انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

اناقتك جوه البيت وبره البيت

1. whietangel
    whietangel
    اه اميرة الميه وصلت لغايه عندى بس معلش مهو الجو حر اوووووووووووووى بالنسبه للباليرينه والشنطه هما مش غاليين الاتنين ب90 جنيه هنا من عندى فى امبابه محلات كتير اووى زى وسط البلد كدة هدوم ولبس وطرح واكسسوار كل حاجه يعنى
  2. indomy000
    indomy000
    وايت انجل مبروك الباليرينا والشنطه واللون الفضي المفضل عندي علي فكره في الباليرينات

بيج؟؟مجاش علي بالي اللون ده بس ممكن ينفع فعلا ربنا يسهل

انا تمام في الدايت محدش هيعمل معايا ولا ايه هنا؟معلش يااميره بقا الجروب ده لكل المواضيع شكلو ههههه
  3. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    وايت انجل مبروك على الشنطه واليرينه على فكره الخشب ساعات بيكون اكسسوار حلو اوى
    انا مش هاقدر افيدكم اوى فى موضوع البديهات ده علشان ومن غير ما تزعلو مش بحس انوحجاب لانو بيكسم الجسم وبيظهرو
  4. whietangel
    whietangel
    اندومى بصراحه البالرينات نازله بكل الالوان تحفه ولذيذه اووووووى احمر اخضر بيج فضى تركواز ازرق اصفر فوشيا روز ابيض يعنى مفيش لون مش هتلاقييه يا قمر وكمان الشنط نفس الالوان
  5. whietangel
    whietangel
    عبير حبيبتى الله يخليك يا جميل هو فعلا شكلها لذيذ اوى وانا ساعات بحب اجيب الحاجات المختلفه شويه
  6. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    بصو بقى انا عاوزاكم تساعدونى فى محلات تكون فيها تيريات وبلوزات شيك علشان انا هسافر اخر الشهر وعاوزه الحق اشترى بعد لما ابنى يخلص امتحانات اخر الاسبوع ومش هيكون عندى وقت كبير وطبعا هنزل القاهره اوعو تنسو احسن هزعل وارش ميه زى اميره ههههههههههههههه
  7. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    وايت انجل ده سعر حلو اوى
  8. whietangel
    whietangel
    وبالنسبه للبادى جوزى كمان معقدنى من موضوع الباديهات والنصف كم ده خالص بيقول انه مفصر الجسم ومبين كانك مش لابسه حاجه بس انا بشوف انه شكله حلو بس مبلبس البادى طبعا طبقا للاوامر العليا لوحده بس بلبسه تحت الهدوم يعنى يعنى لو لبسه بلوزة تلتين كم مثلا بلبسه تحتها
  9. whietangel
    whietangel
    عبير حبيبتى تسلمى اتفضلى يا قمر والله ما يغلاش عليك
  10. whietangel
    whietangel
    بصى عبير احنا عندنا الاسعار هنا كويسه وكمان فى اسعار اقل من كده وحاجات شيك وحلوة خالص فى كل حاجه زى ما قلتلكو
عرض النتائج 141 الى 150 من 478
لكِ | مطبخ لكِ