انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 146 من 156 الأولىالأولى ... 4696136142143144145146147148149150 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1,451 الى 1,460 من 1560

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات الجـ 3ــزء

الردود
    1,284
    حبيبتي عراق اليوم ربي يتمملك على خير كل امور العملية ،هو القلق لابد منه بس اللي بدي أأكده انه فعليا مش مهم كتير العدد المهم أكتر انه تكون الاجنة منيحة ... يعني لو كانوا 3 اجنة مناح كفاية وكتير منيح.... وانت عندك بويضات بحجم ممتاز .. ان شاء الله يتلقحوا ويطلع منهم اجنه ممتازه ... مش عارفة شو احكيلك بس بتمنالك التوفيق من كل قلبي وان شاء الله نسمع اخبارك الحلوة قريبا .

الردود
    692

byebye

الجو الماطر : الحمد لله على كل حال وزى مقلتلك قبل كده كل اللى من عند ربنا خير وان شاء الله المرة الجاية ربنا يكتبلك الحمل قادر يا كريم وتفرحى بشوفة ابنك ان شاء الله

ميرو : متقلقيش يا ميرو ربنا يحفظك ان شاء الله وانا رأيى لو الدم بدأ يقل ريحى ونامى على ضهرك يومين كده وبعدين لو عايزة تروحى لدكتور قريب روحى لان انا لما اتعرضت لموقف زى ده الدكتورة قالتلى كده بلاش انزل الا لو زاد لا قدر الله وطمنينا عليكى

فنار الحق : حمد الله على السلامة غايبة ليه عننا ربنا يوفقك فى مشروعك يارب وينجح ان شاء الله وتكون عمليتك الجاية ناجحة كمان بأذن الله

مع أحن زوج وأشغب ولد وبنت في درب التبانة حماهم لي الله
    الردود
    1,496
    التكريم
    (أوسمة)

coffee ربي اني لما انزلت الي من خير فقير

تعقيب كتبت بواسطة ام راغب H عرض الرد
    حبيبتي يا ام حبيبة والله انا بشتالكم كمان
    بس ايش اسوي على طول بالبيت وعلى طول على الكمبيوتر كمان الله يخليلي اياه
    والله انا بعمل رجيم عند اخصائي وهو بيحددلاي رياضة طبعن بلعب
    انت كيفك طمنيني عنك حبيبتي الله يسهلك بعمليتك هانت على خير انشاء الله
    حبيبتي احسن انك متابعة مع دكتور عشان ماتكسليش ابدا.............يارب نسمع عنك كل خير دايما.............

تعقيب كتبت بواسطة فراوله 3 عرض الرد
    السلام عليكم اخواتي انا اليوم رحت المستشفى وطلعت النتيجه سااااااااااااااااااااااالبه الحمد الله على كل حال اللهم آجرني في مصيبتي وخلفني خيرآ منها ...............المهم يارب تكون نتيجة البقيه اجابيه يااااااااااااااااااااااااااارب
    حبيبتي ان شاء الله ربنا حيعوضك خير المرة الجاية................
    ان لله وان اليه راجعون.................اللهم اجر اختي في مصيبتها واخلفها خيرا منها............
    تعقيب كتبت بواسطة أم هـــادي عرض الرد
    السلامـ عليكمـ ورحمة الله وبركاته
    حبيباتي الغاليات صرتو جزء مني لازمـ كل يومـ ادخل واتطمن عليكمـ يهمني اخباركمـ
    افرح الى فرحكمـ واحزن الى حزنكمـ والحلو فينا نتفائل دائما بالخير ونحب الى بعض الخير والصلاح
    وان شاء الله دومـ العلاقهـ مو بس يومـ او فترهـ وتعدي مجرد اخذ الفائدهـ
    اختي امـ حبيبة الله : مبروكـ عليكـ نزول الدورهـ في ميعادها والله يسهل عليكـ عمليتكـ ويرزقكـ بالي تتمنيهـ

اخواتي : تما ، دكتور لولا ، ضيائي ، الله الرازق ، ريووود ، سما1 ، ميرو ، افكار ابداع ، وكل الغاليات واسمحو الي اذا نسيت احد
    دعواتي لكـ بالتوفيق والسداد
    في حفظ الرحمن
    ام هادي اخبارك ايه حبيبتي..........ربنا يوفقك في باقي الخطوات.........كويس شكلنا كده حنبقى مع بعض في الخطوات ان شاء الله..............

