انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 42 من 46 الأولىالأولى ... 32383940414243444546 الأخيرالأخير
عرض النتائج 411 الى 420 من 456

الموضوع: ! ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ

الردود
    1,406
    مايا حبيبتى الف الف الف مليون مبروك الحج ربنا كرمه كبير وادعى كتير هناك وباذنه راح يستجابلك
    وماتنسي تدعى لى انا كمان يا مايا

سوسو
    الف سلامة عليكى من الخنقة ومعلش ده ابتلاء من ربنا ولازم نكون من الصابرين وكرمه قريب ورحمته واسعة
    واستنى شوية جسمك يهدى من العلاج وبعدين ابدأى تانى وربنا يرزقك يارب من حيث لا تحتسبى

يااااااااااااااارب يرزقنا جميعا بالحمل السليم المعافى عاجلا غير اجلا

الردود
    2,659
    رب يرزقكن أجمعين الذرية الصالحة ..

الله يفرج همكم وييسر حملكم ويفرح قلوبكم

الردود
    446
    اللهم امين يارب

قلبي في فلسطين وجسدي حيث قضى الله ان اكون
    الردود
    2,111
    بسم الله والحمد لله والصلاة والسلام على حبيبنا محمد بن عبدالله وعلى آله وصحبه وعنا معهم برحمتك ومنك وجودك وكرمك يا رب العالمين .

الحمد لله على نعمة الاسلام وكفى بها من نعمة

ربي ربي ربي ........ يا خير من سأل وأكرم من أعطى .......... يا الله يا الله يا الله

أسألك بأسمائك الحسنى وصفاتك العليا ....... سبحانك يا من ترى مكاننا وتسمع دعائنا وتعلم سرنا وعلنيتنا........... نسألك يا ارحم الراحمين يا ارحم الراحمين يا ارحم الراحمين

ربي ربي ربي ارحم ضعفنا واجبر كسرنا وهب لي ولخواتي من لدنك ذرية طيبة انك سميع الدعاء

ربي ثبت حمل خواااااااتي الحوامل وأقر أعينهم وأزواجهم برؤية أولاده

خوااااااااتي الامهات ربي يبارك لكو في اولادهو ويرزقكو برهم ويبلغو أشدهم

ربنا ظلمنا أنفسنا وإن لم تغفر لنا وترحمنا لنكونن من الخاسرين

وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على خير المرسلين محمد بن عبد الله وعلى آله وصحبه أجمعين

لا تنسواااا صلاة الضحى

الردود
    1,584
    صباح الخير حبيباتي ان شاء كلكم تمام يارب

مايا الف مليون تريليون مبروك والله فرحتلك من كل قلبي وعسى ان تكرهوا شيئاً وهو خيراً لكم الحمدلله عوضك ربي من واسع فضله الحمدلله الحمدلله الحمدلله والله حظك قوي الحمدلله ربي العالمين الحمدلله الحمدلله الحمدلله ماشاء الله تبارك الرحمن ارجوك مايا ورجاء خاص ما تنسي تدعيلي انه ربي يرزقني بالضنى الصالح كامل الخلقة والخلقة لازيادة فيه ولانقصان يارب ويهون عليا الحمل وييسرلي ربي ساعة طلق وولادة سهلة يارب ويقر عيني بطفلي ويرضى ربي عني و يهنيني انا وزوجي يارب

ربنا يكتبلك الحمل بعد الحج يارب وارجوكي ادعي لكل البنات ربنا يتقبل يارب

سوسو استغفري وتوكلي على الله وان شاء الله ربنا يستجيب ان شاء الله يارب

دريمي كيفك وكيف الحمل لازم تتغذي كويس عشان الحمل وعشان متبقيش ضعيفة

كنزي ازيك وازي الحمل انت بدأت تجهزي نفسك وإلا إيه

الردود
    2,479
    السلام عليكم
    كيفكم ياحلوين
    وحشتونى كلكم معليش ماكنت بدخل عشان ماكان عندي نت
    مايا الف مبروك الحج وعقبال لما نبارك لك على الحمل يارب
    وكل البنات الله يوفقكم يارب ويرزوقنا الله من حيث لا نحتسب
    فى امان لله

