صباح الخير بنات

عاملين اى
اولا يؤسقنى انسحاب كاندلز كانت نشيطة وحبوبة الله يوفقها
وكمان ميليسا الله يوفقها ويسهل لها يا رب

شوشو عاملة اى فى البنات
بتقلبيهم ضد بعض ليه بس سيبى الرزق فى حالهم هو الانضمام اليكى بالعافية حتى النبات اللى مش عوزينكم زى بوسى مصرة تحتفظى بيها اى ده هو انتى عاملة معاها عقد احتكار ولا اى

رشا رشورشة سيبك من الحمر دول متغاظين منك ايوه اطلعى السلام 40 والمشى 50 كده كويس ورقى نفسك من عيونهم

سوسو انتى فين وحشتينا يا قمر يا رب تكونى حامل ههههههههههههه وتجيبى كده بنت اموره وسميها أسيل كمان على اسم بنوتى أسولى

طاطس انا هتجنن نفسى اعرف هى فين كله ده النت متنيل عندها

ام علاوى اى اخبارك انتى فين ما تنسى اليوميات والوزن النهارده ان شاء الله

منتصر ماشاء الله عليكى دئما اول البنات اللى بيبعث الوزن واليوميات يا ويلها شوشو لو تفرك تاخذك منى

صيف الله يسامح شوشو من قهرتها اخذتك منى معلش ما باليد حيلة حكم القوى على الضعف

طلة هو ده مين اللى يقدر ينساكى ده كلام برضوه

بناتى الحمر عاملين اى
اهدى كل وحده فيكم احلى طبق كيكة مع القشطة والبسوبسة بالفستق والمكسرات

شدو الهمة يا بنات

بعد اذن الست شوشو الاسبوع ده هعلن عن اكثر وحده خسرت وزن وهى مش انا طبعا ههههههههههههههه
ويوميات والتزام ونشاط

شدو الهمة يا بنات
وخلونا نبتدى من بكره شهر جديد مملؤ بالحيوية والنشاط والارداة العالية
بنات انسو الشهر اللى فات بكل ما فيه اللى خس واللى خبص والله جاله احباط

انا كمان بكلم عن نفسى خبصت وثبت وزنى فترة وبكيت كثير ومليت وكثيرا ما فكرت فى الانسحا ب

بس كنت كل ما ادخل واقرى ردودكم اشجع واتحمس اكثر واقول لالا لزم اصبر واعمل زى اخواتى واذا فشلت هذا الاسبوع راح انجح اللى بعده ان شاء الله

خلونان ننسى كل شى وخلى قلبك ينبهج ويتفائل بالخير والرشاقة

ونبتدى من بكره يوم جديد شهر جديد وكل وحده تحط خطة معينة لنفسها تمشى عليها
وبلاش كل مره تمشى على رجيم وتوقفه وهذا كانت غلطتى ما استمر على شى معين جسمك يتلخبط

خليكى ماشية على رجيم واحد كلمى الشهر حتى لو ما نقصتى الاسبوع اتستمرى راح توصلى للرشاقة ان شاء الله وتحلقى مثل الفراشة

بنات عن نفسى زى ما قلت الصيام يوم بعد يوم ان شاء الله مع انه المغرب عندنا الان 8 مساءا وكل يوم يزيد الى 10 ونصف ليلاا بس طامعة من الله الصبر والاعانة ان شاء الله
من بكره صيام

وكذلك راح اعمل فكرة اختى ليبيا قلبى راح اصور يومياتى كمان للتشجيع معلش يا ليبيا سرقت فكرتك يلا نحن ليبيات كيف بعضنا مفيش مشكلة نسرقوا من بعضنا هههههههههههههههه

الرياضة كل يوم ساعة واذا قدرت اكثر خير وبركة
الماء ان شاء الله مش اقل من 2 الى 3 ليترا

وربنا يعين

هذه خطتى لهذا الشهر ادعولى يا بنات خلاص معش فاضل على الصيف شى شهر 7 قرب ولزم اندير شى
خاطرى فى حاجات واجد
نمشى مصر رشيقة
انروح نحمل هههههههههههههههه ياى قصة

والله وليدى يبى عيل اينق على راسى يا ماما نبى اخ عندك بنتين نبى عيل ليه ههههههههههههههه ويسال فى بوه
بوه يقولة عدى لاامك قوللها انقصى بيش ايجينا عيل ههههههههههههههههههههه والعيل ما يقصرش كل يوم يراقب فيه
لمه نتمرن ويقولى يا ماما نقصتى شوية ههههههههههههههههه يا ماما كنتى سمونية وتوه مش سموينة ههههههههههههههوالله انموت من الضحك على فكرة والله يشجعنى واجد

يلا يا غاليات
انسيبكم توه مشاية اندبش للبيت عيالى عطلة انطلعهم يغيروا جو
انشوفكم بعدين ان شاء الله
تقبلوا خالص تحياتى

بوسة كبيرة لكم
معلش وجعت دمغاكم بس كنت محتاجة انى انهذرز معاكم وخاصة انى متحمسة هذا الشهر وقلبى متفائل ان شاء الله
تحياتى