا الارقام لاني تعاملت معه منذ عامين وكان كشفه وقتها 50 في عيادة الظاهر الله اعلم وصل لايه دلوقتي وربنا يعافي ولادنا جميعا من كل سوء و اولاد المسلمين

الردود
    574
    تعقيب كتبت بواسطة ommammar74 عرض الرد
    بشكركم فعلا على الملف الجميل ده انا قريته كله واخدت كام اسم دكتور لاني عايشة هنا في السعودية واحتمال تكون اخر سنة وارجع تاني استقر بمصر ومرعوبة من فكرة الدكاترة لاني تعبت اوي مع ابني من سنتين اخد دور نزلة معوية وبعد عدة اطباء روحت تبارك ارض الجولف وعلقوا له محاليل والحمد لله احسن
    يعني مش كل تبارك كويسة اعتقد افضلهم ارض الجولف مش عارفة كلامي صح ولا غلط لاني ولادي منذ الولادة ومتابعتي هنا
    وفي دكتور كما ن هو فوق الممتاز بس زحمة موت اسمه سمير موريس هو خلوق جدا وباله طويل وبيرد على التليفون بس زحمة جدا جدا بس متمكن ماشاء الله عليه هو ده بس اللي جربته ده له عيادة في الظاهر _ وعيادة بمصر الجديدة ممكن بقي من الدليل تعرفوا الارقام لاني تعاملت معه منذ عامين وكان كشفه وقتها 50 في عيادة الظاهر الله اعلم وصل لايه دلوقتي وربنا يعافي ولادنا جميعا من كل سوء و اولاد المسلمين
    ملف ممتااااز فعلا استفدت منه جدا
    انا بردو اتغلبت مع ابنى لحد ماحصل زى ماحصل لابنك بالظبببببببببط
    جاله دور واتبهدل ياعيبنى عند كذا دكتور ادويه وحقن مضاد حيوى كانت فى تبارك اللى فى الجراج تقريبا او النزهه معرفش اسمها ايه بس اتضح انها مش اصليه اسم بس

روحت تبارك اللى فى ارض الجولف فعلا ارتاحت فيها جدا علقولو محاليل بردو ومن ساعتها بتابع مع دكتور هناك كويس اوى اسمه عبد الحليم حافظ بس معرفش ليه عياده ولا لا انا بروحله هنا بس مشكلته انه صعب اوصله بالتليفون ومش بيتكلم كتير
    نفسى اوصل لواحد كويس فى مدينة نصر او مصر الجديد او النزهه الجديده ويكون بياخد ويدى فى الكلام ويرد على التليفونات بسهوله وكشفه معقول علشان اتابع معاه

الردود
    1,354
    اينو وام عمار شكرا لمروركم
    بالنسبة لدكتور في مدينة نصر كانت الاخت فرح الله يكرمها قالت في الموضوع ده علي دكتور اسمه موفق التونسي هو دكتور كويس ومش بيحب يدي ادوية كتيرة وهادي وممكن تتكلمي معاه احنا جربناه كان يوم خميس وكان شغال وبيروح كشوفات منزلية وكشفه في العيادة 30 جنية هي العيادة مش حلوة بس الدكتور نفسه كويس

الردود
    574
    تعقيب كتبت بواسطة kouky5 عرض الرد
    بالنسبة لدكتور في مدينة نصر كانت الاخت فرح الله يكرمها قالت في الموضوع ده علي دكتور اسمه موفق التونسي هو دكتور كويس ومش بيحب يدي ادوية كتيرة وهادي وممكن تتكلمي معاه احنا جربناه كان يوم خميس وكان شغال وبيروح كشوفات منزلية وكشفه في العيادة 30 جنية هي العيادة مش حلوة بس الدكتور نفسه كويس
    شكرا ياكوكى لردك انا دورت على بياناته فى الملف واخدت رقم التليفون وان شاء الله ربنا مايجيب تعب بس هاروح واجرب اتعامل معاه باذن الله