تعقيب كتبت بواسطة الجو الماطر عرض الرد
    أم حبيبة الله : الله يوفقك حبيبتي بكل خطوات عميليتك الجاية ويكتبلها النجاح إن شاء الله
    بنات أخباري اليوم ما بطمن عم ينزل عليي دم بدون ألم وماني عارفة هو دورة ولا شو ؟؟؟؟؟ حد يطمني الله
    يخليكم بالذات الحوامل حد صار معاها هيك وتمت حامل ولا خلاص الموضوع انتهى ؟؟؟ مع العلم اليوم الحادي عشر
    لترجيع الأجنة أنا يوم الاثنين موعد تحليل الدم عندي بعد بكرة ؟؟
    حبيبتي ربنا يعوض صبرك خير ويكون ليكي نصيب المرة الجاية ان شاء الله.............ماشاء عليكي انسانة قوية ومؤمنة بقضاء الله واكيد حتجتازي الفترة دي..............
    انا لله وانا اليه راجعون.............اللهم اجر اختي في مصيبتها واخلفها خيرا منها..............

تعقيب كتبت بواسطة لوعة الغربة عرض الرد
    السلام عليكم يااعز واحن اخوات
    حبيت اقلكم اني متابعة اخباركم اول باول وبدعي لكل وحدة ان الله يفرجها عليها وتتحق امنيتها
    عراق اليوم وينك حبيبتي شغلتينا عليك انشاءالله يكون كلشي تمام وطمنينا عليك رجاء
    ام خاطر العزيزة يارب تحملي في الاشهر اللي جاية وبدون اي ادوية او عمليات وانا كمان اجلت تكرار العملية الا ان ترتاح نفسيتي واحس اني فعلا مستعدة ليها
    قلوب خضراء عزيزتي ربنا يثبت اجنتك وتسمعي اخبار حلوة عن قريب
    تاما عزيزتي انشاءالله ربنا يعوضك بفرحة كبيرة عن قريب
    ضيائي ياربي تكوني انت والبنوتة بالف خير ونفرح بشوفتها عن قريب
    ريدوو عزيزتي احنا تشرفنا وفرحنا فيك في المنتدى وربنا ينولك اللي في بالك وتفرحي عن قريب
    انا بحبكم كلكم وربنا يحفظكم من كل مكروه انتوا وعوائلكم
    اختكم لوعة الغربة
    فينك حبيبتي وحشتينا جدا..............ربنا يطمنا عليكي دايما ونسمع عنك خبر حلو قريب جداااااااا..........

تعقيب كتبت بواسطة حمامة الاحباب عرض الرد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    زيكم يابنات عسى تكنون بخير شو خباركم ياحلوين
    هلا بلقلوب العطوفةمحبتهم: من صفات قلوبهم تتمنين شفتهم
    خلاق وحنان محبة في قلوبهم : شلون لو تكونين بغربهم تحسين بلعطفهم
    حسيت براحة من نظميت لهم: ولامل تجدد في كياني وبزق نورفي دلالي
    لو اكتب مافي قلبي مايكن لكم: كان كل صفحات ماتمتلي من وصفكم
    اختكم حمامة الاحباب
    تقبلوا خالص تحياتي اخوتي
    ماشاء الله معانا شاعرة واحنا مش عارفين..............مشاء الله كلامك جميل ورائع وفعلا المنتدى ده احلى حاجة في الدنيا ربنا يديمها علينا نعمة ان شاء الله..............

