انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 15 من 41 الأولىالأولى ... 511121314151617181925 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 141 الى 150 من 402

الموضوع: النحيفات يدخلو بسرعه بليز

الردود
    162
    السلام عليكم ورحمة الله ازيكم اخواتي والله انا عندي نفس مشكلتكم النحافة طبعا هو في غيرها لكن حبيباتي انا مكنتش كدة في الاصل كنت تخينة ايام الدراسة بس هي التانوية العامة نزلت في مرة وحدة 10 كيلو وما عرفت ارجعها لاني تزوجت و انجبت وبعدها مشاكل الاولاد والبيت حدوتة مع العلم انو طولي 54 وتصورو وزني 40 وسني 25 مشكلتي اني لما اتعصب اخس اكتر جربت الادوية وكان اخرواحد -انتينوريكس- والله جاب معايا نتائج تصوري في شهر زودت 8 كيلو كان في الصيف كنت باكل بيتزا كتير وبحلي دائما بالبسبوسة وباكل اكل برة كتير في المطاعم وبشرب كابوتشينو كتير كتير لانو احدى الصديقات قالت لي انو كاس كابوتشينو بعد اكلت بيتزا مليانة جبنة تعني كيلو زيادة بس يافرحة متمت جاء الشتاء ودهبت الشهية ادراج الرياح
    اسفة على الاطالة بس انا حابة اقول لو انتو مستعدين انا معاكو ويلا نشد همتنا ونشجع بعض ونتفق على نظام معين نتبع ونفضل على اتصال كل يوم اذا ممكن
    يلا في انتظار همتكم

الردود
    170
    رشا يا حبيبتي الله يبارك فيكي هي قالت مبروك عشان أنا حتجوز عن قريب انشا الله عقبال الكل يا رب بس ليه كلامي مش بيبان عندك مع اني كاتبة عربي أتمنى المرة دي يبان..و أنا بقولك أنا معاكم دايما هو أنا حلاقي زيكم فين هاهاهاها
    الأخت aliotang يا هلا و مرحبا معانا يا حياتي انت كنت سمينة بس أنا ولا مرة في حياتي شفت السمنة هاهاها ودي أجرب مرة واحدة.. عارفة مشكلتنا كلنا ايه هي دي الشهية الي انت اتكلمت عليها أنا شخصيا لو قعدت أسبوع ما أكلتش عادي مبحبش الأكل بس بغصب على نفسي أعمل ايه وبالنسبة لنظام غذائي والله أنا ف نظري تاكلي كل شي متل ما بعمل لأنه كل حاجة و فوايدها و الفيتامين بتاعها ويا ريت متاخديش الأدوية عشان أنا جربت منها كتير هي صحيح بتزيد الوزن شوية بس بتصيري تتعودي عليها وبتعتمدي عليها وده طبعا مش كويس لازم نعتمد على أنفسنا والله معانا
    وسلام يا أحلى بنا ت

الردود
    15
    go my dear palestine

الحلوين شو عاملين؟كيفكم يا عسل؟اشتقتلكم كتير كتير يا حلوين، أنيقة شكرا كتير على ردك وانشاالله ألف مبروك وعقبال العايزين و ديدي اشتقتلك يا عسل كتير.
    رشروش أنا بحاول اكل اكتر واكتر وانتي ما تزهقي وكملي شرب حليب وموز
    روني يا روني وين غاطسة وما بتبيني يا قلبي؟ كتير كتير اشتقتلك انا،ما تطولي علينا الغيبة هلقد،وانشاالله هالغيبة تكون مخبية اكم من كيلو وطمنيني عنك حبيبتي،ماشي يا حلوين؟
    بالنسبة للي كتبته انا رح أجرب التين مع الحليب و ياااااااااااااااااااااااااااا رب يفيدني.
    good luck for all of you ya 7elwen

الردود
    834
    عاملين ايه يا حلوين واحشتووووووووونىىىىىىىى
    رنا حبيبتى انتى اكتر يا عسولة
    انا على فكرة بقالى يومين بشرب موز باللبن زى رشا واحشانى يا رشروش
    وهجرب التين و الينسون بطريقة رنا
    سلامى لرونى و انيقة و الوجه الجديد اللى اكيد جميل aliotang

الردود
    88
    السلام عليكم امني كلكم تكونو بخير اولا كلامك ظهر ياانيقه والف الف مبرووووك وعقبالي يارب انا وكل البنات ومنوره معانا بس ياتري هنتعزم علي الفرح ولا لاء انتي لو عزمتينا كلنا هنخلي الفرح كله عظم هههههههههههه العروسه والمعازيم ربنا يارب يتخنا عشان تبقي عروسه اجمل يااااارب وانتي محتاجه شويه حماس عشان تاكلي اغصبي علي نفسك شويه انا والله لما بعمل كده بيبان عليا بس كسل وديدي مبروك علي الموز باللبن جربيه والله حلو اوي بس مع شويه اكل واستمري عليه فتره مع التين واليانسون بس خلي يكون في موز بلبن قبل النوم وربنا ينولنا حلمنا ورنا انشاء الله خير التين واليانسون حلو سمعت عنه كتير خلي عندك امل في اي حاجه قبل ماتبداي فيها وانتي كمان وكل البنات موز ولبن رورو حبيبه قلبي انتي فين والله بجد وحشاني اوي طمنينا عليكي يارب تكوني بخير وزدتي شويه يارورو ومرحبا بالاختaliotang انا سعيده بيكي والله فيه نظام غذائي حلو في الصفحات السابقه بس انا عايزاكي تاكلي اي حاجه من اللي انتي بتحبيها وتزودي اكلك شويه وخليكي في الطبيعه وابعدي عن الادويه واحنا معاكي كلنا اما انا وزني زي ماهو بس الحمد لله علي الكيلو بحاول احافظ عليه اوي ياااااااااارب نتخن يارب قولو امين

