انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 53 من 121 الأولىالأولى ... 34349505152535455565763103 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 521 الى 530 من 1208

الموضوع: حوامل مصر اهلا بيكم من تانى تعالوا نكمل .....

الردود
    2,180

byebye

اهلا ندى .. صباح الخير .. انا اهه فكراكى لسه .. انتى منمتيش والا ايه انا شايفه انك صاحيه بدرى انا صحيت 9.30 عشان جوجو طالبه المم .. هههه .. عامله ايه ؟

ليتل .. صباح الخير .. شفتى ندى عاملت ايه معايا امبارح ؟ دا انا جعت بجد .. ههههه .. عامله ايه ؟

عاشقة زوجى .. ازيك ياحبيبتى ,, ربنا يعوض عليكى وادعى ربنا يديكى الخلف الصالح .. يا رب ...واهلا بأهل فلسطين كلهم ...

الردود
    120

ازيكم يا احلى امهات وحشششششششششششششششششششششششششتوني كلكم
    وحشني الكلام معاكم انا من فترة نفسي اكلم معاكم يا دوي اقرا الكلام المكتوب وتصحى ملك او رنا ومش اعرف ارد عليكم انا الفتره اللى فاتت كنت مشغوله مع بنت خالتي فرحها 22-8-2007 يعنى الاربعاء الجاى ان شاء الله وفىنفس اليوم عندى امتحان ICDL ادعولى وعقبال يا رب ما تفرحوا باولادكم وبناتكم

الردود
    120

beatheart

ازيك يا لتيل يا قمر اخبارك ايه واخبار لىلى بوسيهالى هانت فات الكتير ما باقى الا القليل وتشرف لىلى وتملا الدنيا ضحك وفرح وتفرح مامتها وباباها بيها وتفرحنا كلنا معاكم
    ازيك يا قطه يا شقيه وحشتيني وازي جوجو بوسيهالى كتييييييييييييييييييييييييييييير
    ازيك يا سيفو يا قمر اخبارك انتي وسيف ايه ربنا يهديه ليكى
    لولو حبيبى عامله ايه الف سلامه على ايدك على فكرة انا مش ضحكت عليكى لان دة حصل ليه مع المروحة بردة
    ازيك يا ام عمر وازي عمر وعبد الرحمن بوسيهملي كتير وربتا يعينك على الدراسه انا ابقى اكتر منك شويه انا الصبح مدرسه وتعد الظهر دبلومه وسفر للقاهره وكمان ملك وروان وابيهم والبيت وووووووووو خلاص مش عدت قادرة ان شاء الله احاول انفذ فكرتك فى الاكل والله المستعان
    آخر مرة عدل بواسطة ملك2 : 17-08-2007 في 03:08 PM

الردود
    4,337
    يا رغييان اية دا كفاية بقى اكل ورغى مش ممكن اية يا ندى دة انتى فوقتيلنا البنات يلة احسن من الكئابة اللى كانوا فيها معلش يا بنات لحسن انا من التعب مش بعد زاى الاوال وكمان الحكومة اجازة لغاية يوم الحد وربنا يسهل والاجع ارغى معاكم ماشى بوسة كبيرة ليكم كلكم والجداد كمان

الردود
    2,180

beatheart

اهلا ملك 2 ازيك .. عامله ايه ايه الغيبه دى ومبروك للعروسة عقبال بناتك يا رب .. واتمنالك التوفيق فى دراستك وبالنجاح يا رب ...

جوجو بعتالك بوسة كبيرة اوى....

الردود
    2,407

heart2

قطه شرسه هههههههههه صباح الفل والورد والنرجس والياسمين لسه فكراني ياااااااااه من امبارح للنهارده عجيييييييييييييييييييييييب ههههههههههههههههههه

زيك يا قمر وازيك يا لولو حبيبي واززيك يا عاشقة زوجي ازيكم كلكم وحشتوني
    دا انا حتى حسيت اني اتأخرت عليكو فركبت العربيه من المطبخ لحد الانتريه علشان الحقكو ههههههههههههههه حتى اسمعوووو لحسن تفتكروني بهزر
    بيب بيب بيب بيب بيب عن عن عننننننننننننننننننن
    ههههههههههههههههههههههههه

الردود
    1,036
    مساء الخيرات ياقمرات ... ياسلام عليا شاعرة طب والله تنفع مطلع اغنية

