انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 51 من 217 الأولىالأولى ... 4147484950515253545561101151 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 501 الى 510 من 2162

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات الجـ 6ـــزء

الردود
    692
    ضيائى : ازيك يا ضوضو عاملة ايه انا كويسة الحمد لله والبيبى بيسلم عليكى وعلى البنوتة الحلوة جهزتى حاجاتها خلاص ولا لسه ؟

قمر : ازيك فينك من زمان يارب ان شاء الله يوفقك فى عمليتك ويعوض صبرك خير يارب وطمنينا عليكى ويارب ياحبيبتى ترزقى بالخلف الصالح ان شاء الله

الردود
    689
    رنرونه ---- صباخ الخير يا حجميل أخبارك ايه و أخبار النونو العسل
    عجبتني و إنتي بتختاري التاريخ إن شاء الله ربنا يحقق أمنيتك و يجي في عيد ميلاد جوزك أنا نفسي أولد يوم 18/11 ( عيد جوازنا ) مع إني هخلص التاسع في 9/11 و ساعات بدعي إني أولد في أول التاسع علشان اخلص لحسن أنا نفسي اشوف النونو جدا و أعرف شكله أيه --- والهي حاسة إننا هنتجنن عن قريب

ملوكة ---- إنتي بتهزري مش رديتي علينا ليه أيه هو الكريم اللي بتقولي عليه ده أوعي تكوني عايزة رشوة ولا حاجة لا سامح الله

قمر ---- ألف مبرووك إنك بدأتي العمليه و إن شاء الله كل خطواتك العملية تكون ناجحة و يرزقك بحمل ثابت و بتؤام سليم معافي

ضوضو---- ربنا معاكي في ولادتك بس أوعي تختفي بعد كده لازم تطمنينا عليكي ربنا يقومك بالسلامة

فين مهندسة عراقية أم لمار و أم جني راحت فييييييييييين

تمتوتة و سما ربنا معاكم في عملياتكم

نونه المجنونة و أمومة و دود كريم ---- أزيكم و عاملين أيه يارب تكونوا بخير

الردود
    7,245
    تعقيب كتبت بواسطة gamer عرض الرد
    صباح الورد والفل والياسمين

على كل الاخوات الحلوين وبالذات الي مفتقديني في المنتدى

تراء انا لواني ما اشارك معاكم لاكن كل يوم بدخل المنتدى واشوف اخباركم

ضيائي
    تسلمين عمري على السوال

احب أطمنك عليه لي 8ايام بداية في الابره التحضريه وعندي يوم الثلاثاء أن شاء الله تعالي تحليل

وبشوف الدكتور وبطمنكم ايش بيقول ليه
    دعواتكم لي أن الله سبحانه وتعالي ما يخيب ضني هذه المره وأنا لله الحمد عندي امل كبير أن الله سبحانة وتعالي بيرزقني

دكتوره لولا

أسم جنى بالمره حلوا زي أسم بنت أختي يارب يحفضها لك من كل شر

يا حبيبتي....... ربي يوفقج ان شا الله ويعطيج على قد نيتج وحسن ظنج ياااااااااااااارب.....
    وان شا الله ترجعين تطمنينا لا تقطعين حبيبتي... خلينا نطمن عليج.....
    وان شا الله الله يرزقج ياااااارب ونفرح قيج والله لا يضيع تعبج وتعب اي وحده فينا...

والله امس قبل ما انام حاطه راسي على المخده وشريط العلاج والعمليات كلها دار في بالي وحسيت اني مخنوقه على كل وحده مرة بها الظرف والله ما قدر والله صعبه ان شا الله الله يكتب الحمل السليم لك وحده بدت بخطوات العلاج........

حبيبتي هالايام عليكي بقراءة سورة البقره كل يوووووم ... واقري على بطنج المعوذات واكثري من الاستغفار...

الردود
    7,245
    تعقيب كتبت بواسطة ranon2020 عرض الرد
    ضيائى : ازيك يا ضوضو عاملة ايه انا كويسة الحمد لله والبيبى بيسلم عليكى وعلى البنوتة الحلوة جهزتى حاجاتها خلاص ولا لسه ؟

الحمد الله حبيبتي... والبنوته بتسلم عليكم ... الحين نايمه وباللي مسهرتني...
    هههههههه ومن هم بالبطن يعاكسون الله يجيبهم بالسلامه ونعرف نادبهم ههههههه....

والله في اشياء هي اساسيه ( شنطة البيبي السرير حاجيات البيبي ) وبسيطه بعدني ما خلصتها...
    كل ما اروح اقول لا لسه في وقت...