الردود
    170
    السلام عليكم يا حبايبي عاملين ايه يا حلوين ان شا الله بخير
    رشا أولا بقول آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمييييييييييي يييييييييييييييييييييييييين على الدعاء وربنا معانا بس انت ضحكتيني لما قلت هنخلي الفرح كله عظم هههههههههههه والعريس بقا حيطفش حيخاف يا حرام هو أصلا بيقول لي اتخني شوية يا بنت أقوم أنا بقى أجيب له الشلة بتاعتي ياااااحلاوة ههههههه........طبعا بهزر معاكم يا حلوين د انتم تشرفوني والله بسسسسس يا ترى ممكن تيجو للمغرب أصلي أنا مغربية يا ريت تشرفوني والدعوة عامة يا نحيفات.....وعقبالك يا رشا ولكل البنات قولو آمين على دي كمان هاهاهاها
    سلام لdidyوglorious و aliotang

الردود
    3,178

heart2

وحشتونىىىىىىىىىىىىىى اوىىىىىىىىى اوىىىىىىى يا احلى بنات

ازيك يا احلى رشا واشانى جدااااا يا قمر عمله ايه

وديدى اللى زى العسل وحشانى يا قلبى مرسى جدااااااااا على سوالك عليه

وازيك يا رنا ان شاء الله تكزنى بخير وتتشجعى وتكلى اكتر واكتر ومرسى جداااا على الموضوع

المفيد اللى نقلتهلنا

وازيك يا احلى انيقه يا قمر عمله ايه حبيبتى ان شاء الله تكونى بخير مرسى يا قلبى لزوقك

وان شاء الله تتخنى وتبقى فى فرحك زى القمر

واهلن بيكى معانا يا aliotangبس بلاش يا حبيبتى تتعودى على الداواء عشان ده غلط وعشان

متتعودش عليه واحنا فعلن المفروض اننا بنمش على نظام عزائى عملهلنا اختنا ديدى وبنحاول

نمشى عليه على قد ما نقدر ارجعى لاول كام صفحه فى الموضوع وانتى تلاقى النظامن الغزائى ان شاء الله

يجيب معاكى نتيجه وتتخنى ونتخن كلنا يارب

وحشتونى كلكم يا بنات ان شاء الله تكونه كلكم بخير

الردود
    24
    وينج اختي الطائر المهاجر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الردود
    88
    [SIZE="7"][/SIZ السلام عليكم اولا الحمد لله اننا اطمنا عليكي يارورو ورنا فينك ياتري عملتي ايه في التين واليانسون يارب خير وديدي ياقمر اخبارك ايه مش عارفه ليه ياديدي بحس انك شكل حنان ترك
    او والله لما بشوفها بفتكرك مش عارفه ليه مع اني عمري ماشوفتك انيقه ياقمر اخبارك ايه وانشاء الله اعزمينا واحنا هنحضر الفرح ايه يعني المغرب بس ابعتلنا طياره واحنا نجي ربنا يتمم لك بخير وتتخني وتكوني عروسه قمر وعقبال كل البنات وعقبالي يااااااااااااااااااااااارب فوت السنه بسرعه واكون تخنت علي فرحي يارب وكل البنات اخباركم ايه والاخت aliotang فينك ياجميل طمنينا عليكي علي فكره انا جازفت وجربت اكل بطاطس نيه لانها بتكبر الخدود اكلت قطعه صغيره والطعم يعععععععععععععععععع وياريتني مجربت يارب ارحمنا وافتح نفسنا وخلينا مفاجيع سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااام

الردود
    834
    هههههههههههه والله ضحكتينى يا رشروش بس انا مش شبه حنان ترك خالص الا فى الرفع هههههههههههه
    يمكن علشان قولتلك انى رحت للدكتوراللى اكتشفت انها رحتله
    ازيك يا رونى عاملة ايه انتى اللى زى العسل وكلامك رقيق اكيد زيك
    رنا عاملة ايه طمنينى عليكى بتاكلى فى الكلية ولا لا
    انيقة شدى حيلك بسرعة علشان تلحقى وان شاء الله هتكونى اميرة فى فرحك و جوزك مش هيشوف غيرك فى الدنيا
    سلامى للجميع وارجو انى مكنش نسيت حد

مواضيع مشابهه

1. هيني رجعت و الاخوات سرابي و saaafy shaier مطلوبين بسرعه والباقي يدخلو كمان
    بواسطة هنلي في الحلويات والكب كيك والكيك وحلويات العيد
    الردود: 11
    اخر موضوع: 09-02-2010, 02:14 PM
  2. رمضان فى مصر بشكل جديد >>>>>> ( لازم كل المصريين يدخلو بسرعه)
    بواسطة make-up في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 17
    اخر موضوع: 14-09-2007, 03:57 PM
  3. الكويتيات يدخلو بسرعه الله يرزقكم الفردوس والمسلمين جميعا
    بواسطة دفىء المشاعر في الحلويات والكب كيك والكيك وحلويات العيد
    الردود: 2
    اخر موضوع: 26-03-2007, 05:05 PM
  4. ارو ساعوني بسرعه بليز
    بواسطة شذى القرنفل في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 6
    اخر موضوع: 19-01-2007, 11:14 PM
  5. أنقذوني بليز بسرعه××
    بواسطة الرزانة في الحفلات والهدايا
    الردود: 3
    اخر موضوع: 30-06-2006, 09:43 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