الردود
    1,288
    تعقيب كتبت بواسطة enno عرض الرد

ملف ممتااااز فعلا استفدت منه جدا
    انا بردو اتغلبت مع ابنى لحد ماحصل زى ماحصل لابنك بالظبببببببببط
    جاله دور واتبهدل ياعيبنى عند كذا دكتور ادويه وحقن مضاد حيوى كانت فى تبارك اللى فى الجراج تقريبا او النزهه معرفش اسمها ايه بس اتضح انها مش اصليه اسم بس

روحت تبارك اللى فى ارض الجولف فعلا ارتاحت فيها جدا علقولو محاليل بردو ومن ساعتها بتابع مع دكتور هناك كويس اوى اسمه عبد الحليم حافظ بس معرفش ليه عياده ولا لا انا بروحله هنا بس مشكلته انه صعب اوصله بالتليفون ومش بيتكلم كتير
    نفسى اوصل لواحد كويس فى مدينة نصر او مصر الجديد او النزهه الجديده ويكون بياخد ويدى فى الكلام ويرد على التليفونات بسهوله وكشفه معقول علشان اتابع معاه
    خلاص يا enno طالما عرفتي دكتور في مدينة نصر اوكيه مجرب بس برضه بأكد على الدكتور سمير موريس ممتاز وولو اني مش عايزة الجأ له اذا حدث شئ لولادي بعد النزول عايزة حد اقرب واسهل في الوقت بتاعه
    ربنا ما يجبش حاجة وحشة بس انا كده مبدئيا حخليني في تبارك ارض الجولف لو حدث اي شئ والله المستعان

الردود
    1,288
    بشكرك يا كوكي انا كمان والله فعلا ربنا يكرمك انا اخذت اسماء كم طبيب في روكسي ومصر الجديدة من الملف هنا لانهم اقرب اماكن لي وربنا يعافي ولادنا واولاد المسلمين جميعا

الردود
    1,354
    تعقيب كتبت بواسطة ommammar74 عرض الرد
    خلاص يا enno طالما عرفتي دكتور في مدينة نصر اوكيه مجرب بس برضه بأكد على الدكتور سمير موريس ممتاز وولو اني مش عايزة الجأ له اذا حدث شئ لولادي بعد النزول عايزة حد اقرب واسهل في الوقت بتاعه
    ربنا ما يجبش حاجة وحشة بس انا كده مبدئيا حخليني في تبارك ارض الجولف لو حدث اي شئ والله المستعان
    ام عمار هو دكتور سمير موريس ده في الكوربة بمصر الجديدة؟

الردود
    1,288
    ام عمار هو دكتور سمير موريس ده في الكوربة بمصر الجديدة؟
    ايوا بالظبط بس معرفش عيادته فين بالظبط انا روحت عنده عيادة الظاهر عند ماما
    بس بالدليل تعرفي توصل له

الردود
    1,354
    واحدة قريبتي كانت قالتلي علي دكتوراسمه موريس علي ما اتذكر وبتشكر فيه اوي وعيادته في الكوربة فاذا كان هو فعلا يبقي ممتاز زي ما قلتي

الردود
    1,718
    اينووووووووووووووو
    انا اخت النفس المطمئنة يا قمر ام حبيبة يعني
    الدكتور دة كويس جدا باذن الله
    وربنا يشفي عمورة يارب

كوكيييييييييييييي
    وحشتيي
    كنت لسة عند الدكتور محمد وقلتله انا عملتلك دعاية على النت
    ما صدقش ههههههههههههههههه

مواضيع مشابهه

1. الي كل بنات مصر!! ملف بأسماء اطباء التغذية والرجييم في مصر
    بواسطة odo2da في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 3
    اخر موضوع: 16-08-2010, 11:59 PM
  2. سؤال وجواب عن تغذية الاطفال مع احد اطباء الاطفال.....
    بواسطة ام محمد على في الأمومة والطفولة
    الردود: 14
    اخر موضوع: 19-07-2010, 07:10 PM
  3. دلوني على افضل اطباء الذكوره و العقم
    بواسطة نفسي بطفل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 7
    اخر موضوع: 12-06-2009, 02:06 PM
  4. انا من قطر اسالكم عن افضل مستشفيات وافضل اطباء؟
    بواسطة YALABA في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 17-01-2009, 03:06 PM
  5. اطباء يأكلون الأجنه........؟
    بواسطة أريس في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 14
    اخر موضوع: 26-04-2008, 12:29 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