انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 17 من 27 الأولىالأولى ... 7131415161718192021 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 161 الى 170 من 269

الموضوع: عروسات المستقبل تعالوا اقولكم.. جزء 2

الردود
    493
    تعرفى يا هنوده .. انا كنت لسه هسأل حاااااااااااالا على حكاية ريحة الزبده او السمن البلدى

لانى حاسه انى اقتنعت بموضوع السمنه البلدى لانك من يوم ماقلتى والبنات كلهم جربوها وماشاء الله بيقولوا بقت تمام معاهم

بس المشكله انى مش بطيق ريحتها ..

بتقرى افكارى ياقمر

الردود
    900
    بصراحة ياهنودة الواحد مش بيعرف يقولك ايه قصاد كل اللى بتقوليه ده وسبحان الله يعنى انك بتقولى كل اللى بيخطر ببالنا ... ربنا يبارك لك يا قمر يارب

الردود
    584
    هنوده يعنى انا لما اروح اجيب من العطار زيت فل او ورد او بابونج دا كدا فيه كحل ولا لا؟؟؟؟؟؟؟؟ مش فهمه وزيت الوز هيضيع الريحه اازى اذا كان مش فيه ريحه اصلا

وسؤال تانى يا قمر المنطقه الحساسه تتعطر بزيوت عطريه ولا غلط انا كل شويه حد برائى واللى يقول مينعش نحط اى كريمات او دهون فيها واللى يقول لازم تحط كريمات ونرطبها تعبت تعبت يا ناس متنطوروناش يا ناس
    آخر مرة عدل بواسطة ROROOOO : 02-05-2009 في 12:00 AM

في عروسة البحرالابيض المتوسط فى حضن اعظم بلد فى الدنيا مصر ام الدنيا
    الردود
    1,091
    هنوده ياجميله ربنا ميحرمناش من مواضيعك المفيده
    وانا عايزة اللينك

الردود
    744
    السلام عليكم
    جزاكي الله خيرا على بتقدميه لينا وربنا يقومك بالسلامة وتكون العملية في ميزان حسناتك وأبقى طمنينا عليكي

الردود
    744
    السلام عليكم
    أنا قريت الجزء الآول كله وقريت برضه الجزء التاني لقيت بنات كتير ونساء بيشتكوا لما بيعملوا شعر الوجه بالفتله في واحدة بشرتها حساسة وفي واحدة بيتطلها حبوب زي حالتي لكن أنا جربت بصراحة بعد ما أشيل الشعر أحط قطعة ثلج صغيرة أمشي بيها على كامل وجهي وبعدين أحط مرهم أسمه فيوسيكورت ده مضاد حيوي بس تحفة أنا أصلا كنت بستخدمه علشان أتعالج من حب الشباب وبصراحة بعد ما أعمل وجهي بحطه بس بصراحة كذا مرة في اليوم ولله الحمد ولا حاجة بتطلع جربوا وأدعولي

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة solitair_sam عرض الرد
    تعرفى يا هنوده .. انا كنت لسه هسأل حاااااااااااالا على حكاية ريحة الزبده او السمن البلدى

لانى حاسه انى اقتنعت بموضوع السمنه البلدى لانك من يوم ماقلتى والبنات كلهم جربوها وماشاء الله بيقولوا بقت تمام معاهم

بس المشكله انى مش بطيق ريحتها ..

بتقرى افكارى ياقمر
    هههههههههه شكلنا كلنا عندنا توارد افكار انتى تامرى يا قمر

تعقيب كتبت بواسطة م.هبة عرض الرد
    بصراحة ياهنودة الواحد مش بيعرف يقولك ايه قصاد كل اللى بتقوليه ده وسبحان الله يعنى انك بتقولى كل اللى بيخطر ببالنا ... ربنا يبارك لك يا قمر يارب
    ياحبيبة قلبى انتى تامرى هدف الموضوع اننا نتكلم على كل حاجة مش وصفات وخلاص بيبقى فيه ساعات اسئلة اهم من الوصفات