الردود
    5,814
    التكريم
    (أوسمة)

explain بشكر كل من باركلي بالحج والله يعطي نعمه فرحه الحج لكل مشتهي الحج يارب

يسعد صباحكم ياأمهات المستقبل وبجد ماراح استغني عنكم بنوب باذن الله وربي مايحرمني منكم فرداً فرداً وربي يخليكم ليا يارب ونطلع كلنا سوا ونننتقل الى قسم الحوامل يارب قريبا عاجلا غير آجلا يارب

الحمدالله زي مانتم عارفين ياأمهات الحمدالله تم قبولنا للحج
    وسبحان الله عندما عرفت بذلك فرحت جدا كأن زوجي يقول لي انك حامل بجد انها فرحه احلى من فرحه كلمه(حامل) على مااظن لاني لم اجربها لكني فرحت كثيراً حتى نفسيتي تحسنت وتغيرت اتجاه نفسي وزوجي واهلي والكل من حولي وشعرت بأني اريد ان تنقضي ايام شهر شوال وذي القعده لأسافر إلى الأراضي المقدسة في مكة والمدينة وكم قلبي يدق نبضاته متسارعاً لرؤية مشهد الحجاج وهم صاعدين على جبل عرفات ومرحله رمي الجمرات بجد يارب ناولني اياها

وبصراحه من بعد ما رست القرعه علينا اخبرت زوجي وعاتبته لماذا بدأنا عمليه التلقيح الصناعي لماذا قدمنا الدنيا على الآخرة (الحج) فطمنأنني بأن كل شيء مكتوب وان مامر بنا من تجربه علمتنا الكثير واهم شيء بأنه لانقدم أمر الدنيا على الآخرة

وبس اعذوروني على الاطاله ف الحديث لكن هذا ماأشعر به وباذن الله لما ارجع سأحدثكم عن رحلتي عند العوده من الديار المقدسة

وبصراحه اكتر هلأ ناسيه موعد الدورة وشو اعمل لم اتذكرها الا الامس عندما نبهتني ام زوجي(حماتي) بموعدها حتى اقدر ااؤدي المناسك بلاخوف من مجيئها
    لانه شغنلي تفكيري بالحج والتجهيز له والمسارعه الى التسجيل ف الحمله الناقله لمكه
    وربي يريح بالكم يارب ويرزقكم فريضه الحج يارب

تعقيب كتبت بواسطة dr_emy عرض الرد
    واضح من كلامك يا جميل انك بقيتي احسن الحمد لله رب العالمين
    رايي الافضل انك تعيدي تحاليلك كلها تاني وان شاء الله يكون خير
    بس التحاليل اللي بتكون تاني يوم الدوره هي
    FSH
    LH
    E2
    لكن البرولاكتين وTSH والتستوستيرون ممكن في اي وقت من الدوره
    وحاولي متعمليش حاجه الدوره دي قصدي متاخديش ادويه خالص و متعمليش عمليه و اعملي التحاليل وبس
    وياريت تتابعي التبويض في الايام من ال11 الى ال15 لحد ماتخرج البويضه ان شاء الله ولو حجمها كان كبير ومناسب اعملي تحليل E2 مره تانيه بس يكون قبل خروج البويضه
    التحليل ده بيديكي فكره عن نضج البويضه وصلاحيتها للاخصاب لما يتعمل في الوقت ده
    انا للاسف مش عارفه الارقام بالظبط بس ندور مع بعض على النت
    وبعد كده لو كل شيء تمام واعملي تحليل البروجسترون في اليوم 21
    وانتظري دورتك عادي
    نشوف مع نتايج التحاليل دي ومجيء الدوره في الموعد مدى صحة بويضاتك
    ونبدا مرة تانيه الدوره اللي بعدها لو عايزه تعملي تلقيح صناعي تاني
    بس التحاليل دي بس عشان تطمني انك طبيعيه
    وانا متاكده انك ان شاء الله زي الفل
    ولو لا قدر الله عرفنا الخلل في اي تحليل واي مرحله من الدوره نخلي بالنا بعد كده في الدوره اللي هنعمل فيها التلقيح
    فالتشخيص السليم الدقيق هو اكتر من نصف العلاج
    وربنا يكرمك ان شاء الله قريب قوي بس انتي اصبري واحتسبي صبرك عند الله وحده ومتزعليش زوجك لانه مالوش حد غيرك يريح قلبه واكيد هو تعبان زيك واكتر
    تعقيب كتبت بواسطة dr_emy عرض الرد
    ما شاء الله الف مبروك
    الحمد لله حبيبتي ربنا يتقبل منكم ان شاء الله ويعينكم على المناسك
    د إيمي تسلميلي ياقلبي وربي يخليكي ليا يارب ويرزقك لحظة تشوفي ابنك وهو ف حضنك وترضعيه طبيعيه وكل شي تحسي فيه يارب
    وعلى فكره كتبت كل الي كتبتيه ف ورقه لأقدر لما اروح ع الدكتور اجبره انو يعملي التحاليل الي فهمتيني عنها لأنو جزء منها عملته زي هرمون البرولاكتين والغده الدرقيه والحمدالله طبيعي بس اكيد مع التحليل الباقيه راح اعيدها كلها مع بعض, لأنو الدكتور الخاص خبرني بعد العمليه اذا فشلت على طول احجز و اعمل عمليه اطفال انابيب وماف داعي للاعاده وخسارة وقت ومصاريف والله كريم
    وربي يجزاكي كل الخير يارب
    تعقيب كتبت بواسطة ana_ba2dem2albi عرض الرد
    الف الف مبروك يامايا

