انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

منزل انيق نضيف وشيك

1. ودود -ولود
    ودود -ولود
    السلام عليكم انا مشتركه جديده تقبلوني
  2. أم تسنيم 2009
    أم تسنيم 2009
    السلام عليكم وحشينى انتموا خلاص اعتزلتوا التنظيف
  3. airora
    airora
    انا مشتركة جديدة ازيكم يا جماعة عاملين ايه انا كسلانه قوى ونفسى يبقى عندى منزل انيق نضيف وشيك
  4. ام حبيبة وليد
    ام حبيبة وليد
    حبايبى الحلوين انا جيييييت انا عايزة اقولكم انكم كلكم منورين وبالخصوص ماما امال رفقى انا بحب كلامها موت مش عارفة ليه بحس ان ماما اللى بتكلمنى ربنا يخليها لينا... اما الاخت الغالية wbaby عايزة ابشرك بشرة انا عندى حل للنمل هقولهولك بس بشرط اذا نفع معاكى وان شاء رب العالمين هينفع امانة عليكى تدعيلى وتدعلى لزوجى لأن هو صاحب الفكرة .. انا مكنش حد بيشتكى من النمل قدى كنت كل يوم الصبح اصحى الاقى حنب بيت النمل طن رمل لدرجة انى كنت حسة ان الارض تحت السيراميك فضيت من الرمل وجربت كل شىء ولم افلح لحد ما زوجى اخترع اختراع وهو ........ اقولك عليه ولا اغلس عليكى شوية ؟؟؟ اقولك احسن بدل ما تدعيلى تدعى عليا شوفى يا ستى ...انتى عارفة ( ابو فاس ) هاتيه بس ياريت لو تجيبى السائل مش الكريم وحطيه فى سرنجة وعند بيت النمل رشيه وبعد كدة اقفل البيت بأى حاجة تقيلة ولو مش لاقيتى ابو فاس السائل هاتى الكريم ودوبيه فى مية بس انا جبت السائل كان تأثيره قوى جدا ... ولو مامتش يبقى النمل عندك واخد مناعة بقى يبقى بعد كدة الحل الوحيد انك تغيرى الشقة
  5. حاملة المشعل
    حاملة المشعل
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اسألكم الدعاء يا اخواتي عندي و و و و و و و و

مش قلت لكم محتاجة للدعاء
  6. مختفية
    مختفية
    سلام عليكم ايه كل ده انتى المفروض قدامك كام يوم هههههههههههههه
    ربنا معاكى طبعا واكيد ردى ده متأخر اوى بس ربنا معاكى دائما
  7. ورده مصريه
    ورده مصريه
    السلام عليكم

ازيكم يا جماعه يارب تكونوا كلكم بخير
    انا شايفه انكم بتشتكوا من النمل فعلا النمل بقى مشكله كل بيت انا شخصيا كنت بتجنن منه ولو تلاحظوا انى بقول كنت ,,,,,,,,,, بصوا بقى انا لقيت افضل حل هو فليت الأزرق ممتاز فليت للنمل انا برشه بعد بالشهور ويمكن اكتر بكتير من كده مفيش نمل بس المهم متمسحيش مكن ما رشيتى حاولوا ترشوا فى اماكن ركنيه عشان ميجيش عندها ميه ولو اضطريتى تحطى ميه رشى تانى بعدها .. واتمنالكم التوفيق ,,,

8. dondon_6_8
    dondon_6_8
    بصوا يا جماعه لكل اللى بتشتكى من الصراصير هديكم خلاصه تجربتى معاها من ايام ما كنت فى بيت ماما اول واهم حاجه بتجيب الصراصير فى البيت هى الأنبوبه اول ما تجيبيها رشيها كويس بالمبيد قبل ما تدخليها الشقه رشيها من تحت ومن فوق عند الثنيات اللى بتبقى فيها دى بيبقى مستخبى فيها صراصير صغيرة وبعدين سيبيها على باب الشقه 10 دقايق لحد ما يطلعوا كلهم ودخليها بقى واغسلى ايدك كويس جدا ثانيا احلى حاجه للصراصير هى العجينه اللى من عند العطار اللى بتعجنيها بأيدك مش الجاهزة اللى فى الصيدليه اعجنيها واعملى كور وحطيها فى الأركان وان شاء الله مش هيفوت يومين والا هيكونوا اختفوا تماما وادعولى
  9. dondon_6_8
    dondon_6_8
    اه صحيح انا كمان بشتكى من موضوع النمل بس لاحظت انى مهما برش بيرجع تانى فقررت اراقبه طلع ابن اللئيمه بيجى من عند اكباس النور رحت جبت فليت الأزرق ورشيت عند كل كبس من فوق علشان السائل ينزل جوة الكبس والحمد لله بيقعد فترة مبيجيش ولما الاقيه ظهر تانى اروح مدياله رشه بنفس الطريقه برضه بيقعد فترة مش بيظهر والحمد لله بس هو عايز مراقبه ومتابعه على طول
  10. منى البيومى
    منى البيومى
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اتمنى ان تقبلونى فى المجموعه الجميله والنظيفه دى واتمنى ان افيدكم واستفيد انا الاخرى من خبراتكم --- وكل عام وانتم جميعا بالف خير
عرض النتائج 881 الى 890 من 899
لكِ | مطبخ لكِ