انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

امهات جداد وصحاب

1. ورده مصريه
    ورده مصريه
    السلام عليكم

اسمحيلى يا روز انتى يا بنتى جوزك عاوز رجل دين يفهمه بس كده لو قدرتى خديه وروحى خلى اى شيخ يفهمه ليه الست بتحط مانع وتسيب فتره ما بين الطفل والتانى
    وكمان انتى زى ما قالتلك ام شهد ربنا يباركلها نظمى وقتك اللى مش تلحقى تعمليه اجليه واطبخى والبيبى نايم وولو فيه حد يجى يساعدك انشالله كل يومين جيبى حد مش شرط شغاله ممكن حد من الأقارب او والدتك وربنا معاكى يارب ابقى طمنينا عليكى دايما
  2. ورده مصريه
    ورده مصريه
    سلامى للجميع
  3. ...القنوعه...
    ...القنوعه...
    تفضلوا شرفوني في مشروعي

أفيدوا و استفيدوا غالياتي

حياكــــنّ الله

http://lakii.com/vb/showthread.php?t=573640
  4. ...القنوعه...
    ...القنوعه...
    هنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

كونوا معنا في صيفنا إبداااااااع
  5. * ام شهد
    * ام شهد
    وعليكم السلام ياورده ..وفعلا كلامك عين العقل وبيطابق رايي جزاك الله خيرا

اختي الحبيبه القنوعه ...شنو بقيتي بتاعة اعلانات تجي وتختي اعلانك وتمشي ولا شنو ..؟؟هههههههههههههه

انا معاك يالغاليه في مشروعك وباذن الله اكون من المشاركات الفعالات لفائدة الجميع
  6. ورده مصريه
    ورده مصريه
    شكرا ليكى يا ام شهد
  7. om rooomy
    om rooomy
    ممكن انضم ليكم
  8. om rooomy
    om rooomy
    انا عندى 26 سنه و عندى بنوته اسمها مريم عمرها سنه و تسع شهور
  9. FARFORA
    FARFORA
    كيفكم حبيباتي انا روز بس ماكنتش عارفة ادخل باسم الاولاني فرفورة
  10. FARFORA
    FARFORA
    طبعا لازلت على نفس الحالة بس بحاول احسن نفسي من ناحية اهتم بنفسي لاني كان منظري زبالة فكنت اي وقت فاضي اروح اعمل فيه شغلة بالبيت اما اني اجيب شغالة نو وي عند زوجي لانو هدا اسمو دلع طبعا انا مفيش حد جنبي عشان يساعدني وفي الويكند بضلو طول النهار شايل البيبي على كتفو يعني انا فعلا بدلع والله كمان صحتي تعبت كتيييير ولقدرت اوقف بمعنى الوقوف فقط لما ابني سكر شهرين لاني لماكنت بوقف لازم استند عشغلة تعرفوا انا بئولو حتى لو يومين بالاسبوع ساعتين باليوم وطبعا البيبي ناااااااادرا لما ينام
عرض النتائج 411 الى 420 من 437
لكِ | مطبخ لكِ