الردود
    7,245
    تعقيب كتبت بواسطة Love_girle عرض الرد
    عجبتني و إنتي بتختاري التاريخ إن شاء الله ربنا يحقق أمنيتك و يجي في عيد ميلاد جوزك أنا نفسي أولد يوم 18/11 ( عيد جوازنا ) مع إني هخلص التاسع في 9/11 و ساعات بدعي إني أولد في أول التاسع علشان اخلص لحسن أنا نفسي اشوف النونو جدا و أعرف شكله أيه --- والهي حاسة إننا هنتجنن عن قريب

ملوكة ---- إنتي بتهزري مش رديتي علينا ليه أيه هو الكريم اللي بتقولي عليه ده أوعي تكوني عايزة رشوة ولا حاجة لا سامح الله

قمر ---- ألف مبرووك إنك بدأتي العمليه و إن شاء الله كل خطواتك العملية تكون ناجحة و يرزقك بحمل ثابت و بتؤام سليم معافي

ضوضو---- ربنا معاكي في ولادتك بس أوعي تختفي بعد كده لازم تطمنينا عليكي ربنا يقومك بالسلامة

الله يسمع منج حبيبتي.... والله هانت بعد اسبوعين ادخل التاسع دم دم تك دم دم تك آآآه قلبي بدى يرجف ههههههه الله يستر....
    دعواتكم حبايبي....
    الله يسهل علينا حملهم وولادتهم يااااارب....

وان شا الله نقوم بالسلامه وارجع لكم ...

الردود
    47
    تسلمي ياعيوني
    وربي يستجيب منك يارب
    بس بدي بنوتين هالمرة
    ماتتخيلو قديش بحب البنات
    والحمدلله الحمدلله الحمدلله على كل حال
    ربي يهون علي وعلى غيري هالمصيبة
    الله يسلمك نونه المجنونه ..

أي و الله البنات يجننوا... أنا نفسي ب4بنات و مره وحده <<خخخخ شفتي التفائل كيف؟؟!!

الله يكون معاك ... و ييسر لك أمورك ...

تعقيب كتبت بواسطة ورد وزهر عرض الرد
    نوووووووووووووووونه انا اقول وين مختفيه الحرمه من زمان<<من متى المعرفه
    بصراااااااااااااحه اول لما قرات من فتره العام يعني<<هندي يتكلم
    قصتك وان عندك تكيس وحملتي بحقن تحططططططططططمت قلت يعني شكلي حتى انا نفس الحاله بدات كلوميد مانفع وابر تكبر البويضات بس ماتتلقح
    المهم قررررقرت اعطتنيالدكتوره علاج قالت يساعد مع الجلوكوفاج استمريت عليه ممكن ٤ شهور وحملت الحمد لله من غير تنشيط رغم ان عندي اكياس وتكيس وهرمون الحليب بس للاسف علشاني كنت فاقده الامل باني ما احمل الا بتنشيط ماجاء على بالي احمل بس سبحان الله حملت بس صلحت اسناني في هذاك الشهر واجهضت الحمد لله على كل حال
    وبعدها الحمد لله عوضني كمان من غير تنشيط دكتورتي يجونها ناس من الباحه وجده ممتااااااااااااااااااااااازه وهي في الطايف
    العلاج سالت عنه قبل فتره قالت دكتوره لولا طريقه قديمه للتكيس بس سبحان الله جابت نتيجه
    العلاج اسمه prednisolon 5mg
    اطلبي الدكتوره توصفه لك مع الجلوكوفاج وربك كريم انا اخذ ١٠٠٠ من الجلوكوفاج يعني حبتين وحبه من العلاج هذا يوميا وحمض الفوليك ودوستنيكس(للهرمون)لحد ماربي اكرمني الحمد لله
    انتي جربي ولاتستعجلي على التنشيط ودعواااااااااااااااااااااتك زهوور
    على فكره العلاج له استخدمات ثانيه ناس علشان الاجسام المضاده وناس علشان الاجهاض المتكرر يعني نفس الجلوكوفاج اللي للسكر واللي للتخسيس واللي تكيس ربي يشفي كل مريضه ويرزقنا ياااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

ا لا أنتي اللي و ين مختفيه ياورد و زهر ... من زماااااااااااااان عنك ...

رجعتي لجده و الا لسه بتتغلي على توم كروزك ؟؟

تعقيب كتبت بواسطة gamer عرض الرد
    صباح الورد والفل والياسمين

على كل الاخوات الحلوين وبالذات الي مفتقديني في المنتدى

تراء انا لواني ما اشارك معاكم لاكن كل يوم بدخل المنتدى واشوف اخباركم

ضيائي
    تسلمين عمري على السوال

احب أطمنك عليه لي 8ايام بداية في الابره التحضريه وعندي يوم الثلاثاء أن شاء الله تعالي تحليل

وبشوف الدكتور وبطمنكم ايش بيقول ليه
    دعواتكم لي أن الله سبحانه وتعالي ما يخيب ضني هذه المره وأنا لله الحمد عندي امل كبير أن الله سبحانة وتعالي بيرزقني

دكتوره لولا

أسم جنى بالمره حلوا زي أسم بنت أختي يارب يحفضها لك من كل شر
    صباح النور ياقمر ...

و يارب ييسر لك أمورك و تعملي العمليه في القريب العاجل ويفرح قلبك و قلب زوجك بالذريه الصالحه قره عين لك وله ..عاجلاً غير آجلاً..