ازيك ياندى منورة صفحتنا ويارب تبقى فى وسطنا دايما وتنورينا

ليتلاية وحشتينى

ملك وحشتينى موتتتت فينك يابنتى من زمان مش باينة .. ربنا يعينك ويعينى انا كمان .. بجد الحمل مخلينى زى الستات العواجيز مش بقدر اعمل حاجة ومش بقدر اقوم من مكانى اساسا ... مع انى رفنوعة امال لو كنت كلبوظة كنت عملت ايه ؟ يالا الحمدلله ربنا عالم بالحال .... الخطة دلوقتى فى انى بادور على شغالة من الفلاحين من 15 الى 20 سنة .... ويابختها حتاكل وحتشرب وحتلبس وحتتفسح (( اصل انا بقالى كام يوم بتوحم على مطاعم يعنى كل يوم بالليل ابتداء من الساعة واحدة مساءا ابتدى اتوحم على مطعم اول امبارح كان صواريخ فى بحرى واكلت مخ سوتيه روووووعة وكمان طرب وبيبسى صاروخ وجوزى طلب كفتة وكباب - امبارح كنت عايزة حاجة حلوة فارحت برده بحرى بس عند مكرم واكلت كسكسى بالمكسرات واللبن وهانى رز بلبن غلبان ياعينى بيجاملنى فى الاكل عشان بغصب عليه ياكل ولا انتوا عايزين الناس تشوفنى باكل لوحدى وتقول عليا مفجوعة المهم الموضوع مكفانيش فا اضطريت وانا مروحة نحود بالعربية على محطة الرمل ونروح عند طلعت ونجيب بسبوسة بالسمن البلدى وكنافة محشية بندق بس والله البسبوسة كانت سخنة جدا وسايحة من كتر السمنة ورائعة .... كفاية كدة عشان ماجريش ريئكم وانتوا حوامل وبتتوحموا ياعينى )) المهم يعنى الشغالة حتهيص معانا .... كمان شغل البيت مش كتير والله دا انا بس اللى مكسحة انتوا عارفين الحمل بقى .

قطة طريقة تفريز البصل / هو انك تجيبى بصل كتييييييييييييييييييير اوى وتضربيه فى الكبة او فى تويستا او فى كويكى تقطعيه زى بتاع الخضار المكعبات الصغيرة اوى دى عرفاها وبعدين تحطيهم فى اكياس نايلون وخلاص ... انا لما بحتاج بطلع من الكيس على قدى وبعدين برجع الكيس فى الفريزر تانى وخلى بالك لمابتخدى من الكيس بتبقى الطريقة سهلة اوى ومش بتحتاجى تسيبى الكي لما يفك ولا حاجة كل مافى غاية الامر انك بفرفرى البصل بايدك وهو بيفك على طول .... واى سؤال انا فى الخدمة وماتنسيش تعملى صلصة الطماطم برده وكمان الثوم عشان يسهلك العملية شوية بس انا الثوم مش بجمده فصوص انا بفرمه عشان يبقى على الطبيخ على طول

اسفة للآطالة واى اسكندرانية عندها اى معلومة عن اى شغالة يبقى جزاها الله خيرا

الردود
    2,407
    ازيك يا زهقت ومش عارفه كل دا اتوحمتي عليه هههههههه انا بقى اتوحمت على بسكوت بالمربى
    من سواريخ يا مفتريه هههههههههههههههههههه ابو شطه ههههههه زوجي بيحكيلي عنه حكايات
    وبيحبه جدا

الردود
    2,407

heart2

بالنسبه للشغاله انا بخاف اجيبهم ويباتو معانا لان حوادسهم كتير بس بجيب بنت البواب صغيره 12 سنه شاطره وبتلاعب ابني لحد ما اخلص البيت ولو عزت اخلي حد ينضف الشقه بجيب مامتها وطالما هما في العماره عندك حيهتمو بيكي وحيعملو كل اللي تطلبيه وبدفعلهم في الشهر مبلغ معقول جداا
    في واحده زميلتي عطيتني تليفون مكتب تخديم بس والله خفت اجيب شغاله من دول وقلت الليس اعرفه احسن من اللي معرفوش على الاقل البوابه طول ما هيا شغاله عندك في العماره عمرها ما يتخاف منها وحتخاف تسرق اي حاجه
    آخر مرة عدل بواسطة ندى. : 17-08-2007 في 08:38 PM

الردود
    170
    ازيكم يا حواااااااااااااااااااااااامل كلكم عاملين ايه ؟ وحشتوووووووووووووووووووووووووووونى جدا
    اولا احب ارحب بالناس الجداد ندى ونسمه وعاشقه زوجى هتنورونا كتير وهتنبسطوا معانا اوى
    ندى ازيك وازاى بلال صح؟ ربنا يخلهولك وتفضلى معانا وتجيبلنا سيرة الاكل الحلو وتجوعينا على طول
    نسمه ربنا يقومك بالسلامه يارب وتجيبلنا عريس زى القمر وانا بقى اجيبله عروسه حلوة لانى نفسي فب بنت بقى
    عاشقه زوجى ربنا يديلك اللى نفسك فيه يارب

مواضيع مشابهه

1. حوامل مصر تعالوا نكمل هناااااااااا
    بواسطة lolo habeby في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 183
    اخر موضوع: 01-01-2008, 03:52 AM
  2. حوامل 12-01-02 تعالوا نكمل هنا والفمبروك للي ولدوا ....
    بواسطة زنووووبة في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 327
    اخر موضوع: 26-12-2007, 05:28 PM
  3. حوامل مصر تعالوا نكمل هنا
    بواسطة Little Angel في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 347
    اخر موضوع: 03-10-2007, 12:46 PM
  4. حوامل مصر تعالوا نكمل هنا 2
    بواسطة منتقبة سكندرية وافتخر في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 0
    اخر موضوع: 17-07-2007, 01:16 PM
  5. حوامل مصر تعالوا نكمل هنا...
    بواسطة Little Angel في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 881
    اخر موضوع: 16-07-2007, 10:49 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