انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

منزل انيق نضيف وشيك

1. lolo habeby
    lolo habeby
    السلام عليكم يا قمرات
    ام تسنيم ايوة انا سالت على الكبة الفرنساوى هنا عندى فى الهرم لاقيتها ب 500 جنية وفى وسط البلد خمسمية وحاجة
    انتى فكرتك صح استنى اجيب الكيتشن ماشين احسن مرة واحدة لان كدة قطع غالية اوى وزحمة
    ربنا يسهل ان شاء الله
    وشكرا يا قمر ربنا يخليكى انك فكرانى
    يا بنات ستيل الحمد لله بخير
    كنت بتكلم معاها من يومين الحمد لله هى كويسة بس بقالى يومين مشفتهاش ان شاء الله تجيى تنورنا
  2. whietangel
    whietangel
    يا بنات لو سمحتو عايزهحد يقولى طريقه سهله وحلوة لتنظيف السجاد من غير الغسيل العادى ولا الدراى كلين
  3. lolo habeby
    lolo habeby
    بصى يا قمر
    هاتى ياما خل وشوية ماية وبفرشة وادعكيها كدة بلى الفرشة ونفضيها وادعكى السجادة
    ياما ممكن تجيبى تايد مثلا مش كتير مع ماية وشوية دونى وبرضوا تبلى الفرشة وتدعكى السجادة بالراحة وبعدين حطيها فى البلكونة تنشف او هويها بس كدة لو عايزة اى خدمة انا موجودة
  4. الرحمة1
    الرحمة1
    لا يعني موبايل مش محمول /الصالة حبيبتي حرف ال من جهة الحرف الطويله فيه باب المدخل وباب حجرة اخرى هذا من جهة الشمال وطوله 9 متر وجهة الشرق باب ونافدة على بلكونةوطوله 4.5 متر_ ثم من جهة حرف ال القصير من جهة الجنوب باب ونافده على بلكونة طوله 4 متر _ وفيه حائط وباب من جهة الشرق طوله 2.5يمكن_والغرب طول الحائط9 متر فيه باب ممريدخل لبقية البيت ماأعتقد انك فهمبي كدا بلخبط لو اعرف ارسم افضل وأوضح
  5. whietangel
    whietangel
    لولو حبيبتى شكرا على الرد انا كنت ساعات بعمل الطريقه ده هى حلوة فعلا بس المشكله فى السجاجيد البيضاوى ام شراشيب بيضاء الشراشيب بتتوسخ والسجاده بتبقى نظيفه فمش ارفعاعملفيهم ايه
  6. أم تسنيم 2009
    أم تسنيم 2009
    وايت اخبارك ايه يارب دائما بخير بس حطى شويه مسحوق وكلور الالوان ورجى وخزى الرغوه على الفرشه وادعكى هتبقى زى الفل حتى البيضاوى والشراشيب لما تخلصى السجاده المياه وتدعكيهم كائنك نتخسيليهم وبعد كده تيجيبى قماشه نظيفه وتبليه ماء نظيف وتنظف الشراشيب كررى 3مرات وبعد كده حطيها فو الهواء او محدش يدوس عليها لحد متنشف بس ماتنسيش تعملى السجاد بالمكنسه قبل التنظيف
  7. mekkaouinana
    mekkaouinana
    السلام ....انا اغسل السجاد عند المختص لاني عاملة ووقتي لايفي ...و اعاني من جفاف اليدين من استعمال الصابون يوميا ...شكرا ليكو رح نطبق الافكار الحلوة .....
  8. muslema4ever
    muslema4ever
    الرحمة1 انا رسمتلك شكل على السريع انتي شوفيه وقوليلي اعدل فين
  9. muslema4ever
    muslema4ever
    الازرق عبارة عن نوافذ

والاحمر عبارة عن ابواب
  10. الرحمة1
    الرحمة1
    شكرا أختي هذاالرسم صحيح وما قصرتي بس فيه أخطاء في النوافد والابواب حقولك اتعدلي وين وانشاالله تفهميني
عرض النتائج 601 الى 610 من 899
لكِ | مطبخ لكِ