انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 2 من 10 الأولىالأولى 123456 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 11 الى 20 من 97

الموضوع: عايزة تخسي او عايزة تثبتي وزنك ادخلي هنا

الردود
    1,357
    هههههههههههههههههه
    راى مش تمام يا لولا علشان كده هاحتفظ بيه لنفسى
    لا بس بجد ربنا يعينك ويوفقك وتكملى على خير
    انا برضع علشان كده ماينفعنيش بس يعجب زوجى اوى هاورهوله

الردود
    2,181
    ازيك يا لولا
    الريجيم حلو جدا ويا ريت كنت اقدر اعمله معاكي بس بصراحه انا مش غاويه اناناس وكده
    المهم فكرته حلوة جدا ويا ريت البنات يشاركوكي لان الريجيم شكله واقعي لانه مبيدحكش عالناس ويول هيخسس 10 كيلو في الاسبوع لا بل بيقول عالاقل 8 كيلو ودي نتيجه واقعيه
    والجميل كمان الي هيمشي عليه هيقدر بعد كده ياكل براحته ومن غير ميزيد بس مع شوية تنظيم لنوعيات الاكل ولو خرف في يوم يقدر يعوضه تاني يوم
    ان شاء الله تكملي علي خير
    وربنا معاكي ومعنا

الردود
    768
    تعقيب كتبت بواسطة smsmy عرض الرد
    هههههههههههههههههه
    راى مش تمام يا لولا علشان كده هاحتفظ بيه لنفسى
    لا بس بجد ربنا يعينك ويوفقك وتكملى على خير
    انا برضع علشان كده ماينفعنيش بس يعجب زوجى اوى هاورهوله
    سمسمي رايك يهمني طبعا بس زي ماقولتي انتي بترضعي علشان كدة ماينفعش معاكي بس عموما انتي قربتي تفطمي ابنك وحاخليكي تشاركيني غصب عنك مش بارادتك حتى لو رايك مش تمام انا معنديش اختيارات خلاص ههههههههههههه
    ويكفيني شرفا ان الريجيم يعجب جوزك وميرسي ياجميل على مرورك ومشاركتك ويارب تنزلي من غير بيفرلي هيلز

الردود
    768
    تعقيب كتبت بواسطة نايس1 عرض الرد
    ازيك يا لولا
    الريجيم حلو جدا ويا ريت كنت اقدر اعمله معاكي بس بصراحه انا مش غاويه اناناس وكده
    المهم فكرته حلوة جدا ويا ريت البنات يشاركوكي لان الريجيم شكله واقعي لانه مبيدحكش عالناس ويول هيخسس 10 كيلو في الاسبوع لا بل بيقول عالاقل 8 كيلو ودي نتيجه واقعيه
    والجميل كمان الي هيمشي عليه هيقدر بعد كده ياكل براحته ومن غير ميزيد بس مع شوية تنظيم لنوعيات الاكل ولو خرف في يوم يقدر يعوضه تاني يوم
    ان شاء الله تكملي علي خير
    وربنا معاكي ومعنا
    نايس حبيبتي البركة فيكي وف تشجيعك ليا انتي وباقي البنات حتى لو ماعملتيش الريجيم معايا حاولي طبقى النصايح بس على اد ماتقدري اكيد حتفرق معاكي
    ميرسي يا قمر على تشجيعك وربنا مايحرمنيش منكم

الردود
    1,357
    تعقيب كتبت بواسطة lola tarek عرض الرد
    سمسمي رايك يهمني طبعا بس زي ماقولتي انتي بترضعي علشان كدة ماينفعش معاكي بس عموما انتي قربتي تفطمي ابنك وحاخليكي تشاركيني غصب عنك مش بارادتك حتى لو رايك مش تمام انا معنديش اختيارات خلاص ههههههههههههه
    ويكفيني شرفا ان الريجيم يعجب جوزك وميرسي ياجميل على مرورك ومشاركتك ويارب تنزلي من غير بيفرلي هيلز
    ههههههههههههههههه
    طبعا د/ لولا تحت امرك افطم الولا اللى مغلبنى ده وانتحر معاكى فى الريجيم ههههههههههههه
    وربنا يتولى العيال برحمته ههههههههه
    بس تعرفى احلى حاجه فى الريجيم ده اسمه تحسى انك رايحه فسحه
    بس بجد المعلومات اللى معاه جميله اوى
    وكمان فيه معلومه انا نزلتها فى موضوع اول ماسجلت فى المنتدى ومحدش رضى يصدقنى وهى ان المرضع والحامل ماينفعشى تنزل بسرعه علشان الدهون المحروقه بيبقى فيها سموم بتروح على البيبى بس اكيد هيتاكدو من موضوعك
    تسلمى ياقطه انا لومش هاعمل الريجيم اكيد هاعمل كل النصايح اللى معاه صراحه ريجيم شكله جامد يارب يوفقو معاه