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ROROOOO عرض الرد
    هنوده يعنى انا لما اروح اجيب من العطار زيت فل او ورد او بابونج دا كدا فيه كحل ولا لا؟؟؟؟؟؟؟؟ مش فهمه وزيت الوز هيضيع الريحه اازى اذا كان مش فيه ريحه اصلا

وسؤال تانى يا قمر المنطقه الحساسه تتعطر بزيوت عطريه ولا غلط انا كل شويه حد برائى واللى يقول مينعش نحط اى كريمات او دهون فيها واللى يقول لازم تحط كريمات ونرطبها تعبت تعبت يا ناس متنطوروناش يا ناس
    بصى يا رورو انتى اى زيت حتجيبه من العطار مش حيبقى فيه كحول اللى بيبقى فيه كحول اللى هو تركيب فاهمنى ؟؟ يعنى روحى عند عطار معروف هاتى منه زيت ورد او مسك وحتلاقيه اصلى .. زيت اللوز انا مش قصدى تحطى زيت لوز لا انا بقول ده مثال على انه زيت اصلى من غير كحول من ناحية اللون فاهمنى يا رورو ؟؟؟

بالنسبة منطقة حساسة زى ما قولتى اسمها حساسة يبقى مينفعش نحط فيها زيوت عطرية لانها ممكن تعمل التهاب وعلى فكرة التهاب مش حيظهر تانى يوم يعنى مممكن بعد مدة تلقيه ظهر .. يبقى الافضل بلاش زيوت عطرية خالص فى منطقة ديه لو عايزة تخلى ريحتها حلوة اهتمى بنظافتها وممكن تعملى مسك الطهارة لان ده سنة عن سيدنا محمد .. واى وصفة عايزة تجربيها على منطقة حساسة بتبقى من برا

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    هنوده ياجميله ربنا ميحرمناش من مواضيعك المفيده
    وانا عايزة اللينك
    حاضر يا قمر حابعتهولك

تعقيب كتبت بواسطة amanas_88 عرض الرد
    السلام عليكم
    جزاكي الله خيرا على بتقدميه لينا وربنا يقومك بالسلامة وتكون العملية في ميزان حسناتك وأبقى طمنينا عليكي
    تعقيب كتبت بواسطة amanas_88 عرض الرد
    السلام عليكم
    أنا قريت الجزء الآول كله وقريت برضه الجزء التاني لقيت بنات كتير ونساء بيشتكوا لما بيعملوا شعر الوجه بالفتله في واحدة بشرتها حساسة وفي واحدة بيتطلها حبوب زي حالتي لكن أنا جربت بصراحة بعد ما أشيل الشعر أحط قطعة ثلج صغيرة أمشي بيها على كامل وجهي وبعدين أحط مرهم أسمه فيوسيكورت ده مضاد حيوي بس تحفة أنا أصلا كنت بستخدمه علشان أتعالج من حب الشباب وبصراحة بعد ما أعمل وجهي بحطه بس بصراحة كذا مرة في اليوم ولله الحمد ولا حاجة بتطلع جربوا وأدعولي
    ربنا يخليكى يا ام انس على دعواتك ... بالنسبة لموضوع شعر الوجه كلامك كله مظبوط انا بعمل زيك بحط ثلج على وشى وساعات بخليه ماء ورد مثلج وبعدها بحط فيوسدين مضاد خيوى مرهم على وشى مرتين فى اليوم لمدة يومين وساعات اقل ببقى مرة واحدة فى اليوم لمد يومين والحمد لله نتيجة حلوة

في عروسة البحرالابيض المتوسط فى حضن اعظم بلد فى الدنيا مصر ام الدنيا
    الردود
    1,091
    تسلميلى ياأحلى هنوده فى الدنيا

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 12)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 258
    اخر موضوع: 13-11-2009, 09:06 AM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM
  3. " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 3 )
    الردود: 310
    اخر موضوع: 09-06-2009, 08:57 PM
  4. عروسات المستقبل تعالوا اقولكم ..
    الردود: 247
    اخر موضوع: 24-04-2009, 09:15 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