انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 2 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرالأخير
عرض النتائج 11 الى 20 من 47

الموضوع: كل اللى عندها تجربة مع حنة الفرد تفيدنى

الردود
    31
    ياريت تبقى مشكورة جداااااااااااا بس هى ما نشفت شعرك بعد ما خلصت من الشعر وشكرا مرة تانية على جوابك لوليتا

الردود
    494
    انا اسفة يا سومة. شفت الورقة اللي جت مع الحنة لكن ما مكتوب فيها اسم. بس مكتوب (تركيبة الاعشاب الطبيعية لنعومة الشعر) وانا قريبتي جابتلي هو من محل بهارات وقالت هناك في السعودية تلاقي هذه الحنة عند اي محل بهارات.
    انا اسفة حبيبتي كان ودي اساعدك اكثر.
    وبالنسبة لتنشيف الشعر من بعدها. ايوة انا نشفت شعري شوية مش كثير. بس والله كانت مريحاااااانيي. لولا التساقط كنت سويتها مرة ثالثة ورابعة. وانا بنت خالتي جبتلها من هذه الحنة كمان وهي سوتها اكثر من 3 مرات ومرتاحة فيها كثير.

الله يوفقك عزيزتي واتمنة اكون افدتك ولو شوية بس

الردود
    31
    انا سعيدة بمشاركتك ليا يا لوليتا وشكرا انك افدتينى بس انا اخاف اجيبها من عند العطار لانها ممكن تكون غير مضمونة اما المرة اللى عملتها كانت عند واحدة مختصة لحنة الفرد لكن انا خايفة لان شعرى بقى مقصف وناشف وى بع ما مفعولها راح بس هاعمل اية مضطرة انى اعملها وربنا يستر بس التساقط عندى كان فى الطبيعى
    المهم شكرا ليكى يا حبيبتى

الردود
    494
    تعقيب كتبت بواسطة سومة روفان عرض الرد
    انا سعيدة بمشاركتك ليا يا لوليتا وشكرا انك افدتينى بس انا اخاف اجيبها من عند العطار لانها ممكن تكون غير مضمونة اما المرة اللى عملتها كانت عند واحدة مختصة لحنة الفرد لكن انا خايفة لان شعرى بقى مقصف وناشف وى بع ما مفعولها راح بس هاعمل اية مضطرة انى اعملها وربنا يستر بس التساقط عندى كان فى الطبيعى
    المهم شكرا ليكى يا حبيبتى

الله معك عزيزتي

الردود
    31
    فين الردوووووووووووووووووووووووووووووووووود

الردود
    31
    انا زعلااناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا

الردود
    503
    سومة..انا اكثر واحدة هتفيدك
    بصى ياستى اختى بتعملها من سنين يعنى من 7 سنين ومواظبة عليها كل سنة بتعملهاوبتستناش لما شعرها يطول يادوب بس يطلع سنة بسيطة وتعملة وممتاز وشعرها مشا الله زى ماهو يعنى من سنتين بس قالت عايزة تغير لون شعرها بدل الاسود لانك عارفة ان الحناء لونها اسود بس ومافيها الوان وانتظرت اما شعرها طول وفصت اثر الحنا اللى بقى فى الاطراف وكان عادى جدا ولا مقصف ولا حاجة يعنى ما اثرت فية بس بنت خالتى بتقول انة بعد كدة شعرى اللى بيطلع بيخشن..بس مش مقياس ممكن يكون مش سببه الحنا ممكن تكون ظروف صحية عامةيعنى هى من الاخر ممتازة ولا بتحتاجى سيشوار ولا مكوا دة حتى اختى انا اللى بعملها ليها يعنى مش محتاجة نهائى كوافيرة..الكوافيرة بتحطها على شعرك بس يعنى مش محتاجة خلطات او اضافات ..وهى عندنا هنا فى العريش بتتباع بتاعة السعودية ونساء منتقبات ملتزمات هما اللى بيجيبوهاومبيعطوهاش لاى واحدة متبرجة او تظهر جزء من شعرها
    عشان كدة بتاخد منها وهى مطمنة للذمة والضمير فى الحنا
    وسعر الكيس كلة اظنة ب15 بس لو شعرك قصير هاتى نص كيس وطريقتة ع ىالكيس شوفى حد يعملهالك سهلة مش محتاجة كوافيرة

