انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 48 الأولىالأولى 123456713 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 21 الى 30 من 472

الموضوع: ! ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ

الردود
    1,436
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواتي الحلوات الطيوبات وحشتوني اوي والله

وانا الحمدلله بقيت كويسه والفطريات عدت على خير بعد ما خدت معاها فترة التبويض ههههههههههه الحمدلله على كل حال يلا بكرا احسن ان شاء الله

ايه اخباركم كلكم واحده واحده

طفلة زوجها فيييييييييييييييييييييييييييينك من زمان على فكرة انتِ اول واحده عرفتها لما اشتركت في المنتدى وبعد كده اختفيتي الله ييسر لك امورك وتبقى تمام ويرزقك الذريه الصالحه

الليبيه انتِ والله اللي حلوة وجميله الله لا يحرمنا من طلتك اللهم امين ايه اخبارك حبيبتي واخبار البيبي ان شاء الله تمام والله يعينك على دوامك يارب

طمنينا عنك دايما

شيمه حبيبتي انا جيت وان شاء الله هكلمك على الاميل بس مش دلوقتي بالليل ان شاء الله

انتِ كمان وحشتيني والله وعلى فكرة اللي عندك مش التهابات انا كنت بفتكرها كده ولما حللت افرازات المهبل لاقيتها فطريات واوووووووووووووووعي تقولي زهقت من الدكاترة لازم اليوم تروحي وتشوفي متقوليش خليها بكرا انا والله العظيم كل اللي حصلي ده حصل في يومين بسسسسسسسس واتبهدلت والله واتعالجت 12 يوم الحقي نفسك عشان ده لو فطر بيكون سريع جدا لأن الالتهابات بتيجي معاها حكه مش حرقان الدكتورة قالتلي كده وبعد التحليل لقيتها فعلا فطريات روحي وان شاء الله خير بس متدهنيش حاجه من عندك لان في بعض الدهانات بتنشط الفطريات وهو ده اللي حصل معايا

روحي وطمنيني
    آخر مرة عدل بواسطة زوجة الحسن : 12-07-2010 في 11:58 AM

الردود
    4,070
    منى ربنا يخليكى وحشتينى جدا
    اللى حصلى فكرنى بيكى انا كمان هبدا التبويض بكره او بعده ان شاء الله

الردود
    480
    السلام عليكم ازيكم يا بنات عاملين ايه ان اشاء الله التجمع الجديد يكون وشه حلو علينا ونسمع اخبار حلوه على بعض ياااااااااااااااارب
    شيمه الف الف الف سلامة عليكى حبيبتى روحى حبيبتى للدكتورة عشان تديكى علاج قبل ما الموضوع يطور معاكى يا بنتى والله انا كنت شايفة منى عامله ازاى الحمدلله على كل حال وشفاكى الله وعافاكى

الردود
    4,070
    ربنا يخليكى يا مروة ويقومك بالسلامه متحرمش منكم ابدا

الردود
    5,814
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة الليبية الطموحة عرض الرد
    صباح الخير بنات استاحشتكم كثييييييييييييييييييييييير كثييييييييييييير

اسفة أني بغيب عنكم المدة هذه كثير عشان في كثير اشياء واحداث صارت معي المدة الماضية والحقيقة ما قدرات الحق بس الحمدلله ربي يعيني ويعين الجميع يارب

انتقلت على عمل جديد فيه مسئوليات اكثر بكثير بس الناس هنا حلوين و راقين في التعامل الحمدلله وكمان الوحم بدا معاي من أخر الثالث بالضبط وما ني قادرة متحملة الغثيان و القيء عفاكم الله بس كله يهون مشان البيبي والله يرزقكم اجمعين يارب يارب وكمان الحمل مأثر على نفسيتي كثير ومخليني مكتئبة بس الحمدلله امي وزوجي وخواتي كثير مساعديني بوقفتهم معاي الحمدلله ربي العالمين رحت للدكتور وطمني على كل الأمور والحمدلله الذي بنعمته تتم الصالحات بس كثير قلقانة وخايفة مع أني عندي ثقة كبيرة بربي وبدعيه كثير وان شاء الله يستجيب ويثبت حملي ويقر عيني به و يرزقكم يا أحلى بنات عرفتهم في حياتي