تعقيب كتبت بواسطة Love_girle عرض الرد

الحمدلله أنا بخير وعافيه ... ويارب يسعدك ... ويفرح قلبك بالنونو السليم المعافى قره عين لك ولعائلتك ...

تعقيب كتبت بواسطة ضيائي عرض الرد
    الله يسمع منج حبيبتي.... والله هانت بعد اسبوعين ادخل التاسع دم دم تك دم دم تك آآآه قلبي بدى يرجف ههههههه الله يستر....
    دعواتكم حبايبي....
    الله يسهل علينا حملهم وولادتهم يااااارب....

وان شا الله نقوم بالسلامه وارجع لكم ...
    آميييييييييين ضيائي ... الله ينور بيتكم بالخلفه الصالحه ...

الله يعين قلبك .. بدأ العد التنازلي .... بس انتي توكلي على الله وإن شاء الله تكون ولادتك سهله ،

مع بنتى اخيرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    الردود
    5,248

ريحونة الف الف مبروووووووووووووووووووووووك حبيبتى
    يااااااااااااااااارب يكملك على خيييييييييييييييييييير
    وعقبال فرحة السونار الاول لما تشوفى النونو وتسمعى دقات قلبة
    خدى بالك من نفسك واشربى مية وسوايييييييييييييل كتييييييييييييييييييييير

على قد ما تقدرى لان المية بتثبت البيبيى
    وطمنينا عليكى دايماا
    بجد والله فرحانه لك جداااااا و بفرح لما اعرف خبر حمل حد وبفتكر وقت ما كنت مستنية نتيجة العملية عقبال باقى البنات ياااااااااااااااااااارب

يارب يارب يا رب يكملك حملك بالف خير ويرزق طفل سليم معافى او يمكن توائم انشاءالله

الردود
    7,245
    تعقيب كتبت بواسطة امومه عرض الرد
    آميييييييييين ضيائي ... الله ينور بيتكم بالخلفه الصالحه ...

الله يعين قلبك .. بدأ العد التنازلي .... بس انتي توكلي على الله وإن شاء الله تكون ولادتك سهله ،
    اللهم آمين وان شا لله بنات الملف كلهم وكل وحده تتنتظر الفرج من الله...
    الله يرزقنا ان شا الله بالذرية الصالحة....
    ونفرح بيكم وحده وحده ياااااااااارب.......

الردود
    5,248
    رانونة
    ولاف جيرل
    معلش مدخلتش من يومين
    انا بحط كريم جونسون وممكن فازلين
    او اى كريم مرطب
    وممكن زيت اللوز بيقولو حلو اوووى بفكر اشتريه
    وانشاءالله كنت ناوية لما اروح للدكتور المرة الجاية اساله لو فى حاجة معينة تبقى احسن انا فاكرة مهندسة كانت بتستعمل كريم معين لما تيجى نبقى نسالها

حطى كريم على بطنك ودلكيها عادى خالص كل يوم قبل النوم
    وبرضه الحلمة حطى عليها شوية كريم وحطى كريم فى صوابعك وشديها لبرة بس متدوسيش عليها اووى حاولى تخرجيها لبرة بحيث تكون بارزة مش غائرة
    واحدة جارتى قالت لى كدة بيسهل الرضاعة لان لو البيبى لقى الحلمة مش طالعة هيتعب فى الرضاعة و كمان هيعورك وهو بيرضع

الردود
    5,248
    الرسامة دانة
    حبيبتى ما عليكى من كلام الناس الواحد ياما سمع ومن القريب قبل الغريب
    بس الحمدلله كرم ربنا ورحمته اكبر من كل شئ
    الايام الجاية استعدى للعملية وصلى يوميا صلاة الحاجة وقولى فىالسجود اربعين مرة رب لا تذرنى فردا وانت خير الوارثين
    وادعى بعد التشهد برضه بيبقى دعاء مستجاب
    استعينى بربنا وانشاءالله العميلة الجاية هتكون ناجحة ونفرح بيكى وساعتها هتنسى كل شئ
    والله ساعات الواحد لما بيمر فى دماغه شريط رحلة الحمل ده كله بيستغفر و بيحس انه قصر مع ربنا لما مرت عليه لحظات ياس زى ديه
    قررتى ايه فى العملية خدى قرار وامشى عليه عشان تستقر الامورو العملية تمشى تمام باذن الله
    آخر مرة عدل بواسطة ملك المالكى : 20-07-2008 في 01:46 PM

مواضيع مشابهه

1. الردود: 1028
    اخر موضوع: 07-11-2008, 06:39 PM
  2. الردود: 1389
    اخر موضوع: 20-10-2008, 11:29 AM
  3. الردود: 2334
    اخر موضوع: 16-09-2008, 02:26 PM
  4. الردود: 1397
    اخر موضوع: 04-06-2008, 03:11 PM
  5. الردود: 1559
    اخر موضوع: 23-04-2008, 06:09 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