انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 8 من 27 الأولىالأولى ... 45678910111218 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 71 الى 80 من 267

الموضوع: "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )

الردود
    180

coffee

هنودة انت بتستخدمى السيروم كل يوم ولا ازاى يعنى تغسلى شعرك وتعملى حمام كريم وبعدين تحطيه وتلفى شعرك ولا ايه نودى هى البيبى ليس بضر الشعر وانتى ناويه تجبيها فى جهازك ولا تفتكرى مش ليها للزمة وايه يا نودى حمام الكريم الى بتستخدميه وجايب معاكى نتيجة حلوة وسعره كام.. ويا قمر انتى دايما بتنصحينا باستخدام مرطب للجسم بعد الشاور طيب ايه احسن حاجة انتى استخدمتيها ونتيجتها حلوة وبتستخدميها كل شاور يعنى فى الصيف 3 شاور فى اليوم على الاقل هيبقى لوشن وترطيب كل استحمام وسامحينى لو انا دايما بسالك وبتطفل عليكى فى الحاجة الخاصة الى انتى بتستخدميها لكن والله عشان انا الحمد لله بثق فيكى ومعلش يا نودى اخر حاجة ياريت يا نودى لو تقدرى تسالى صيدلى من الى انتى بتثقى فيهم عن الخطوط البيضة ويا ترى بانثينول ينفع ليه.. وبارك الله فيكى
    آخر مرة عدل بواسطة سماح عزت : 26-06-2009 في 02:08 AM

الردود
    10
    مساء الخير يانودي انا عضوة جديدة من ليبيا بس متزوجة من تلات سنوات بس انا متابعة موضوعك المفيد ونبي نسألك انا شريت مكواة سيراميك من امجوي شن رأيك فيها وانا بشرتي مختلطة شن احسن كريم مرطب لنوع بشرتي وشكرا ليك

الردود
    100
    هنوده ياجميله صباح الفل عشان انا بكلمك بدرى نفسى ياهند استخدم زيت الخروع لتكثيف الرموش بس بصراحه خايفه لانه بيضر العين مش عارفه استخدمه ازاى وهل فيه حاجه غير زيت الخروع

الردود
    2,771
    ميرسى يا هنوده على ردك السابق على سؤالى

طيب ايه احسن حاجه طبيعيه للهالات حول العين

وانا مره سمعت عن الشاى ممكن احطه على قطنه وامسح بيه منطقه العيون يا ترى ده مفيد للهالات السوداء

الردود
    180

beatheart

ازيكم يا قمرات وازيك يانودى كل سنة وانتى طيبة انتى وكل القمرات بمناسبة شهر رجب اللهم بارك لنا فى رجب وشعبان وبلغلنا رمضان اللهم امين ..خلاص رمضان على الابواب

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    لا واضح ان موضوع الكبسولات دى جامد جدا
    انتى شجعتينى اوىىىىىىىىىىى اجربها
    وتسلمى ياجميل على المواضيع اللى كلها احلى من بعض
    يالالا جربيها يا بينك لو عجبتك قوليلى رايك

تعقيب كتبت بواسطة سماح عزت عرض الرد
    ربنا يبارك فيكى ياهنودى كلامك حلو ومفيد انتى كتير اوى بتقرئى افكارنا والله فى حاجات كتييييير ببقى عاوزة اسال عليها الائيكى سبحان الله كتبتى عنها ماشاء الله عليكى.,. على فكرة يانودى اسلوب الكتابة الجديد بتاعك عسل ورقيق ويفتح النفس على المعلومات
    ربنا يخليكى ياقمر

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ملوكة 12 عرض الرد
    أنا جربتها فعلا مع الزبادى وعجبتنى جداا يا هنوودة
    بس وقفتها دلوقتى عشان علاج الدكتور بس هانت كلها اسبوع وانطلق
    من جديد ...بس كالعادة موضوع جميل جدااااا زى صحبته
    يا رب دايما بالتوفيق
    يااا انطلقى يا ملوكة وتجربى كل ماسكات

تعقيب كتبت بواسطة ملوكة 12 عرض الرد
    حاجة تانية يا قمر أنا عارفة انى بتعبك معايا
    ايه رأيك فى منتجات شركة ايفون وبالذات أقلام الكحل
    انا عارفة انى بستغلك وبتتعبك بس أصل اللى معاه كنز وميستغلوش
    يبقى حرام عليه
    انتى كلك ذوق يا كنز بصى حبيبى ايفون منتجاتها متوسطة يعنى مش قوية عادية اقلام كحل انا مجربتهاش بس اللى جربوها قالوا انها مش حلوة اوى مستوها عادى

