السلام عليكم
ازيكم يا بنات عاملين ايه يارب تكونو بالف خير والله وحشتونى اوى بس اعزرونى والله حماتى عندى ومش بدخل كتير بس دايما والله بطمن عليكم فالسريع كده
مايا حبيبتى الف مبروك الحج وربنا يتقبل منك يارب ولا تنسينا بالدعاء وعقبال مترجعيلنا تبشرينا بخبر حملك يااااااااااااااارب
انجى متخفيش يا قمر ربنا يقدرلك اللى فيه الخير يارب وبالنسبة للحركة مش مشكله عادى مش دايما هتحسى بيها اقصد مش لازم كل يوم ممكن كل يومين او يوم ويوم ربنا يطمنك يارب ان شاء الله
كل البنات كنزى وياراوسوسو وانت الحياة وزوجة ماهر الشيماء دودوريرى وملكة الاحساس د/ايمىوحلمى الامومة وكل البنات اللى دايما فالقلب ربنا يكرمكم يارب ويرزقكم من حيث لا تحتسبو
اما عن اخبارى انا الحمدلله تمام رحت الحمدلله فتحت الملف ووزونونى وبلاش اقولكم طلعت كام ههههههههههه و قيست الضغط والدكتورةكشفت بالسماعة على بطنى وجهاز كمان كده بتاع نبض الجنين والحمدلله طمنيتى بس طلع عندى شويه انيميا نسيت اقولكم ان انا عملت قبل كده سونار وطلعت بنوتة ولو كنت قولتلكم ادينى بقولكم تانى ان شاء الله فاطمة الزهراء ده عن اخبارى فالسريع وبالله عليكم متزعلوش مننى اننى بتاخر عليكم بس والله انتو دايما عالبال