انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

كيف نربي ابنائنا ...،،،

1. em_yousef
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    أود الاشتراك في هذه المجموعة لأهميتها عندي في تربية أبنائي
  2. _سمآت_
    _سمآت_
    اهلا ام يوسف منورانا
    وان شاء الله تفيدي وتستفيدي
  3. samsom_star
    samsom_star
    اهلا ازيكم كلكم كل سنة واتم طيبين بمناسبة حلول شهر شعبان وقرب حلول شهر رمضاااانوتقبل الله منا ومنكم صالح الاعماال
  4. أم تسنيم 2009
    أم تسنيم 2009
    اهلا بيكى انتى هتنورى
  5. ورده مصريه
    ورده مصريه
    ام تسنيم ربنا يخليكى ليا انا هجرب ادعيلى

مشغوله انا مش عارفه اقولك ايه والله حجر المر ده جبته وعاوزه اقولك جوزى هو اللى اشتراه وان قلبى مش مطاوعنى اعمله للبنت وسيباه بلفه ايد الراجل اللى اشتريته الحجر منه فعلا انا هعمل بكلامك برضه بجانب لف صوباعها

لو تعرفى هى تعبانى وخصوصا فى الزن مش عارفه ليه لما بتطلب الطلب تفضل تعيد الكلام كأنها اسطوانه مشروخه بتعصب اوى وخصوصا لو كنت مصدعه او تعبانه من شغل البيت هو كل الأطفال فى سنها كده هى عندها سنتين و9 شهور تقريبا ...ربنا يقوينا كلنا على تربيتهم احسن تربيه انا بشكركم كلكم ...
  6. ورده مصريه
    ورده مصريه
    سمسوم ستار كل سنه وانتى طيبه يا جميل ويارب يعود الأيام المباركه دى كلها علينا بالخير يارب
  7. ورده مصريه
    ورده مصريه
    توتا ربنا يفك عنك كربك يارب انا بدعيلك من قلبى والله
  8. ورده مصريه
    ورده مصريه
    انتم فين يا امهات ؟؟؟؟
  9. sorry fals
    sorry fals
    ازيكم يا امهات يا حلوين يارب تكونوا بخير انتوا والقطاقيط
    توتا ربنا يفرج كربك وييسرلك الخير
    انا كنتعايزة اسالكم انا ابني عنده شهرين وهياخد التطعيم بكرة ان شاء الله فهل تطعيم الشهرين بيسخن واعملوا حاجة قبلها او بعدها عشان مسخانش
    وجزاكم الله خيرا
  10. ورده مصريه
    ورده مصريه
    اهلا بيكى يا سورى فالس معلش انا نسيت اصل بنتى عندها سنتين و9 شهور بس اعتقد انه بيسخن على ما اتذكر ممكن تديله مسكن للألم وخافض للحراره قبل التطعيم على طول .. ويارب يفيدوكى الأمهات برضه
عرض النتائج 1151 الى 1160 من 1658
لكِ | مطبخ لكِ