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة سماح عزت عرض الرد
    هنودة انت بتستخدمى السيروم كل يوم ولا ازاى يعنى تغسلى شعرك وتعملى حمام كريم وبعدين تحطيه وتلفى شعرك ولا ايه نودى هى البيبى ليس بضر الشعر وانتى ناويه تجبيها فى جهازك ولا تفتكرى مش ليها للزمة وايه يا نودى حمام الكريم الى بتستخدميه وجايب معاكى نتيجة حلوة وسعره كام.. ويا قمر انتى دايما بتنصحينا باستخدام مرطب للجسم بعد الشاور طيب ايه احسن حاجة انتى استخدمتيها ونتيجتها حلوة وبتستخدميها كل شاور يعنى فى الصيف 3 شاور فى اليوم على الاقل هيبقى لوشن وترطيب كل استحمام وسامحينى لو انا دايما بسالك وبتطفل عليكى فى الحاجة الخاصة الى انتى بتستخدميها لكن والله عشان انا الحمد لله بثق فيكى ومعلش يا نودى اخر حاجة ياريت يا نودى لو تقدرى تسالى صيدلى من الى انتى بتثقى فيهم عن الخطوط البيضة ويا ترى بانثينول ينفع ليه.. وبارك الله فيكى
    السيروم زى كريم بس خفيف على الشعر ومش دهنى عادى بتحطيه بعد ما تغسلى شعرك او حتى لو شعرك ناشف كانك عادى بتستخدمى كريم للشعر

بيبى ليس حلوة بس اكيد بتضر الشعر لانها فى اخر مكواة سخنة على الشعر بس ده مع التكرار الكتير اما عن الاستعمال العادى بتبقى حلوة ان شاء الله ناوية اجيبها تنفع بعد الجواز لو عندك مناسبة مع جوزك او عايزة تعملى شعرك احسن انك تروحى كوافير وكدة

انا بستخدم بوناويل بجنين القمح عجبنى وسعره انبوبة متوسطة 6 جنيه بس كمان حاجرب بعد كدا حمام كريم بتاع جارنيه فروكتوس

الترطيب بعد الاستحمام اكيد مش حيبقى 3 مرات فى اليوم ومش لازم يوميا يعنى لو بتاخدى شاور كل يوم خليه الترطيب يوم ويوم نهاردة رطبى وبكرة لا وهكذا عشان الجسم يرتاح ويستفيد
    انا جربت لوشن نيفيا للبشرة العادية بالاملاح البحرية وفيتماين E تحفة جدا
    وبجرب زيت اللوز المر جامد
    بيبى اويل جونسون كاموميل حلو وخفيف
    كريم ميلك اند هانى من اوريفليم
    جرجنز لوشن بالمسك
    كلهم حلوين وبحبهم

حاضر يا جميل لو قدرت اسال صيدلى حاقولك عالطول وانتى تامرى ياقمر

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة فيونكة الليبية عرض الرد
    مساء الخير يانودي انا عضوة جديدة من ليبيا بس متزوجة من تلات سنوات بس انا متابعة موضوعك المفيد ونبي نسألك انا شريت مكواة سيراميك من امجوي شن رأيك فيها وانا بشرتي مختلطة شن احسن كريم مرطب لنوع بشرتي وشكرا ليك
    منورة يا فيونكة وبكل اهل ليبيا ..

مكواة سيراميك امجوى حلوة يا جميل

كريم مرطب لبشرتك حتلاقى من نيفيا ومن اولاى كريمات مرطبة للبشرة المختلطة وحتلاقى فى اول الجزء ده ماسكات للبشرة المختلطة بردو بترطب البشرة

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة lonleygirl عرض الرد
    هنوده ياجميله صباح الفل عشان انا بكلمك بدرى نفسى ياهند استخدم زيت الخروع لتكثيف الرموش بس بصراحه خايفه لانه بيضر العين مش عارفه استخدمه ازاى وهل فيه حاجه غير زيت الخروع
    صباح النور ياقمر ..

زيت الخروع تحفة للرموش انتى ممكن تسنخدميه انك تجيبى ماسكرا خلصت وتغسليها كويس الفرشاة وتحطى الفرشاة فى زيت الخروع وتحطيها على الرموش حتعرفى كدا تتحكمى فيها وانتى يتحطيها على الرموش

ومتحطيش طبقة كبيرة حاجة بسيطة يادوب تكفى الرمش وتحطيها قبل ما تنامى ومش كل يوم كفاية مرة او مرتين فى الاسبوع واول ما تحسى انها جابت معاكى نتيجة خلاص مش لازم تعمليها تانى يعنى خليها وقت ما تحسى ان رموشك ضعيفة او مش كتيرة ....

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