ربنا يتقبلها منك يارب
    ويكون حج مبارك باذن الله
    يااااااارب الله يباركلي فيكي يارب وعقبالك انشاءالله ربي يناولك اياها يارب ومايحرمك منها باذن الله ويارب الله يرزقك بالذريه الصالحه عاجلا غير آجلا يارب
    تعقيب كتبت بواسطة ملكه الاحساس$$ عرض الرد
    السلام عليكم
    جمعه مباركه عليكم
    مايا الف الف مبروك الله ييسرك مناسك الحج ويتقبلها
    شفتي ياحلوه الله كاتبلك الخير انتي كنتي تتمني الحمل ولو كنتي الحين حامل
    انا متأكده انك بتكوني خايفه ومحتاره لكن الله قدر لك الخير
    ياااااااااااااارب اكتبلي الحج المبرور انا وكل من تتمنى يارب العالمين
    الله يباركلي فيكي وعقبالك يارب ياملوكه والله يفرحني بخبر حملك يارب قبل ماأطلع ع الحج يارب لأطمن عليكي باذن الله
    والله كلامك فعلاً صحيح سبحانك يارب لكان هلأ كنت خايفه ورفضت اني اروح ع الحج بس يلا شو اعمل لزوجي هو الي اصر انو اعمل عمليه التلقيح الصناعي بس يلا الحمدالله تعلمت منها كتير اشياء
    مع اني كنت حاسه من الاول انو ربي راح يقدملي الحج قبل الحمل بس يلا الله كريم وماف اكرم منه يارب
    تعقيب كتبت بواسطة انت الحياهT عرض الرد
    سلامي للجميع

مايا الف الف الف مبرووووووك يا قمر والحمد لله انك راح تحجي وباذن الله نستناك لما ترجعي تحكيلنا كل شي صار معاك
    واستغلي وجودك في الاماكن المقدسه بكثره الدعاء
    وربي ييسير لكم اموركم
    الله يبارك فيكي وباذن الله اكيد بخبركم عني كل شي ولايهمك ع راسي كلكن من فوق الي بتامروني فيه انا حاضرالله يتمملك حملك يارب ويهون عليكي الولاده والطلق يارب
    تعقيب كتبت بواسطة ام عمر نووار عرض الرد
    مبارك مبارك مبارك لمايا ربي ييسر امورك وتروحي وترجعي بالسلامه
    لا تنسي تدعيلنا
    وعقبال ما اباركلك وانت حامل يا رب
    الله يباركلي فيكي ياام عمر نوار وعقبال مااباركلك بالحمل قبل مااطلع ع الحج وافرح فيكي يارب وباذن الله ماراح انساكي من قائمه الاسماء للدعاء الهم باذن الله
    والله يرضى عليكي لاتقعطعينا ودايما تطمنيني عليكي وع كل شي بصير معك
    [QUOTE=مروة شاهين;10887013]
    تعقيب كتبت بواسطة maya2009 عرض الرد
    جمعة مباركة إن شاء الله
    أنا و زوجي إنقبلنا ف الحج الحمد الله
    بحكيكم بعدين لأني بكتب من بلاك بيري زوجي[/QUOTE
    ألف ألف مبروك يامايا الحج ان شاء الله هاتنبسطى قوى فى الرحلة دى وهاتحسى بفرحة ماعشتيها قبل كده

