تعقيب كتبت بواسطة م.هبة عرض الرد
على فكرة بيبقى فى قمصان نوم نوع قماشتها بتيجى على الاحجام المختلفة للاجسام بمعنى انها ممكن تتمط ... انا تقريبا كل حاجاتى كده ... وده بيكون افضل عشان ما تحتاسيش بعد فترة من جوازك وانك تقدرى تستخدمى كل الموديلات فى اى وقت بعد كده كمان ...

هنودة صحيح بالنسبة لازالة الشعر بالمنطقة الحساسة انا برضه محتارة فيها عشان بعد الجواز ان شاء الله .... انا قرايبى بيستخدموا السويت وما حدش بيشتكى منها بالعكس بيقولوا انها بتقلل الشعر ... حتى لما بقول لماما عن الكلام اللى بقراه هنا فى المنتدى على انها مضرة وبتعمل ترهل بتستغرب وتقوللى لا بالعكس .... وبصراحة كنت عاوزة اعمل من قبل الجواز بالسويت عشان الشعر يكون قل شوية عبال الجواز بس خايفة الصراحة من الالم .. والشجاعة مش عاوزة تجيلى خااااالص

قصدك يا هبة القمضان النوم اللى بتكون من الاسترتش شوية ؟؟؟؟ انا بشوفها وتبقى ماشية مع كل المقاسات فعلا ...

انا زيك يا هبة هههههههههههه الشجاعة مش عايزة تيجى خالص ولا تقرب منى كل مرة انوى اعمل افتكر الوجع ارجع فى كلامى بس هو فعلا لازم نتعود من دلوقتى نعمل باسويت عشان يقل الشعر وكمان نتعود اصل حنعمل ايه بعد الجواز .. ونظام الماكينات زى فينوس او الامواس او كريمات كلها وحشة جدا مفيش انظف من السويت وحتى الاسبراى المخدر مش كويس بالاضافة انه اصلا مش بيعمل حاجة .,, هى محتاجة مننا ياهبة اتفاق اننا نتشجع ونعمل بقى ما تيجى نشجع بعض ونعمل