انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

يا هلا بأحلى مصريات

1. hala118
    hala118
    أهلا بأحلى شعب فى الدنيا حلوة فكرة المجموعة ويارب نكتر ونبقي 1000 عضوة
  2. بنت ابى
    بنت ابى
    صبااااااح الخير
    شكرا على الدعوة يا قمرات
    وعلى رأيك يا هالة
    يارب عقبال ما نبقى 100 عضوة فى المجموعة

انا بنت ابى
    من المنصورة
    متجوزة فى القاهرة وعندى حنين ربنا يخليهالى يارب 4 شهور
  3. sasoou
    sasoou
    أهل بيكم يا أحلا تجمع فى الدنيا يارب عقبال ما نبقى 1000000 ياريت كل اللى يعرف حد مصرى يعملوا دعوةعشان كلنا نتجمع مع بعض و تبقى أحلى تجمع فى الدنيا
  4. sasoou
    sasoou
    أهلا بيكى يا هالةويا بت أبى وأهلا بكل أهل المنصورة الحلوين
  5. Pure Angel
    Pure Angel
    اهلا بالقمرات ...
    انا كمان من المنصورهـ ..
    متزوجهـ ،
    وعندى ولد سيفـ .. ربى يحميه ياربـ ...
  6. sarah224
    sarah224
    أهلا بيكم انا مبسوطة جدا انى اشتركت معاكم فى الجروب مصر وحشتنى اووووووووووى بس انا يا جماعة مضايقة انا قاعدة دلوقتى فى الرياض وحصل موقف مع جوزى حسسنى ان البلد ده فيها ظلم كبير ...عربية زوجى كان راكنها فى الparking اللى قدام السكن بتاعنا فجه واحد سكران سعودى الساعة 3 بليل وخبط العربية واتبهدلت والله ده اقل حاجه تتقال وقدره الخسارة ب12 الف ريال تخيلوا والمهم الحمد لله كنا نايمين ساعتها وبعدين الشرطة جت عملت محضر وكان فى شهود شافوا الحدثه وحكوا لجوزى اللى حصل فجوزى راح للشرطة عشان ياخد صورة من المحضر ويعطيه للشغل و يصلحوا العربية على التأمين المهم الشرطة قالتلوا تعالى كمان يومين والمهم لما جه لقى المحضر أتزور قاله الله يعوض عليك هتدفع الفلوس وخلاص طبعا قاله حرام ابقى نايم وعربيتى تتخبط وهى مركونة بواحد سكران وتقولى الله يعوض عليك ولسه بقى هيروح النهارده انشاء الله وهيديله ورقة تثبت ان له تامين شامل والتامين يصلحها وخلاص بس طبعا القضية قيضت ضد مجهول ........معلش صدعتكم بس انا زعلانة اوى الفساد بقى فى كل مكان حسبى الله ونعم الوكيل
  7. رباب عبد العاطى
    السلام عليكم
    سعيدة بتنضمامى معاكم
    طبعا مصرية للابد
    انا بعشق هذه الارض
  8. sasoou
    sasoou
    معلش يا سارة ربنا معاكو وإن شاء الله ييسرها عليكى إنتى و زوجك ويفك كربكوا بس إنتى دايما إدعى وقولى يارب وإفتكرى دايما إن دة أكيد إختبار من ربنا لصبرك إنتى و زوجك وأكيد آخرة الصبر دة خير كتير و فرج كبير ربنا يطمنا عيكى إن شاء الله
  9. هاله 666
    هاله 666
    شكرا لدعونكن الرائعة اتنمى ان استفيد منكن وافيد

انا هاله او lala666

من المنصورة
  10. *سمسمية*
    *سمسمية*
    السلام عليكم بنات مصر واحباءها
    شكرااااااا على الدعوة الحلوة دي
    ودايما مصر حبيبتي
    ومصريات الى الأبد
عرض النتائج 1 الى 10 من 24