الردود
    1,619
    صباح الفل يالولا فين اخبارك يا بنتي مش قلتي هتابعينا بيومياتك يالا صحصحي وقولي لنا الرجيم عامل معاكي ايه

الردود
    4,543
    ربنا معاكي يارب

الردود
    768
    تعقيب كتبت بواسطة ام هاجر2000 عرض الرد
    صباح الفل يالولا فين اخبارك يا بنتي مش قلتي هتابعينا بيومياتك يالا صحصحي وقولي لنا الرجيم عامل معاكي ايه
    صباح الورد ام هاجر الحمد لله امبارح عدا على خير مع اني لخبطت شوية بالليل بس مش كتير يعني اكلت من نفس الفئة الغذائية بتاعة العشا وكانت كربوهيدرات اكلتلي معلقتين رز
    بس تعرفى بجد الذرة المسلوقة دي بالزبدة طعمها حلو جدا مع انها من غير اى ملح ولا اضافات
    وطبعا وزنت النهاردة لان تعليمات الريجيم دة غير اي ريجيم لازم توزني كل يوم وفعلا لقيت نفسي نازلة ربع كيلو ويارب النهاردة انزل اكتر علشان هاحاول التزم اكتر هي بس موضوع الرياضة اللي مش ظابط معايا بس ان شاء الله من يوم السبت هارجع الجيم تاني علشان الاقي نتيجة كويسة ودعواتكم ليا وللجميع
    انتي بقى طمنينى عن اخبار ريجيمك ايه؟
    على فكرة انا فطرت قراصيا النهاردة وحاسة انها شبعتني اوي وكفاية انها خلت شهيتي للحلويات راحت

الردود
    768
    تعقيب كتبت بواسطة rorofun عرض الرد
    ربنا معاكي يارب
    رورو ميرسي اوي على مرورك وتشجيعك ربنا مايحرمنا من ذوقك وربنا معاكي ومعايا ومع كل البنات وان شاء الله نوصل لتحقيق الحلم قريب

الردود
    1,619
    تعقيب كتبت بواسطة lola tarek عرض الرد
    صباح الورد ام هاجر الحمد لله امبارح عدا على خير مع اني لخبطت شوية بالليل بس مش كتير يعني اكلت من نفس الفئة الغذائية بتاعة العشا وكانت كربوهيدرات اكلتلي معلقتين رز
    بس تعرفى بجد الذرة المسلوقة دي بالزبدة طعمها حلو جدا مع انها من غير اى ملح ولا اضافات
    وطبعا وزنت النهاردة لان تعليمات الريجيم دة غير اي ريجيم لازم توزني كل يوم وفعلا لقيت نفسي نازلة ربع كيلو ويارب النهاردة انزل اكتر علشان هاحاول التزم اكتر هي بس موضوع الرياضة اللي مش ظابط معايا بس ان شاء الله من يوم السبت هارجع الجيم تاني علشان الاقي نتيجة كويسة ودعواتكم ليا وللجميع
    انتي بقى طمنينى عن اخبار ريجيمك ايه؟
    على فكرة انا فطرت قراصيا النهاردة وحاسة انها شبعتني اوي وكفاية انها خلت شهيتي للحلويات راحت
    يارب يوفقنا ويوفقك يالولا وماشاء الله عليكي اياكي انك تضيعي تعب ومجهود امبارح شدي حيلك وخليكي مستمرةوان شاء الله بكره الصبح تقولي لي انك نزلتي 2/1 كيلو

مواضيع مشابهه

1. عايزة تخسي ادخلي وما راح تندمي
    بواسطة بنت جزائرية في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 18
    اخر موضوع: 06-05-2011, 08:48 PM
  2. عايزة تخسى من غير رجيم ولا تمارين ؟؟
    بواسطة زهقت ومش عارفة في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 20
    اخر موضوع: 20-01-2009, 05:57 PM
  3. عايزة تخسي ؟؟! نامي
    بواسطة shaasa في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 16
    اخر موضوع: 30-06-2007, 04:30 PM
  4. وزنك فوق 90؟؟ نفسك تخسي؟ عايزة حد يشجعك؟؟ يلا ابدأي معايا
    بواسطة حفيدة ابا محجن في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 121
    اخر موضوع: 22-04-2007, 01:08 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