مايا كثير اشتقنالك والحمدلله على السلامة وكيف امورك وامور زوجك ولسه ما حصلتي شغل ربي يكرمك

اسفة يا مروة مش عارفة اخبارك ايهع بس ممكن تقوليلي شنو صار معاكي ومع دريمي وكمان مروة نجيب وعصفوارية اروجوكم بنات شو حصل معاهم انا ما كنت متابعتكم كويس

شيومة وسوسو15 وملكة الأحساس وانت الحياة وفجر و تيتية كثير اشتقتلك وفاطمة اوراغ ووام مرام شيمة وانجلينا والحلووووووووووة كثير منى فينك يامنى غايبة ان شاء الله امورك احسن دلوقتي يارب وام عبد الرحمن وطفلة زوجها ونظرة احترام وام علاوي وزوجة ماهر الله يكرمك ويزرقكم من اوسع ابوابه وتحملوا عن قريب و يقر عينكم بشوفة احلى بيبهات يارب

اسفة لو نسيت احد عشان زهايمر الحمل
    بحبكم كثير في الله وما تنسوني وادعولي ربي يكمل عليا حملي يارب
    اول شي بقول شو مال التجمع ماشالله منور بصحباتنا الغايبات بس انشالله جبتم الغنايم يارب ربي يهسل اموركم يارب

تاني شي : ماصدقت انك دخلتي وطمنتينا عليكي وهيك جبتي احلى خبر وهو كل شي تمام ف الحمل وفوقه الله يتمملك اياه يارب وابعدي عنك القلق والتوتر واستمتعي بوجود البيبي ف بطنك ,
    والف الف الف الف مبروووووووووووووووك على الوظيفه الجديده والناس الي فيها الممتازين ربي يكرمك بالافضل دايما ويوفق انشالله

اما عني لاتقلقي علي انا الحمد الله حصلت على وظيفة ممتازة في أحد الدوائر الحكوميه بمنصب نائبة مدير الحمد الله وبس وطبعا لسه وقعت العقد قبل اسبوع والله يكرمني دايما انشالله بس

الردود
    5,814
    التكريم
    (أوسمة)
    حابه أصبح وابعت باقه ورد للاحباء وهم: زوجه الحسن وشيمه الحب ومام والليبيه وهمس فلسطين وام نادر وام راغب وزوجه ماهر وحكيمه وتيته والشيماء ومروة نجيب ومروة شاهين وزوجه ميدو وامتي وطفله زوجها وكنزي واميره حلمي الامومه والجميع

الردود
    4,070
    صباح الخير يا مايا كيف احوالك

الردود
    1,413
    اليوم عيد ميلادي ..

كملت ال20 ودخلت ال21 سنه ..

وبعد يومين موعد دورتي وتحليلي بالله عليكم ادعوووووولي ..

الليبيه اشتقت لك كثييييير ربنا يتمم لك على خير يارب ..

باقي البنات طمنوني عنكم ..

الردود
    5,814
    التكريم
    (أوسمة)

انشالله يارب بكون ذكرى حلوة يااااااااااااااااااب وتجي تبشرينا بخبر حملك انشالله
    ياقادر ياكريم ارزق اختي ف الله سوسو بالحمل الثابت السليم الطبيعي ياقادر ياكريم ياحي ياقيوم يامغيث اغثني يارب ياارحم الراحمين ياالله ياالله ياالله

الردود
    1,413
    بعد عمري يامايا .. تسلمين ياقلبي ..

مواضيع مشابهه

1. ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 396
    اخر موضوع: 10-08-2011, 12:10 AM
  2. ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    الردود: 410
    اخر موضوع: 21-07-2011, 05:11 PM
  3. ! ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    الردود: 401
    اخر موضوع: 10-08-2010, 01:44 PM
  4. ! ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    الردود: 473
    اخر موضوع: 30-04-2010, 05:43 PM
  5. ! ஜ .¸¸ ﬗm تجمع أروع أمهات في المستقبل القريب إن شاء اللهmﬗ ¸¸. ஜ
    الردود: 407
    اخر موضوع: 07-03-2010, 05:39 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