انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

اناقتك جوه البيت وبره البيت

1. indomy000
    indomy000
    ازيك ياعبير...والله انا من راي اميره اصل كل يوم الواحد يسمع حاجات صعبه عن انفلونزا الخنازير وبيقولو اكتر مكان منتشره فيه نيويورك لو تقدري تاجلي السفريه حتي
  2. indomy000
    indomy000
    تسلمي ياوايت ياعسل انتي الي زوق
  3. whietangel
    whietangel
    حبايبى عاملين ايه فينكم مستخبيين ليه
    اندومى تسلمى حبيبتى واخبار الدايت ايه يا رب يكون ماشى كويس
    عبير اه طبعا ان شاء الله لو لازم تسفرى يبقى تخلى بالك من نفسك جدا وتعملى زى اميرة ما قالت ربنا يسترها بقى
    النفس المطمئنه فينك يا جميل وحشتينا
  4. النفس المطمئنة
    النفس المطمئنة
    ازيكم يا قمرات
    معلش اسفة للتاخير بس غصب عني والله عندي شوية ظروف ... بس والله وحشتوني كلكم ...ازيك يا اميرة ... ليكي وحشة يا قمر
    بصي يا جميل على فكرة المحل شكله مش واو ,,, بس والله الحاجات اللي بيعملها رائعة فعلا... هوا تقريبا اصلا ليه فرع في العتبة ... لو جربتيه قوليلي بامانة رايك ...

وايت والله انت كمان وحشتيني اكتر ... اعذريني على الغياب بس والله غصب عني ...ادعولي يا جماعة ان ربنا ييسرلي الخير ويرضيني بيه ياااارب اللهم امين ...

اندومي ازيك يا قمر ... يارب تكوني بخير يا حبيبتي

عبير فعلا البنات عندهم حق ربنا يلطف بيكي يا حبيبتي ويسترها معاااكي ياااارب اللهم امين
  5. whietangel
    whietangel
    النفس المطمئنه
    حبيبتى ربنا يا رب ييسر ليك الخيران شاء الله ويسهلها يا رب حبيبتى اللهم اميييين
  6. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    والله يا جماعه انا مش عارفه اقول لكم ايه انا كمان خايفه جدا وخصوصا انى مسافره ومعى ولادى وطبعا انتو عارفين الاطفال مش ممكن هايسيبو الكمامه يلا ربنا يستر انا حهاحاول احطاط على قد ما اقدر ادعو لى نوصل وكمان نرجع بالسلامه امين
    النفس المطمئنه ربنا ييسر لكى ما فيه الخير ويرضى عنك ويرضيك امين انتى عارفه اقراى سورة يس فهى لما قراءة له والله اعلم
  7. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    ازيكم يابنات ايه اخباركم؟
    النفسه المطمئنه مش مشكله شكله من بره المهم الحاجه بتاهته من جوه ههههههههههه وانا طبعا مصدقاكي واول لما اشتري منه هقولك علي طول والله حتي علشان البنات ياخدو خبره ......وربنا معاكي وييسرك الصعب يا حبيبتي

عبير ربنا معاكي يا جميل انتي المفروض تبقي هناك في شهر كام؟
    وايت واندومي انتو بتعملو دايت في الخباثه ولا ايه؟
  8. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    ايه يا عيال انتم مبقتوش تشترو ولا ايه؟
    علي العموم انا هنزل النهارده للمحلين ( اسكارفا-فيل) الي قولتلكم عليه دعاء عامر بتلبس منه
    ادعولي بس اخلص الدكتور بتاع ابني بسرعه عشان اعرف الف براحتي لاني مش عارفه امكانهم بالظبط
  9. indomy000
    indomy000
    وايت انجل انا كنت بوظت بس بدات تاني ربنا يسهل

النفس المطمئنه ازيك ياقمر ربنا ييسرلك الخير ويرضيكي بيه يارب امين

اه ياعبير حاولي تحطاطي كويس واقري سوره يس وارقي نفسك وولادك يارب توصلو بالسلامه وتبقا رحله سعيده وترجعو بالف سلامه يارب امين

اميره في الخباثه ايه يابنتي ماهي وايت العسل كتبت الدايت هنا وانا قلت اني هعملو ..صحي النوم وبعدين انتي ناويه تعملي دايت بردو ولا ايه؟؟؟تبقي بنوته جامده لو هتعملي عشان مش لاقيه حد يشجعني

انا المفروض متفقه مع صحابي نسافر بكره ان شاء الله المنصوره فيه كم محل هناك لبسهم حلو وارخص من عندنا بكتير بس شكلي مش هنزل مليش مزاج بس ربنا يسهل ويارب يشفيلك ابنك ...انا مستنيه الاخبار بقا عشان نشوف هتلاقي هناك حاجات كويسه ولا لا
  10. ته نيا
    ته نيا
    سلام عليكم
    حبيت اسم المجموعة ممكن اشارك معاكم؟
    انا مو متحجبة بس بحب كتير يجي يوم واتحجب ان شالله
عرض النتائج 201 الى 210 من 478
لكِ | مطبخ لكِ