ربنا يكتبها للجميع يارب
    عقبال مانباركلك على الحمل
    الله يبارك فيكي يامروة وربي يفرحني بخبر حملك يارب وارتاح من هم انتظارك يارب واشوف فرحه حملك ف عيونك وانت تكتيبيها النا يارب قريبا عاجلا غير آجلا يارب
    وان شاءالله احس بالفرحه الي قلتي عليها وهي فرحه الحج بجد مشتاقه كتير الها بكفي انو لما خبرني زوجي انو طلعت اسمائنا من ضمن القرعه قفزت من الفرحه واحسست ان الدنيا لم تسعني ومن بعدها اخبرت الجميع بانني سوف اذهب للحج
    ربي يجبر بخاطرك يارب يامروة ويسهلك خطوات العلاج
    تعقيب كتبت بواسطة سوسو15 عرض الرد
    ألف مبروووووووك يامايا ..
    شفتي ربنا قد ايه كبير ..
    ان شاء الله ما ترجعي الا ويكون موعد الدوره فات وتبشرينا انك حامل .. قولي يارب ..
    والله يرزقنا الحج قريبا يارب .. لاتنسي تدعي لي اول وحده << طمااااااعه ..
    تروحي وترجعي بالسلامه والله يتقبل مقدما ياااااارب ..
    سوسو بالعكس ولاطماعه ولاشي باذن الله ابدا اخد اسمائكم ع نهايه شهر ذي القعده واكتبها ف ورقه وكل مااكون ف اي ركن ف الكعبه ولا ف اي مكان مقبول فيه الدعاء اكيد راح ادعيلكم باذن الله ولاانساكم يارب من الدعاء
    ويارب اطلع حامل من بعد الحج يارب , ويارب الله يفرج همك يارب ويرزقك بالذريه الصالحه عاجلا غير آجلا يارب
    تعقيب كتبت بواسطة سوسو15 عرض الرد
    بناااااات انا حدي متضايقه .. تمنيت ولدي يكون عندي واليوم يروح يداوم مثل باقي الاطفال والله زاغ قلبي من قربت المدارس وانا اشوف ولد اخوي داوم اول يوم ... يااااااااااااارب السنه الجايه مثل هالايام يكون ولدي في حضني يااااااااااااااارب ..
    أنا مخنووووووقه كثييير .. ودي ارجع اتعالج عشان احس اني اسوي شي مو قاعده وحاطه يدي على خدي بس امي واهلي بيقولوا لي ارتاحي واتركيها لربنا على الاقل فتره مو على طول علاج .. بس صحيح انا كنت اعيش احلام ورديه ايام العلاج ونفسيتي تتعب بس بعد احسن من جلستي بدون علاج .. والله محتاره ومتضايقه بقوه ..
    سوسو وحدي الله واستعيذي من الشيطان الرجيم والله كلنا نتمنى نفس الشي انو اولادنا نجهزهم للمدرسه ونوصلهم بنفسنا للمدرسه بس شو نعمل قضاء الله وقدره ولازم نصبر ونتحمل وباذن الله راح ننول ماابتلانا به ربنا
    وحاولي تصيري تلعبي رياضه او تتمشي انتي وزوجك وتطلعوا مع بعض لتبعدي عنك شعور الوحده والضيق والاكتئاب الي عايشه حاليا
    والافضل انك ترتاحي ميشان جسمك يبدا من بعد فتره يستجيب للعلاج
    تعقيب كتبت بواسطة om zozoo عرض الرد
    مايا حبيبتى الف الف الف مليون مبروك الحج ربنا كرمه كبير وادعى كتير هناك وباذنه راح يستجابلك
    وماتنسي تدعى لى انا كمان يا مايا

