انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 53 من 138 الأولىالأولى ... 34349505152535455565763103 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 521 الى 530 من 1373

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات الجـ 5ـزء

الردود
    8,842

flower3

تعقيب كتبت بواسطة Love_girle عرض الرد

ازيك يا تمتومة
    أنا الحمد لله كويسة أخر مرة كنت عند الدكتورة كان النونو قاعد بيفكر و بيهرش في دماغه تقريبا بيفكر يكون ولد و لا بنت ههههههههههه
    و أنا متفائله جداااااااااااااااااااا بعمليتك و إن شاء الله هتكوني حامل قريب و في تؤام كمان علشان تخلصي بس إنتي خلي بالك و تابعي كويس مع الدكتور و أهم حاجة ثقتك في ربنا تكون قوية جدااااااااااااا و مش تبطلي دعاء ابدااااااااااااا ربنا يتمم لك علي خير يارب و يرزقك بالحمل
    ضحكتيني انو قاعد بيفكر يطلع ولد ولا بنت ههههههههههه
    اهم شي ييجي بكامل صحته وعافيته يا رب
    وانا هالمرة متفائلة بعمليتي ويارب تكمل هالمرة على خيرررررررررر
    وربنا يتمملك يا حبيبتي على خير

حبيبي احمد الله يرحمك يا روح ماما

الردود
    4,404
    ماشااااااااء الله الملف بدأ ييزيد ضيوفه الجدد يارب يفتحها عليكم وييسر اموركم ويفرحكم يااااارب
    <<<<دعوة وحده توووووها مفتحه عنونها وقايمه من النوم

الردود
    1,284
    بنات .... انا اشتقتلكم كتير كتير كتير ... اول شي بدي تسامحوني على غيابي عنكم بهل الفترة بس اكيد انتوا عارفين انه غصب عني .....

مبارح شفت تمتومه العسل وكتييييييييييييير كنت مبسوطة بشوفتها لانها بتدخل القلب وبتنحب وزي ما حبيت على النت حبيتها لما شفتها .... وهي حكتلي اخبار حلوة مبارح بس طبعا انا لازم اتصفح الصفحات منيح لحتى اعرف التفاصيل اكتر ... وحكتلي انها قريبا رح تبدا اجراءات الحقن ربي يتمملها على خير ويوفقها ويباركلها بكل خطوة ويبعتلها احلى توأم .

اول شي بدي ابارك لحبيبت قلبي ام جنى .... الف حمد على سلامتك وسلامة جنى واخير نورتنا .
    ام حبيبة يا عسل الف الف مبروك الله يتمملك على خير .
    قلوب خضراء ... حبيبتي الله يسهلك امور والله حاسه فيك الله يخليلك اجنتك التلاته الله قادر على كل شي ويا رب تفرحي فيهم وتشوفيهم بحضنك .... بتخيلك وانت بينهم وعم بتشدي بشعرك الأول بده ياكل والتاني بده يغير والتالت بده يلعب ... الله يخليلك ياهم .
    ريدو حبيبتي بجد اشتقتلك ... الله يتمملك اجراءات العلمية على خير ... يا رب نفرحلك قريب ....

بنات بجد مشتاقة للكل حتى لو نسيت اسم بس انا مشتاقة لكل وحدة فيكم ملوكة ضيائي ام خاطر مهندسة عراقية روبي بنبون رنون عراق اليوم . وكل البنات اللي بحبهم واللي ما ذكرتهم الله يخلينا لبعض نضل نساند بعض ونحب بعض على طول .

الردود
    955
    السلام عليكم ورحمته
    بناااااااااااات اخباركم عساكم بخير
    يااااارب يثبت حمل اللي حملووو ويرزقك جميع المنتظرااااااااااات ويسهل لكل الوالداااااااااات

الردود
    8,842

flower3

تعقيب كتبت بواسطة ورد وزهر عرض الرد
    ماشااااااااء الله الملف بدأ ييزيد ضيوفه الجدد يارب يفتحها عليكم وييسر اموركم ويفرحكم يااااارب
    <<<<دعوة وحده توووووها مفتحه عنونها وقايمه من النوم
    يا رب الله يسمع منك زهووررة حبيبتي
    ويارب تطلعي حامل وتبشرينااااااا

تعقيب كتبت بواسطة سما1 عرض الرد
    بنات .... انا اشتقتلكم كتير كتير كتير ... اول شي بدي تسامحوني على غيابي عنكم بهل الفترة بس اكيد انتوا عارفين انه غصب عني .....

مبارح شفت تمتومه العسل وكتييييييييييييير كنت مبسوطة بشوفتها لانها بتدخل القلب وبتنحب وزي ما حبيت على النت حبيتها لما شفتها .... وهي حكتلي اخبار حلوة مبارح بس طبعا انا لازم اتصفح الصفحات منيح لحتى اعرف التفاصيل اكتر ... وحكتلي انها قريبا رح تبدا اجراءات الحقن ربي يتمملها على خير ويوفقها ويباركلها بكل خطوة ويبعتلها احلى توأم .