تعقيب كتبت بواسطة ملك المالكى عرض الرد
    ازيكم يا بنات
    ام حبيبة: الحمدلله ان الدورة نزلت فى معادها وانشاءالله الاجنة كمان يكون ده معادهم اللى ربنا كاتبهولهم ربنا يرزقك بالذرية الصالحة عاجلا غير اجلا ياااارب العالمين
    شكرا ياملوكة على الدعوة الجميلة وان شاء الله يكون ليا نصيب فيها يااااااااارب.............ربنا يكملك حملك على خير حبيبتي................

تعقيب كتبت بواسطة حمامة الاحباب عرض الرد
    زيكم يا اغلا حبايب
    مشكرين على رد السريع والله العالم محبتكم اخوتي كل يوم تزيد
    انا يوم عملت لعملية مانجحت حسيت اني حزينة ماعاد اتحمل لنا زوجي وعدني قبل هذي العملية هي تكون اخر محاولة هذ لي
    هذ لي زادني حزن وكتئاب
    لكن يوم شفني في هذي الحالة قالي سوف امنحك اخر محاولة بس مو الان حتى تتوفر المادية
    ولكن انا ضايعة سعات اقول اذهب الي المركز لي عملت لعمليتين وابدئ وثم اكمل في اي ركز ثاني لنا زوجي مايحب الذاهب الي بريدة الرجوكم اخوتي نصحوني هل اكمل في الخبر عندى مركز سمير عباس وا في البحرين على العلم انامركز عباس تكلف لعملية 11 الف غير العلاج اي تكلف في حدود 14 الي15الف انا قول في نفسي ان اذهب الي بريدة واخذ الابرة التحضرية يعني شتريها وستعملها ثم اخذ الابر التنشيط من المستشفى وابرة التفجير ثم اكمل في احد المراكز مارئيكم لرجو ان تنصحوني اخوتي الغالين
    انا انتظر دورة تشرف حتى اذهب الي الكشف علي وتاكد شوعندي هو الياف او رحم ذي القرنين
    ارجو دعواتكم اخوتي الغالين
    حبيبتي ان شاء الله البنات اللي في المملكة يفيدوكي.............بس مش عارفة عدي يعني تكملي في مركز تاني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متهيألي تتابعي في نفس المركز احسن عشان ساعات بيبقى فيه اختلاف بينهم.............انتي صلي استخارة وان شاء الله ربنا يقدم اللي فيه الخير...............
    تعقيب كتبت بواسطة BonBona عرض الرد
    الجو الماطر , ربنا ما يخيب ظنك ياارب يا اختي
    ريدو , ميررو . ملك . ام خاطر , ام راغب , ام حبيبة , حمامة , تاما , فراولة ( الحمد لله على كل شىء و الله يعوضك خير ياارب ) , لوعة الغربة , emmamr , رنوووش , ضيائي , عراق اليوم , حمامة , ازيكم يا بنات وحشتوني جدا والله بس انا مش بقدر ادخل كتير لأني قلقانة جدا و ساعات بكون مكتئبة من غير سبب يمكن هرمونات الله أعلم , آخر أخباري ؟؟ انا كنت آخر مرة قلتلكم اني مستمرة علي حقن تحت الجلد مع المنشط , الحمد لله الحمد لله كان في استجابة جيدة , و كنت في انتظار تحليل ال ( estradiol ( E2 علشان آخد الحقنة المفجرة و أجري السحب يوم السبت لكن التحليل كان مرتفع نسبيا ف الدكتورة قالت استمر علي حقن تحت الجلد مع وقف المنشط و اعيد التحليل , طلع برضة عالي , وانا حاليا هعيد التحليل لثالث مرة بكرة انشاء الله و يارب يكون نزل شوية علشان اقدر اعمل السحب .
    ادعولي يا بناات ربنا يوفقني و يرزقني و يرزقكم معاي لحسن انا مضطربة جدا
    حبيبتي يابونبونة ربنا يكملك الخطوات على خير ان شاء الله.............وان شاء الله حتروحي تلاقي التحليل نزل ويحددولك السحب ان شاء الله...............