ارجو اكون افدتك

الردود
    31

تعقيب كتبت بواسطة أم يزن(سيناء) عرض الرد
    سومة..انا اكثر واحدة هتفيدك
    بصى ياستى اختى بتعملها من سنين يعنى من 7 سنين ومواظبة عليها كل سنة بتعملهاوبتستناش لما شعرها يطول يادوب بس يطلع سنة بسيطة وتعملة وممتاز وشعرها مشا الله زى ماهو يعنى من سنتين بس قالت عايزة تغير لون شعرها بدل الاسود لانك عارفة ان الحناء لونها اسود بس ومافيها الوان وانتظرت اما شعرها طول وفصت اثر الحنا اللى بقى فى الاطراف وكان عادى جدا ولا مقصف ولا حاجة يعنى ما اثرت فية بس بنت خالتى بتقول انة بعد كدة شعرى اللى بيطلع بيخشن..بس مش مقياس ممكن يكون مش سببه الحنا ممكن تكون ظروف صحية عامةيعنى هى من الاخر ممتازة ولا بتحتاجى سيشوار ولا مكوا دة حتى اختى انا اللى بعملها ليها يعنى مش محتاجة نهائى كوافيرة..الكوافيرة بتحطها على شعرك بس يعنى مش محتاجة خلطات او اضافات ..وهى عندنا هنا فى العريش بتتباع بتاعة السعودية ونساء منتقبات ملتزمات هما اللى بيجيبوهاومبيعطوهاش لاى واحدة متبرجة او تظهر جزء من شعرها
    عشان كدة بتاخد منها وهى مطمنة للذمة والضمير فى الحنا
    وسعر الكيس كلة اظنة ب15 بس لو شعرك قصير هاتى نص كيس وطريقتة ع ىالكيس شوفى حد يعملهالك سهلة مش محتاجة كوافيرة

ارجو اكون افدتك

شكرا ليكى جدااااااااا بس انا اجيبها من عندك ازاى انا من القاهرة هو فى حد بينزل القاهرة من عندك وياريت تقوليلى اسماها لو مش هاينفع من عندك وسعرها انا شعرى فى نص ضهرى فاهاحتاج اد اية يا ريت تردى عليا ربنا يكرمك وانا محجبة والله ومتزوجة يعنى مش للتبرج وربنا يجازيكى خير لو ساعدتينى

الردود
    1
    تعقيب كتبت بواسطة Ms3sam عرض الرد
    السلام عليكم لي تجربتين مع الحنه الاولى مع مدام فوزيه مدينه نصر ودي روعه ولا بتحتاجي كريمات او غيره والتانيه مع واحده منتقبه كان جميل كانه طبيعي بس كان بيحتاج كريمات بعده والاتنين بيوقعوا الشعر بعد سنه بس نفسي اعمل تاني______
    i want to the name of this hena where i can find in saudia

الردود
    503
    والله ياسومة انا ما اذكر اسمها دلوقتى..بس عرفهولك وبعدين خدى بالك ممكن تكون باسماء مختلفة وانواع مختلفة وممكن تكون انواع تقليد للاصلى..انتى لو شعرك تقيل وواصل لنصف ضهرك هاتى كيس كامل احتياطى وان زاد عادى بتخلية لما القصة تطول من ادام وتعملى بيهم
    ممكن اوصيلك على كيس لو عايزة لانها بتوصى من السعودية..والتوصيل يا ستى سهل..اى عربية اجرة هنا او من عندك شغالة على خط العريش ابعتهم..بس قوليلى انتى اية نوع شعرك؟؟

مواضيع مشابهه

1. رجاء التي عندها تجربة عن حبوب لتنيل تفيدني
    بواسطة أم أيمن الشرقية في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 11
    اخر موضوع: 25-10-2010, 11:52 PM
  2. يا ريت اللى عندها خبره تفيدنى
    بواسطة ام النونه في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 19-09-2010, 11:58 AM
  3. اللي صار عندها كيس فوق المبيض او معلومات عنه تفيدني؟؟
    بواسطة اسم تالين في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 13
    اخر موضوع: 10-02-2010, 01:20 AM
  4. اللي عندها اي معلومه ... تفيدني !!
    بواسطة m2b في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 21-01-2010, 07:38 PM
  5. اللي عندها معلومات تفيدني في بشرتي تتفضل
    بواسطة Sanae في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 9
    اخر موضوع: 05-09-2006, 11:51 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