انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

اناقتك جوه البيت وبره البيت

1. indomy000
    indomy000
    اميره يلاش حكايه السابوهات بقا راحت ايامها انتي تنزلي تدوري علي باليرينات من الي لسه نازله الايام دي فيه حاجات حلوه اوي ومريحه وكمان الشنط خلي بالك الجديد هو الكبير يعني يااما بالطول وده احلي يااما بالعرض لو عندك زياده في منطقه الوسط زيي وبلاش البيج ده فيه الوان فرايحي نازله الايام دي تخليكي بنوته خالص الا بقا لو مكنشي ينفع غير اللون البيج عشان لون الطقم
  2. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    ازيكم يا قطقيط كلكم عاملين ايه وايت انجل معلش يا قمر حاولى تصلحى الكى بورد بسرعه احسن انتى وحشانى جدا
    اندومى استنى لما ابنى يخلص امتحانات وانا موافقه على امسك مشروع الهدوم بس طبعا هجربهم الاول ههههههههههههههههه
    تصورى اندومى انا عمرى معجبتنى موضه السابوهات دى وطول عمرى بحب الاحذيه المغلقه وياسلام على الكوتشى بموت فيه
    برنسيس انا كنت بشوف فى بورسعيد محلات شنط جميله جدا بس من زمان لسه فيها شنط حلوه
    فينك الاميره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  3. whietangel
    whietangel
    عبير
    انتى
    الى
    وحشانى
    خالص
    هحاول
    اجيب
    كىبورد
    تانى
    بسرعه
    بس
    جوزى
    ينزل
    يشترى
    اندومى
    حبيبتى
    اه
    فعلا
    الباليرينه
    حلوة
    اووووووى
    ومريحه
    فى
    اللبس
    وكمان
    الالوان
    حلوة
    خالص
  4. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    انتى صعبانه عليه وايت اجل يلا خلى جوزك ينزل بسرعه تصلحيها
  5. indomy000
    indomy000
    عبير وايت انجل فعلا انا بحب الباليرينات اكتر علشان مريحه وقبلها كانت الكوتشيات والسنيكرز لكن السابوهات مكنتش بعرف البسها كنت بشوطها قدامي هههههه بس فيه انواع بكعب كلاسيك كده وحلوه ممكن بردو تكون اميره بتحب الكلاسيك فهيكون السابو لايق اكتر عالطقم لكن لو كاجوال يبقا طبعا الباليرينه بتبقا بناتيتي وتحفه ونازل منها الوان حقيقي تحفه هي والشنط
  6. indomy000
    indomy000
    هو قدامه قد ايه ابنك ياعبير عشان يخلص امتحانات الثانويه العامه؟ههههه بس بردو ربنا يكون في عونك الاطفال الصغيرين بيبقو عايزين الواحد تبقا عينو في وسط راسو طول الوقت
  7. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    يا اندومي موضه السابوه والصندل عمرها ما بتروح علشان تبقي ليدي لازم تلبسي كعب عالي يعني البالرينه دي تتلبس الصبح مش بعد الظهر الا اذا كان انتي مش قارقه معاكي. ............ لا يابنتي انتي فهماني غلط انا مش كلاسيك خالص بس بحب حاجات الصبح للصبح وبعد الظهر نبقي بنوتات حلوات
    واللون البيج مش علشان انا بحب البيج علشان انا اشتريت طقم بيج في بني فهجبله سابوه وشنطه بيج
  8. indomy000
    indomy000
    اه منا فهمت كده بعد مارديت عليكي اول مره يااميره قلت تلاقيكي جايبه طقم كلاسيك وفكره بتحبي الكلاسيك انك ممكن تشتريه لاني مش بشتري كلاسيك خالص غير في الشتا عشان يبقا طقم علي بوت وبيبقا واحد او اتنين بالكتير لكن مكنتش اقصد انك عيشتك كلاسيك في كلاسيك خالص وفعلا زي ماقلت فيه سابوهات حلوه اوي بكعب وانا كنت بلبسها من زمان بس مبقتش اقدر البس كعب عالي خلاص اتعودت علي الباليرينات والكوتشيات
  9. indomy000
    indomy000
    ههههه انتي قفشتيني اهو ايوه انا فعلا مش بتفرق معايا حكايه صبح وبعد الضهر خالص ومعرفش ازاي اصلا ..انتي بتفرقي ازاي يعني ؟ممكن تكوني بتلبسي كلاسيك بعد الضهر الي هو بليل يعني والصبح بتلبسي كاجوال ولا ايه مش فاهمه ...انتي عارفه زمان ايام ماكنت بلبس كعب عالي السابو الي بسيور رفيعه خالص ده كنت بلبسه وانا رايحه الكليه وكانت معاه كعب عالي بردو نفس النظام وكنت ممكن البس طقم يعني يعتبر كلاسيك الصبح وتاني يوم يلاقوني رايحه بكوتشي وجينز ههههه انتي بجد ازاي بتفرقي بين الصبح وبليل
  10. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    ههههههههههههههههه ضحكتيني يا اندومي ..في حد يروح الكليه بكعب عالي!!!!!!!!! دانتي قلبتي الدنيا خالص. بصي يا ستي افهمك

انا الصبح بلبس بالرينات علي بنطلونات جينز يعني كاجول وده بيبقي وانا رايحه اشتري حاجات مثلا او رايحه النادي او رايحه لاصحابي ازورهم بيبقي اللبس كده.

بعد الظهر يا ستي ببقي خارجه انا وجوزي مثلا هنقابل اصحابنا في مكان او رايحين زياره لحد او هنتعشي بره او هنحتفل بمناسبه بتلاقي بقي الموضوع اتقلب بناتي كعب عالي وطقم شيك مش لازم يبق تايير ممكن تونيك مثلا وبنطلون مش جينز وشوز عاليه.

كده يعني. وانتي هتحسي بكلامي ده اكتر لما ربنا يكرمك وتتجوزي ساعتها هتبقي عايزه جوزك يشوفك مختلفه مش الصبح زي بعد الظهر زي قاعدتك في البيت......... فهمتي بقي يا ستي؟
عرض النتائج 61 الى 70 من 478
لكِ | مطبخ لكِ