تعقيب كتبت بواسطة BonBona عرض الرد
    فين يا جماعة الدكتورة لولا ؟؟ وحشتني , مفيش اخبار عنها ؟؟؟
    فعلا هي وحشتنا قوي...........بس انتي عارفة كتر خيرها الفترة دي ربنا يعينها ويقويها على الشغل ويكملها على خير ان شاء الله.............

تعقيب كتبت بواسطة tama77 عرض الرد
    مهندسة عراقية وينك
    اشتقتلك موووووت
    يلا ارجعي نوري المنتدى زي زمان انتي ولمورة

فعلا هي وحشتنا قوي ياتاما..............ربنا يرجعهالنا بالسلامة وتنور الملف تاني............

تعقيب كتبت بواسطة عراق اليوم عرض الرد
    السلام عليكم اخواتي

ام حبيبة: حبيبتي شخبارك يارب تكونين بخير والحمد لله انك حتبتدي الخطوات يارب يسهل عليك ويتمملك الخطوات على خير والله يرزقك باحلى توأم بالدنيا.......

اما عن اخباري يابنات
    فوالله انا نفسيتي تعبانة جدا وقلقة وخايفة: مثل ما البعض يعرف انه انا في منتصف الطريق بالنسبة للعملية وباخذ الابر المنشطة حاليا وبروح كل يومين لمتابعة ال Estadiol وسونار لمتابعة التبويض
    لكن اللي مخوفني وقالقني هو اليوم هو 8 من بداية اخذ المنشطات والسونار بين فقط 7 بيوض قبل يومين كانوا 5 واليوم 7 والمفروض يكون السحب اي يوم ما بين 23 الى 27 بهذا الشهر على حسب استجابة المبايض فهل تعتقدون اخواتي انه ممكن يزداد العدد من هنا ليوم 23 ؟؟؟؟
    وحاجة ثانية هو اليوم بان عندي بيوض حجمه ايتراوح ما بين 11 و 24 واخذت ابرة المفروض اخذها لما تكون البيوض جاهزة هذه تختلف عن الابرة التفجيرية واسمها Ganirelix
    والله انا محتارة خاصة انه لما عملت العملية قبل 5 سنوات شافوا فقط 8 بيوض.. واللي تلقح فقط 3 وكانو اجنة ليست بالجيدة جدا ..على فكرة انا عارفة انه هرمون ال FSH عندي مرتفع وهذا هو السبب
    ادري دوشتكم بس والله مالي غيركم افضفض معاه وحتى زوجي ما احب اقلقه واخوفه
    ياريت ياخواتي تطمنوني وتقولولي اذا اي وحدة مرت او كان عندها نفس المشكلة
    رب لا يحرمني منكم وانشالله يارب يطمن قلوبكن جميعا ويرزقكن من حيث لا تحتسبن انه ارحم الراحمين
    رب لا تذرني فردا وانت خير الوارثين
    حبيبتي مش ابدا العدد المهم النوعية..........حتى لو قالولك بويضة واحدة-لا قدر الله-خلي عندك امل في ربنا وادعيييييييييييييييه كتيييييييير انه يطرحلك فيها البركة.............انتي بس متفكريش كتير وسيبيها لربنا وان شاء الله يكون ليكي نصيب فيهم المرة دي.............

