تعقيب كتبت بواسطة بوادي اميريكا عرض الرد
مسووووكه...
اخ يا بطني ..كركرت من الضحك ..
خفه دمه... خفه دمه ...وحشاني يا ناس خفه دمه ..هههههه
..بجد المصريين معروفين بخفه الدم ..اضحك الله سنك في الدنيا و انعم عليك بالاخره
لا خلاص ادي وعد مش حتكوني الا بقائمه الاصدقاء..مش حنحدفك من الشباك..
والله يا عسل صدقا
انا عندي زوج ما شاء الله لا يمكن يرمي حاجه علي السرير ..او الاردض
يعني مرتب لابعد الحدود ..وطبعا بخجل لما انا برمي ..فمن تزوجت اصلا عند اهلي ما برمي ..ممنوع ..فيها قص راس..
وزوجي ساعدني علي ابقاء هذه العاده..
وطبعا تلقائي اطفالي بشوفوا ..وبيقتدوا ..
ابني جديد بشد عليه ..رتب خزانتك ..شيل ملابسك المغسوله ..وعرفت الاسبوع الماضي ليش ..
لان بيتكلم مع اصحابه ..
وبقوله انهم مكركبين ..وما برتبوا شي..
قلت صار بدا محاضره ..
تعال يا ولد دينك ؟؟
قال مسلم ..
وقلت نبيك قال محمد صلي الله عليه و سلم ..
قلت هل وصانا نكون نظاف ..قال ايوه ...وبدأنا مراجعه في الأحاديث ..والايات يلي تحث علي النظافه ..
وبعدين خلصت المحاضره و قلت ..تعال يا يوسف....
قال نعم ..
قلت ممكن تقضي حاجه من غير ما تغسل و تنظف نفسك استعداد للصلاه ..قال لأ قرف ..
فقلت جاوبت يا عمري ..هنن حتي ما بيعرفوا التشطيف ..فاياك تقلدهم في شي..
دخل دماغك ..قال ايوه ..الحمد لله...
يعني مو النظافه مني لوحدي انا بشر مش راح الحق عليهن..
بس كله عندي لازم يساعد ..

آآآآآآآآآآه قولى كمان وسمعينى ... إلا موضوع التشطيف ده والله غلبت لدرجة إنى بقيت أقف على باب الحمام أتصنت علشان أعرف بيتشطفوا واللا لأ!!!!!
حاجة مقرفة مقرفة إلى أبعد الحدود ولما يطلعوا أقول لهم إدخلوا إتشطفوا يقولوا لى عرفتى منين أقول لهم ربنا بيعرفنى ههههههههه
وطول النهار علق هدومك شيل شنطة المدرسة مكانها .. لموا اللعب و و و يا سااااتر والله ساعات بأيأس إنهم هيكونوا نضاف ومنظمين

والله إنتى كنز يا بوادى عايزين نستفيد منك ومن تجاربك ما شاء الله عليكى ربنا يزيدك من نعيمه يا رب

على فكرة مش كل المصريين دمهم خفيف أكيد فيه منهم دمهم يلطش خخخخخخخ طب إحنا معانا هنا واحدة إسمها رموز٢ عثل عثل والله وكانت بتقول الناس فاكرينها مصرية علشان ظريفة .. وهى سعودية الله يمسيها بالخير
والله والبنات هنا كلهم ظراف وكويسين والحمد لله .. ربنا يبارك لنا فى الصحبة الصالحة