سوسو
    الف سلامة عليكى من الخنقة ومعلش ده ابتلاء من ربنا ولازم نكون من الصابرين وكرمه قريب ورحمته واسعة
    واستنى شوية جسمك يهدى من العلاج وبعدين ابدأى تانى وربنا يرزقك يارب من حيث لا تحتسبى

يااااااااااااااارب يرزقنا جميعا بالحمل السليم المعافى عاجلا غير اجلا
    الله يبارك فيكي وانشاءالله مابنساكي من الدعاء الك ويارب الله يناولك فرحه الحج يارب ويرزقك باخوان لابنك يارب
    آخر مرة عدل بواسطة ورد الزيزفون : 26-09-2010 في 09:56 AM

الردود
    5,814
    التكريم
    (أوسمة)

envlope الله يخليلي اياكم يارب

تعقيب كتبت بواسطة الليبية الطموحة عرض الرد
    صباح الخير حبيباتي ان شاء كلكم تمام يارب

مايا الف مليون تريليون مبروك والله فرحتلك من كل قلبي وعسى ان تكرهوا شيئاً وهو خيراً لكم
    الحمدلله عوضك ربي من واسع فضله الحمدلله الحمدلله الحمدلله والله حظك قوي الحمدلله ربي العالمين الحمدلله الحمدلله الحمدلله ماشاء الله تبارك الرحمن ارجوك مايا ورجاء خاص ما تنسي تدعيلي انه ربي يرزقني بالضنى الصالح كامل الخلقة والخلقة لازيادة فيه ولانقصان يارب ويهون عليا الحمل وييسرلي ربي ساعة طلق وولادة سهلة يارب ويقر عيني بطفلي ويرضى ربي عني و يهنيني انا وزوجي يارب

ربنا يكتبلك الحمل بعد الحج يارب وارجوكي ادعي لكل البنات ربنا يتقبل يارب

سوسو استغفري وتوكلي على الله وان شاء الله ربنا يستجيب ان شاء الله يارب

دريمي كيفك وكيف الحمل لازم تتغذي كويس عشان الحمل وعشان متبقيش ضعيفة

كنزي ازيك وازي الحمل انت بدأت تجهزي نفسك وإلا إيه
    الله يبارك فيكي يارب وعقبال ماتأدي انتي كمان فريضه الحج يارب
    وفعلا كلامك ف قولك (وعسى ان تكرهوا شيئاً وهو خيراً لكم ) والله انك صدقتي ف كلماتك سبحان الله وكل تأخيرة فيها خير ياسبحان الله
    كم ان رحمي رحمته واسعه فعلا ياالله يارب اجعلني اشكر نعمتك عليا وترضى عليا يارب
    وباذن الله يارب ياالليبيه اكيد باذن الله ماراح انساكي بالدعاء
    اللهم ربي ارزق اخيتي ف الله بالضنى الصالح كامل الخلقة والخلقة لازيادة فيه ولانقصان يارب وهون عليها الحمل وييسر لها ربي ساعة طلق وولادة سهلة يارب وقر عينيها بطفلها وارضى ربي عنها و اسعدها هي وزوجها يارب يارب
    تعقيب كتبت بواسطة meme1982 عرض الرد
    السلام عليكم

كيفكم ياحلوين
    وحشتونى كلكم معليش ماكنت بدخل عشان ماكان عندي نت
    مايا الف مبروك الحج وعقبال لما نبارك لك على الحمل يارب
    وكل البنات الله يوفقكم يارب ويرزوقنا الله من حيث لا نحتسب
    فى امان لله
    الله يبارك فيكي وعقبالك يارب ماابارك بالحمل قريبا عاجلا غير آجلا يارب وربي يناولك تأدية فريضه الحج يارب

قلبي في فلسطين وجسدي حيث قضى الله ان اكون
    الردود
    2,111
    اختي ماياااااااااااااااااااااااااا

انا مش عارفة شو بدي أحكي ........... انا كنت في اجازة وصراحة انصدمت اول شي من نتيجة عملية التلقيح وتبعاتها وتاني شي من نتيجة القرعة في الحج .

