انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

اناقتك جوه البيت وبره البيت

1. whietangel
    whietangel
    ازيكوا يا بنات عاملين ايه اخيرا جبت كى بورد جديد اميرة عامله ايه هو فعلا كلامك صح فى موضوع الصبح والليل بس انا زى اندومى بحب البس كاجوال على طول مبحبش الكلاسيك خالص ولو صادفت واشتريت حاجه كلاسيك مبلبسهاش كتير وبكون مش مرتاحه خالص فيها
  2. indomy000
    indomy000
    اها فعلا يااميره لازم وانتي خارجه معاه تبقي لابسه كعب عالي لانو من معالم الانوثه مع اني مبقتش اقدر امشي بكعب عالي خالص بس طبعا لو رايحه فرح بلبس كعب ومتتصوريش ببقا مش طايقه نفسي اد ايه بس افتكر اني زمان كنت ممكن اقعد يوم كامل لابسه سابو كعب عالي وواقفه في الكليه مش بقعد غير نادر وبعدها ممكن اخرج مع صحابي وامشي كتيييييير بس مكنتشي بتفرق معايا خالص يعني هي شكلها مساله تعود مش اكتر
  3. indomy000
    indomy000
    وايت انجل مبروك الكيبورد مع انك كنتي عسل وانتي موقفه كلامك في طابور ورا بعضه هههههه
  4. indomy000
    indomy000
    اميره لو ربنا اكرمني هو هيحس بالفرق بين البيت والخروج بره من غير كعب عالي لاني وانا خارجه هبقا مغطيه فروه الخروف وهيترحم منها شويه هههههه
  5. whietangel
    whietangel
    اندومى والله انتى الى عسل يا قمر
  6. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    هههههههههههههههههههههه اندومي كده هيحبك اكتر بره من جوه ما هو طبعا لما فروه الخروف تتغطي هيبقي الشكل احلي

امال راحت فين وصفاتك يا خبيره؟ هههههههههههه
  7. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    وايت انجل مبروك الكى بورد حافظى عليها بقى علشان محدش يترئ عليكى هههههههههه
    انا نسيت الكعب العالى ده بس فى المناسبات فقط لاغير علشان الولاد ببقى عايزه حاجه سريعه وسهله
  8. النفس المطمئنة
    النفس المطمئنة
    سلاااام عليكم ...
    ممكن تقبلوني معاكم ... بصراحة لفت نظري العنوان و وكنت اول مرة اقراه ودخلت قريت كدا الموضوع وعجبني جدا لاني بصراحة وللاسف مدمنة لبببببس ... بجد عندي هوس بموضوع اللبس والهدوم دا ... انا مش حريفة يعني في اللف وكدا بس عامة بحب اللبس جدا ... يعني ملياش مكان معين بجيب منه اللي بيعجبني وانا ماشية شغال ... يعني انا وحظي ... وعامة المشكلة اللي بتواجهني دلوقتي اني في فترة رضاعة فموقفة بصراحة لبسي الكويس عشان ميتبهدلش لغاية ومقضياها كدا حاجات في السريع ... وحاجات مش غالية اوي بس شغالة تأدي معايا الغرض وشكرا على كدا الفترة دي ... وبعد كدا باذن الله ابقى انزل بروقان ويبقى الواحد عرف يظبط جسمه من تاني ...ان شاء الله
    لاني بصراحة بكره الفوضى جدا ومش بحب ابوظ الحاجة عندي ... يعني مثلا الكلية كنت بالبس غالبا جينزات جيبة او سلوبت او جيبات واسعة تستحمل بهدلة الكلية ... كنت عاملة للكلية يوني فورم ... اللي بروح بيه الكلية للكيلة وخاصة ان كليتي كانت عملية وكنا بنقعد في الارض وبنشتغل بخامات مقرفة وممكن تلزق في الهدوم وتبهدل الدنيا ... فكنت مقضياها كدا يعني ... وطبعا طبعا كنت بلبس كوتسيات او سليبرات على الارض لزوم برضو البهدلة ...
    وكنت فترة الكلية نادرا ما بخرج فمكنش عندي هدوم خروج كتير ... بس كان عندي اللي ممشيني بس مكنش عندي وقت اصلا اجيب ... يعني لو نزلت قدرا ولقيت حاجة تمام ... وهكذا ... وطبعا لو مناسبة او كدا بلبس كلاسيك وكعب ...يعني تونيك ... طقم عامة كلاسيك كدا ...
    ولما اتجوزت بقيت البس عبايات ... وبرضو على كعب وكدا ... بس غالبا كنت بفصل لاني مش بحب الشغل الكتير وكنت بعتمد ان الشغل يبقى في العباية نفسها وبحب جدا العبايات الخلللللللليجيييي ... جداااااااا ...
    ولما اشتغلت وانا متجوزة طبعا قلبت كوتشيات وطبعا كاجوال ... واصلا كان لينا يوني فورم فكان الموضوع مريحني ... ...
    ولما حملت لبست على الارض طبعا ...
    ودلوقتي بصراحة لو نازلة السوق او كدا بلبس على الارض ... بس لو رايحة زيارة او تمشية بلبس كعب ... ولو انه بقى متعب جدا جدا في وجود بيبي ... بس بصراحة نفسي ارجع لايام الدلع والاهتمام بالنفس تاني بس مش عارفة ...
    قولولي ممكن بعد اد ايه الواحد ممكن يرجع يهتم بنفسه تاني ... افتكر بعد الفطام باذن الله ...؟؟؟ ولا ايه رايكم ....؟؟؟
    انا رغييييييييييت ووجعت دماغكم بس حبيت ادردش معاكم ...
    وبجد الموضوع رااائع وانا منتظرة استفيد منكم ...
  9. whietangel
    whietangel
    عبيير حبيبتى الله يخليك النفس المطمئنه منورة المجموعه يا جميل
  10. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    النفس المطمئنه منوره يا قمر المجموعه .
    بصي يا ستي انا كمان في فتره الرضاعه الي انتي بتقولي عليها دي وحسه بكل كلمه بتقوليها دانا حتي اغلب لبسي القديم مش بلبسه علشان طبعا مع الرضاعه المقاسات بتتغير فانا نزلت اشتريت كام طقم كده قلت اغير فيهم وكمان بردو هينفعوني بعد الفطام اهو الواحد يوسع من لبسه شويه.

بصي انا ابنيث عنده حوالي 10 شهور كل شهر عن التاني بحس ان الموضوع بقي اسوء ههههههههه علشان طبعا عايز حد يراقبو طول اليوم غير بقي وانتي خارجه ولابسه ومتشيكه تلاقي حد جابك من الطرحه بتاعتك علشان يحطها في بقه ههههههههههههه
    وتمشي طبعا هدومك مدهوله وطرحتك وقعه ومبلوله من بقه طبعا فانا بقي لما ببقي رايحه زياره لناس يبقي ابوه الي يشيلو
    لكن الخروجات العاديه ببقي حطاه في البوسات بتاعته.

انتي شكلك كده كليه فنون جميله زيي فكرتيني بالذي مضي هههههههههههههههه......

علي العموم يا نفس نورتينا وان شاء الله تستفيدي معانا
عرض النتائج 71 الى 80 من 478
لكِ | مطبخ لكِ