تعقيب كتبت بواسطة ranon2020 عرض الرد
    ام حبيبة : الحمد لله انك هتبدأى خلاص العملية وان شاء الله تكون عملية ناجحة ويكون شهر 5 شهر خير عليكى وتفرحينا كلنا ان شاء الله و والله من قلبى بدعيلك انتى وندى وام راغب وتاما وكل البنات بالذرية الصالحة ان شاء الله
    يارب يارانون ان شاء الله يكون شهر 5 خير عليا وعلى ام هادي وكل البنات يااااااااااااااااااااارب.............وانا عارفة حبيبتي انك بتدعيلي من قلبك من غير ماتقولي وان شاء الله ربنا يستجيب دعائنا لبعض ويفرحنا كلنا............ربنا يكملك على خير ياجميل..............

تعقيب كتبت بواسطة ملك المالكى عرض الرد
    الراجية رضا الله
    اتمنى تكونى بتتابعينا بس وانتى متخفية
    امبارح جيتى على بالك ودعيتلك والله
    ربنا يوفقك ياااااااااااااارب ويرزقك بالذرية الصالحة ويعوضك عن العمليتيتن اللى فاااااااااااااتو
    وانشاءالله ربنا يعطيكى حمل طبيعى سليم وتجيبى احلى طفل فى الدنيا
    بنااااااااات لاتنسوها والاخوات الغائبات من الدعاء
    راجية وفنار الحق و بليزرية وقمر لؤى وريحانه حتى اللى مش فاكرة اسمائهم
    يارب يا ودود يا ذا العرش المجيد يا مبدئ يا معيد يا فعلا لما يريد
    نسالك بنور وجهك الذى ملا اركان عرشك وبقدرتك التى قدرت بها على جميع خلقك وبرحمتك التى وسعت كل شئ
    ان ترزقنا جميعا الذرية الصالحة عاجلا غير اجلا
    اللهم نسالك فيضة من فيضان فضلك الواسع علينا جميعا
    ارزق اخواتى عراق اليوم وحمامة الاحباب وسما وتاما و قلوب خضراء وفراولة ولوعة الغربة وريومة وبليزرية وراجية وفنار الحق وبنبونة وايما مار وام بووووووودى وام حبيبة وندى ومروة شاهين والصبر زين وريدووو وقمر لؤى وام هادى والجو الماطر وباقى الاخوات جميعا
    يارب يا من امرة بين الكاف والنون واذار اراد شيئا قال له كن فيكون ارزقنا ذرية صالحة طيبة تقر بها العيون
    اللهم آآآآآآآآآآآآآآآآمين يارب العالمين

تعقيب كتبت بواسطة meroo2006 عرض الرد
    حبيباتى
    بالنسبة لاخبارى فهى ايضا مقلقة شوية.............
    امس نزل عليا بقع دم بنى كبيرة وكتيرة واستمرت طول اليوم تنزل ولحد اليوم مازال فى بس اخف من امس وكلمت طبيبى قاللى اخفض جرعة الهيبارين من تركيز 60 الى تركيز 40 بس اللى مخوفنى كمان ان الاعراض كلها اختفت فجاة وده تزامن مع نزول الدم انا قلقانة اوى وخايفة يكون الجنين جرى له حاجة وللاسف ميعادى للسه يوم 29 لعمل السونار ............
    انا بفكر اروح هنا عند اى دكتور جنبى واعمل عنده سونار و اهو يا يطمننى او لا قدر الله اكون عرفت الحقيقة ارحم من الانتظار ........انتم ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟
    على فكرة انتم فهمتونى غلط انا السونار اللى فات فقط شفت كيس الحمل بعينى ولكن النبض الدكتور هو اللى شافه وقاللى ان فيه ضبط واضح انها بتكون ذبذبات بسيطة اوى بيقدر هو يلقطها بالسونار............ وعلى كل حال دى بشرة خير وانا دايما بتفائل بكلامكم و انا متعشمة خير ان المرة اللى جاية اقدر فعلا اسمعه او اشوفه بنفسى بس اللى حصل لمبارح ده مخوفنى اوىىى
    حبيبتي ياميرو ان شاء الله خير............انتي بس ريحي نفسك على الآخر ومتتوتريش.............وممكن فعلا تعملي سونار عشان تتطمني اكتر.........وان شاء الله ربنا حيحفظلك جنينك حبيبتي.................