الفففففففففففففففففففففففففففففف مباااااااااااااااااااااااااااااااارك وجود اسمك في قائمة حجاج هذا العام ........... ما شااااء الله والله اكبر ولا حول ولا قوة الا بالله الله يتمم لك ع خير وتوصلي المشاعر بخير ويتقبل منك الحج ويشهد ربي اني فرحتلك من كل قلبي .

تاني شي العملية وآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه من العملية وعمايلها والحمد لله ربي مررها ع خير وأسأل الله ان يربط على قلبك ويجعل ما مررت به في ميزان حسناتك وزوجك ....... اختي الحمد لله ربي ييسر لك اختنا د.ايمي وربنا اجرى على لسانها كل اللي كان في بالي أقوله بنصحك من كل قلبي تقرئي رددود د.ايمي اكتر من مرة لانها دستور طبي وروحي واستعيني بالله في كل امر بالاول والآخر .

بحبك في الله ............وان شاء الله يكون ردي خفيف بس انا بحبك وكنت بتمنى أشاركك في هذه المرحلة

الردود
    5,814
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة زوجة ماهر عرض الرد
    اختي ماياااااااااااااااااااااااااا

انا مش عارفة شو بدي أحكي ........... انا كنت في اجازة وصراحة انصدمت اول شي من نتيجة عملية التلقيح وتبعاتها وتاني شي من نتيجة القرعة في الحج .

الفففففففففففففففففففففففففففففف مباااااااااااااااااااااااااااااااارك وجود اسمك في قائمة حجاج هذا العام ........... ما شااااء الله والله اكبر ولا حول ولا قوة الا بالله الله يتمم لك ع خير وتوصلي المشاعر بخير ويتقبل منك الحج ويشهد ربي اني فرحتلك من كل قلبي .

تاني شي العملية وآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه من العملية وعمايلها والحمد لله ربي مررها ع خير وأسأل الله ان يربط على قلبك ويجعل ما مررت به في ميزان حسناتك وزوجك ....... اختي الحمد لله ربي ييسر لك اختنا د.ايمي وربنا اجرى على لسانها كل اللي كان في بالي أقوله بنصحك من كل قلبي تقرئي رددود د.ايمي اكتر من مرة لانها دستور طبي وروحي واستعيني بالله في كل امر بالاول والآخر .

بحبك في الله ............وان شاء الله يكون ردي خفيف بس انا بحبك وكنت بتمنى أشاركك في هذه المرحلة
    زوجه ماهر : الله يبارك فيكي وعقبال ماافرح بخبر حملك يارب قريبا عاجلا غير آجلا يارب وربي مايحرمك من نعمه الامومه يارب
    وع موضوع العمليه الحمدالله اختي ف الله د ايمي كانت بجانبي الله يجزاها كل الخير وفعلا هي الي ساندتني ولانسى اخواتي الي ف التجمع برضو قاموا بالواجب وهي ماشالله عليها فعلا موسوعه دينيه وطبيه لااله الا الله وربي يتمم حملها يارب
    والله يجزاها كل خير بانها علمتني كتير اشياء كنت غافله عنها والحمدالله ربي سخرلي اياها لتوعيني وتبلغني وتقوي من عزيمتي الي فقدتها بس الحمدالله استعدتها وان شاء الله اقدر ارد جزء من كلامها الحلو عليا هي وكل اخواتي ف التجمع ومابنساكي اتي كمان يا رورو زوجه ماهر
    واحبك الله الذي احببتني فيه وشو ماتحكي ماراح امل من كلامك لا انتي ولا اخواتي ف الله ف التجمع الرائع الي جمعني فيكم يارب

مواضيع مشابهه

1. ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 396
    اخر موضوع: 10-08-2011, 12:10 AM
  2. ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    الردود: 410
    اخر موضوع: 21-07-2011, 05:11 PM
  3. ! ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    الردود: 401
    اخر موضوع: 10-08-2010, 01:44 PM
  4. ! ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    الردود: 473
    اخر موضوع: 30-04-2010, 05:43 PM
  5. ! ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    الردود: 407
    اخر موضوع: 07-03-2010, 05:39 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