اول شي بدي ابارك لحبيبت قلبي ام جنى .... الف حمد على سلامتك وسلامة جنى واخير نورتنا .
    ام حبيبة يا عسل الف الف مبروك الله يتمملك على خير .
    قلوب خضراء ... حبيبتي الله يسهلك امور والله حاسه فيك الله يخليلك اجنتك التلاته الله قادر على كل شي ويا رب تفرحي فيهم وتشوفيهم بحضنك .... بتخيلك وانت بينهم وعم بتشدي بشعرك الأول بده ياكل والتاني بده يغير والتالت بده يلعب ... الله يخليلك ياهم .
    ريدو حبيبتي بجد اشتقتلك ... الله يتمملك اجراءات العلمية على خير ... يا رب نفرحلك قريب ....

بنات بجد مشتاقة للكل حتى لو نسيت اسم بس انا مشتاقة لكل وحدة فيكم ملوكة ضيائي ام خاطر مهندسة عراقية روبي بنبون رنون عراق اليوم . وكل البنات اللي بحبهم واللي ما ذكرتهم الله يخلينا لبعض نضل نساند بعض ونحب بعض على طول .
    حبيبتي سماااا وانا كمان كتير انبسطت بشوفتك وما شاء الله عليكي قمر وبتاخدي العقل والله ينولك اللي ببالك حبيبتي يا رب

تعقيب كتبت بواسطة شجرة السيال عرض الرد
    السلام عليكم ورحمته
    بناااااااااااات اخباركم عساكم بخير
    يااااارب يثبت حمل اللي حملووو ويرزقك جميع المنتظرااااااااااات ويسهل لكل الوالداااااااااات
    اللهم امين
    كيفك حبيبتي
    طمنيني عنك شو قررتي تعملي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حبيبي احمد الله يرحمك يا روح ماما

الردود
    2
    شكرا لاهتمكم يا جماعه , هو ده الي انا كنت مستنياه منكم الي حصل اني بعد ترجيع البويضات بخمسة ايام نزلت الافرازات و كان معاها دم و استمرت 4 ايام و بعد ذاك توقفت.
    آخر مرة عدل بواسطة Dr.Tota : 17-06-2008 في 08:48 PM

الردود
    47
    شكرا لاهتمكم يا جماعه , هو ده الي انا كنت مستنياه منكم الي حصل اني بعد ترجيع البويضات بخمسة ايام نزلت الافرازات و كان معاها دم و استمرت 4 ايام و بعد ذاك توقفت.
    إن شاء الله حاجه بسيطه د. توتا... الله لايضيع تعبكم ويثبته ...
    آخر مرة عدل بواسطة امومه : 17-06-2008 في 09:29 PM

الردود
    580
    تعقيب كتبت بواسطة امومه عرض الرد
    سلام .... اناعضوة جديده ...

متابعتكم ....

وعايشه نفس معاناتكم ...

أتمنى تقبلوني بينكم ....
    أهلا بيكى معانا ربنا يرزقنا وأياكى

الردود
    580
    تعقيب كتبت بواسطة ward_84 عرض الرد
    رب لاتذرني فردا وانت خير الوارثين آآآآآآآآآآآآآمين
    اللهم أميييييييييييييييييييين

الردود
    580
    تعقيب كتبت بواسطة Dr.Tota عرض الرد
    السلام عليكم , انا هنا لسه جديده في المنتدي , بس انا مبسوطه عشان انا لقيت ناس استفيد منهم و يستفيدو مني "4 مرات حقم مجهري " و مفيش نصيب , يا رب يكرم ,

و كان عندي سؤال , انا لسه توي عامله تحليل و مطلعتش حامل , بس انا كان حصل معايا شي غريب و مش فاهماه ؟
    بعد ترجيع البويضات ب 4 ايام نزلت افرازات استمرت 4 ايام متواصله و لما سئلت الدكتور قالي "عادي" هل في حد حصل معاه الموضوع ده او عندو اي تفسير
    انا بفكر اغير المركز و سمعت عن مركز اسمو جنين في مصر , هل في حد عندو معلومات عنو !!

ربنا يوفق الجميع لما يحبه و يرضاه
    أهلا بيكى حبيبتى
    ربنا يكرمك يارب ويرزقك قريبا
    مركز جنين بيقولوا فى الملف هنا أنه حلو وأحنا دكتور زوجى قال له على مركز أدم أنه كويس
    بس أنا عايزه أعرف أنت من مصر ولو عملتيها فى مصر عملتيها فين الأربع مرات عشان أعرف المركز ده وربنا يوفقك لما يحبه ويرضاه

مواضيع مشابهه

1. الردود: 1028
    اخر موضوع: 07-11-2008, 06:39 PM
  2. الردود: 1389
    اخر موضوع: 20-10-2008, 11:29 AM
  3. الردود: 2161
    اخر موضوع: 08-08-2008, 01:02 PM
  4. الردود: 1397
    اخر موضوع: 04-06-2008, 03:11 PM
  5. الردود: 1559
    اخر موضوع: 23-04-2008, 06:09 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