تعقيب كتبت بواسطة فنار الحق عرض الرد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كيف حالكم يا أعز صديقات أتمنى تكونوا بصحة وعافية ومبسوطين
    أم خاطر والجو الماطر وفراولة <<< قدر الله وماشاء فعل أسأل الله أن يكتب لكم ولنا الأجر ويعوضنا جميعا بخير يارب
    ملوكة <<< تسلمي على الدعوات وهذا من عادتك انك ماتنسي اصحابك الله لايحرمنا منك بشريني كيف أوضاعك وياترى وقف الدم وإلا لسه ؟ الله يحفظ لك جنينك ويتمم لك على خير
    ميرو <<< كيفك يا عسل وكيف البيبي يارب يطمن قلبك عليه
    أم راغب <<< تسلمي على السؤال والدعوة الحلوة الله يحقق لك كل اللي تتمني يارب
    ضيائي <<< كيف حالك وحال البنوتة ان شاء الله تكونوا تمااااااااام
    تاما <<< شو أخر أخبارك حبيبتي أعذريني على التقصير بس راجعت الصفحات السابقة ودي أطمئن عليك ياريت تطمنيني شو صار معك؟
    أما عن أخباري فأنا الحمد لله بدأت في انشاء مشروع كنت حابة أبدأ فيه من زمان والآن كانت الفرصة مناسبة
    وبالنسبة للعملية بإذن الله راح أعيدها شهر 5 أو 6 هجري أسأل الله أن يكتب لي ولكم الخير والتوفيق .............. تحياتي وحبي للجميع
    اهلا فنار الحق اخبارك ايه حبيبتي..............والف مبروووووووك المشروع اللي كان نفسك فيه وكده احسن عشان تنسي موضوع الحمل شوية................وان شاء الله ربنا يكتبلك اللي فيه الخير العملية الجاية................

الردود
    1,284
    حبيبتي الجو الماطر الله يعوض عليك التعب اللي تعبتيه ... كتيرا دايقت من الخبر لانه بجد كتير كنت متمنيه تنجح عمليتك ... لانه تعب العملية مش قليل تعب نفسي وجسدي بس انا اللي عاجبني واللي مطمني عليك اني حسيت فيك قوة كتير حلوة ... انتي ان شاء الله من الصابرين اللي الله سبحانه وتعالى بشرهم في كتابه ... الله يعوض صبرك خير يا رب انت وكل اخواتي اللي ما توفقوا بالعملية ، بجد هل الفترة في اخبار مش حلوة بس انا متفائله انه رح تفرج قريبا ونسمع اخبار حلوة عن كل بنات الملف ... وهيك بدي ياك اطلعي وروحي واعملي كل اللي نفسك فيه لانه ان شاء الله بس تزبط المرة الجاي رح تنحرمي من كتير اشياء لمدت تسمع شهور ويا رب يكون هل الحكي قريبا جدا ....

الردود
    1,284
    اختي ام هادي ربي يتمملك اجراءات العلمية على خير ويا رب نفرح في خبر حملك عن قريب انت وكل اخواتي اللي هلا ماشين باجراءات العملية دون استثناء ...

