انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

الرابح الاكبر الازرق والاحمر

1. ام علاوي العراق
    ام علاوي العراق
    ربنا يصبرك ويهدي زوجك ياااااااااارب
  2. دبدوبه بالحيل
    دبدوبه بالحيل
    شكرا ليكي ياام علاوي على مشاعرك النبيله دي
    يارب يسعدك ويجعل حظك احسن من حظي هههههههه
    يارب يرزقك بعلاوي واخته عشان يملو عليكي حياتك قولي امييين
    اللهم استجب
  3. لازم انقص
    لازم انقص
    دبدوووبة حبيبتي.....

انا بجد زعلت وحزينة عشانك
    والله امر محزن جدا, زوجك ابو عين زايغة
    انا متاكدة انك احلى منه بمرااااااحل كبيرة
    بس رجالة فاكرين نفسهم ما فش زيهم

بليييييييييييييييييز استمري عالدايت واوصلي للنتيجة الحلوة
    وبعدين انتى تقوليله اوت اوف ماي هوم
    خخخخخخخ
  4. منتصر حلمي
    منتصر حلمي
    انا اول مره اعرف عنك يا دبدوبه المعلومات دى وعايزاكى تعرفى ان اغلب الرجال بيفكرو كده وبيحبو يتجوزو مش لنقص ما فى زوجاتهم بس علشان يحس انه راجل وعنده قدره تكون عنده ست واتنين وهو محور حياتهم ما يهمك المهم تهتمى بصحتك وباولادك وبمظهرك اهتمى كتييييييير علشان هى دى اكتر حاجه تعجب الرجل انه يحس انك مهتمه يشوفك حلوه صدقينى هيرجع احسن من الاول وربنا يهديهولك
  5. ندوشا
    ندوشا
    السلالالالالالالالالالام عليكم ياسلالالالالالالالام احلا حا جة سوتها سوتها شيمو انها سوت لنا صفحة لدردشة علا الاقل وحدة طفشانة وحدة زعلانة اهو نفضفض مع بعض ونصبر بعض
    الاسم نادية وعندى 5 اولاد 2 بنا ت 3 اولاد الكبير عمرة 23 والبنت 20 والولد ايلى بعد البنت 16 ايلى بعدة 14 والبنت الصغيرة والاخيررررررررة 7 سنوات وانا متزوجة لىة 24 سنة يارب العمرررركلة
  6. ندوشا
    ندوشا
    اووووووووووووو

اووووووووووووةنسيت ما اقولك شكرااااااااا يا احلا شيمووووووووووووووووواللللللللللف شكر من السعودية للقاهرة ههههههههههههه
  7. أم سدن
    أم سدن
    كيفكم يا حلوات انا جيت اشوفكم واسلم عليكم والعصر ارجع لكم واعرفكم على نفسي اكتر
  8. امي حوا
    امي حوا
    السلام عليكم
    دبدوبه الله يفرج همك يارب خدي هالدعاء ادعي كل يوم قد متقدري

اللهم يامالك الملك ملكني قلب من احوجتني اليه فانت تقدر ولااقدر وتعلم ولااعلم وانت علام الغيوب واسلل لي سخيمه قلبه واصلحه لي واجعله لايرى غيري اللهم اصلح بيننا ولاتجعل باسنا فيما بيننا واجعل باسك على عدوك وعدونا اللهم افتح لي قلوباغلفا واعينا عميا واذانا صما اللهم استر عنه عيوبي واستر عني عيوبه واظهر له محاسني ورضني بمارزقتني وبارك لي فيه اللهم الجم فاه بلا اله الاالله واسكن غضبه بلاحول ولاقوه الابالله اللهم ارزقني حنان الزوج والولد ومالاحلالا بلاعدد وقراءة القران الى الابد
  9. امي حوا
    امي حوا
    بدي اسالكم يابنات انا عندي بوده فظيييييييعه باطرافي وخاصه برجلي واصابع رجلي بيوجوني جدا وبياخدو وقت عشان يدفو تفتكرو بدي اموت هههههههههههه لابجد حد منكم بيعرف حاجه متل هيك مضايقيني جدا الله يفرج همنا يارب
  10. yaralemoo
    yaralemoo
    انا باراجع فى سورة تبارك و باذن الله اخلصها و اسمعها النهاردة يا شوشو
    و اهلا و سهلا بالكل
عرض النتائج 11 الى 20 من 31
لكِ | مطبخ لكِ