الردود
    205
    COLOR="DarkRed"]صباح الورد للجميع

رجعت لكم بعد غياب
    كيفكم جميعا

ضيائي كيفك حبيبتي وشكرا على السوال
    بنات ايش أخبار أم لموره ولدت ولا لسه
    [
    دكتوره لولا

كيفك حبيبتى يارب تكوني بخير انتي وبنوتتك الحلوه

ابشرك زوجي بدا في الادويه
    زنك+فتماين A

بس المشكله في الاكرنتين

فيه أختلاف في الاسم وبكتبه لك وياريت تقولين لي هوه ولا لا

ACETYL
    _L_
    CARNTTINRE
    وبالعربي

أسيتيل_ل_كارنتين ومرسوم عليه جمجه
    حمض اميني يتميز بالنقايه وجودة المصدر الطبيعي المستخلص منه
    الصيدلي الي لقينا الدواء عنده قال انه فتمينات
    والاخ الي قلت لك عليه يقول انه موا مرسوم عليه حمجمه حبيت اتاكد منك هل هو

نفس الدواء ولا لا
    ياريت تطمنيني
    وأسفه جدا على أسلتي الكثيره [/COLOR
    ]

الردود
    316
    الجو الماطر
    حبيبتي قدر الله وما شاء فعل
    والله ما أعرف شو اقول بس يارب يعوظك كل خير عن انتظارك وصبرك
    وان شاء الله يكتب لك الحمل بدون عمليات وتعب ويرزقك بالذرية اللي تنسيك كل ما مضى

الردود
    316
    اخواتي العزيزات
    الله لا يحرمني منكم يارب ومن مساندتكم ودعمكم
    ودعائي لكم ان يستجيب الله دعواتكم جميعا ويرزقكم الذرية اللتي تقر بها اعينكم

يا بنات انا اليوم اخذت الابرة التفجيرية وانشالله السحب حيكون بعد بكرى ( يوم الاربعاء المصادف
    23) والترجيع انشاء الله في اليوم الرابع اي يوم السبت المصادف 26
    يارب يجعلي نصيب وتتلقح البويضات
    دعائكم خواتي ما عندي غيركم بعد الله عز وجل
    وانا اعرف انكم مراح تقصرون
    رب لا تذرني فردا وانت خير الوارثين

الردود
    316
    بون بونة
    وييييييييييييينج وشخبارج
    طمنينا الله يخليج وين وصلتي ؟؟؟؟؟

الردود
    316
    تعقيب كتبت بواسطة gamer عرض الرد
    COLOR="DarkRed"]صباح الورد للجميع

رجعت لكم بعد غياب
    كيفكم جميعا

ضيائي كيفك حبيبتي وشكرا على السوال
    بنات ايش أخبار أم لموره ولدت ولا لسه
    [
    دكتوره لولا

كيفك حبيبتى يارب تكوني بخير انتي وبنوتتك الحلوه

ابشرك زوجي بدا في الادويه
    زنك+فتماين A

بس المشكله في الاكرنتين

فيه أختلاف في الاسم وبكتبه لك وياريت تقولين لي هوه ولا لا

ACETYL
    _L_
    CARNTTINRE
    وبالعربي

أسيتيل_ل_كارنتين ومرسوم عليه جمجه
    حمض اميني يتميز بالنقايه وجودة المصدر الطبيعي المستخلص منه
    الصيدلي الي لقينا الدواء عنده قال انه فتمينات
    والاخ الي قلت لك عليه يقول انه موا مرسوم عليه حمجمه حبيت اتاكد منك هل هو

نفس الدواء ولا لا
    ياريت تطمنيني
    وأسفه جدا على أسلتي الكثيره [/COLOR
    ]

حبيبتي شلونج
    يارب يكتبلكم الشفاء وتكون هذه الفيتامينات بداية خير
    وانشالله ميضيع تعبكم وصبركم
    دعائي لك ولكل اخواتي بالتوفيق والرزق بالذرية البارة

مواضيع مشابهه

1. الردود: 1028
    اخر موضوع: 07-11-2008, 06:39 PM
  2. الردود: 1389
    اخر موضوع: 20-10-2008, 11:29 AM
  3. الردود: 2334
    اخر موضوع: 16-09-2008, 02:26 PM
  4. الردود: 2161
    اخر موضوع: 08-08-2008, 01:02 PM
  5. الردود: 1397
    اخر موضوع: 04-06-2008, 03:11 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