انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 13 من 25 الأولىالأولى ... 39101112131415161723 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 121 الى 130 من 248

الموضوع: عروسات المستقبل تعالوا اقولكم ..

الردود
    113
    موضوعك حلو اوى يا هنوده بس كنت عايزة اسألك على حاجه بالنسبه للبس
    لو حد هيتجوز فى الشتا يلبس اييه؟ لانى مش عارفه بصراحه ازاى حد يلبس لانجرى فى الشتا

الردود
    321

byebye

تعقيب كتبت بواسطة هنودة هنانيدو عرض الرد
    اهلا بيكى يا علياء بصى حبيبى انا عن نفسى بستخدم الفتلة والاول كانت تطلع ليا حبوب بس بعد كدا عرفت طريقة صح للفتلة انى لما اخلصها امسحى وشى بمياة ورد باردة وبعدها احط مرهم فيوسيدين لمدة 3 ايام والحمد لله بقيت الامور كويسة

بالنسبة الواكس انا بصراحة مش جربته ده بنات اصحابى عملوه وعجبهم بس ده اختلاف بشرة عن بشرة خايفة اقولك اعمليه وبشرتك مش ترتاح ليه بس لو عايزة انتى جربى على جزء صغير اوى على وشك ويارب تلاقى النتيجة اللى عايزها ياقمر
    جزاك الله خيرا يا هنودة

عموما أنا مش حخاطر مع الواكس كفايه البقع اللي عندي

و جزاك الله عنا كل خير

محباً لله ومحبا للحياه وادعو الله الثبات والغفران
    الردود
    2,739
    السلام عليكم ورحمة اله وبركاته
    مااااااشاء الله موضوع في غاية الروعة وكلامك كله حكم بخصوص عروسات المستقبل وفعلت أستفدت كثير وقريت كل الصفحات واستفدت وانا عرسي بعد 3 أشهر دعواتكم يا غاليات وان شاء الله ربي يتمم عليكم بخير ويسعدكم جميعا .

انا حاليا أشتريت كريم الشمس عشان انا بشتغل والبس في قفزات في اديديا عشان الشمس ومرة مرة من حين لأخر أسوي مسكات للوجه وانا قريت على كريم الليوكسيد أر بس خفت منه بس هلا راح اشتريه واجربه.
    واما بخصوص شعري تعبان بزيادة هالفترة وراح احاول احط زبدة على راي بنت بلادي الليبية لأني عارفة مفعولة وكنت قبل أسوي فيها بس هلا وقفت عليها بس راح ارجع أسويها.
    ومن ناحية وزني الحمدالله مثالي بس أنا مسويا دايت خفيف عشان أفضل رشيقة واحب أوصل لوزن معين ومن حين لأخر ألعب في رياضة عشان انا عندي الأرداف هي حاليا مو واضحة بس اخاف أذا زاد وزني راح تبان هي أول شي بجسمي.
    وعلى قولتك بخصوص ملابس النوع أشتريت كل شي وكله منوع أرواب طويلة وقصيرة وشورتات وبوديات قطنية و ألوان حلوة وزاهية .
    ولسه المكياج راح اشتريه اخر شي عشان يكون جديد وراح اشتري حاجات بسيطة بس تكون ماركة حلوة.
    وانا راح استمر معاكي وان كان عندي جديد راح اضيفها.
    وعلى فكرة انا حاليا بقالي حواي اسبوعين او أكثر أجرب في الزنجبيل صباحا على الريق ومفعوله كثير حلو حتى لما تأكلي بطنك ماراح تظهر لأن مفعوله ممتاز وهو مفيد للجسم والمفاصل يعني مافيش منه خوف وانصحكم تجربوه مو شرط يكون عندك زيادة في الوزن هذا من ضمن المحافظة والرشاقة على قوامك.
    ونا حاليا أفكر أشتري زيت الزنجبيل أو الكتان على قالو انه كويس للمناطق الظاهرة في الجسم وانا راح استعمله على الاردف أدهن فيه وألفه بنايلون لخاص بالمطبخ واشوف النتيجة.
    وربي يتتم عليكم و عليا يارب وسيعدنا مع أزواجنا.

الردود
    69
    السلام عليكم ياهنوده كنت عاوزه اسئلك على تسريحات شعر بسيطه ممكن اعملها لنفسى بالبيت تغييير ياريت تجبلنا صور وشكرا على معلوماتك الجميله وانا النهارده عملت صنفره لجسمى بتاعت الرز وماء الورد والجليسرين والحليب بجد روعه ميرسى ليكى ياقر وانا معاكم فى التمارين

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة nnnnn_nora عرض الرد
    ماشاء الله يااحلي هنوده
    نور ياقمر انتى الاحلى

تعقيب كتبت بواسطة ألفت . ج عرض الرد
    ايتها الأخت العزيزة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    اشكرك من كل قلبي على ردك الحلو ياعسل
    واشكرك على اهتمامك بمعاناتي
    ان شاء الله اروح اشتري المرهم واجرب .
    على ايه الشكر يا جميل احنا اخوات وانتى تامرى ويارب يجيب المرهم النتيجة اللى نفسك فيها
    تعقيب كتبت بواسطة ياسمين الصباح عرض الرد
    الله يعطيك العافيه ويوفقك يارب ويرحم والدينا ووالديكي ومشكوره مشكوره على النصائح اللي حتفيد المتزوجات وغير المتزوجات ويالله نبي بعد نصايح علشان السعاده التامه ان شاء الله على ايدينك ودعواتنا لك بالتوفيييييييييييييييييييق
    اهلا يا جميل انت اسمك كله تفاؤول ربنا يكرمك حبيبى وتكونى فى احسن واسعدج حال ومنورنا
    تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    ايه ده ياهنوده انا بقيت كل مافتح المنتدى اول حاجه اعملها ادخل على موضوعك
    ههههههههههه والله انت عسولة ياقمر يارب تلاقى كل اللى عايزة والموضوع يفيدك واشوفك اجمل عروسة

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة م.هبة عرض الرد
    بجد بارك الله فيكِ يا هنودة ... ربنا يكرمك ان شاء الله لانك بتفيدينا كتيييير .

جزاكِ الله خيرا

بالنسبه للميكاب اللى المفروض العروسه تحضره .... هل يفضل علبه الميكاب الكامله .. ولا علب الايشادوا المتفرقه اللى هى الصغيره دى... يعنى كل لون اشتريله علبه ولا يكون متجمع فى علبه كبيره افضل ؟

لان كتير اوى بيقولولى انى اشترى الالوان اللى انا عاوزاها متفرقه احسن .. لان العلبه حيكون فيها الوان انا مش حستخدمها وفى نفس الوقت انا بقول طب ما ممكن فى المستقبل ان شاء الله اشترى لبس يكون فيه اللون اللى ما استخدمتهوش ده ... وبعدين اساسا كل الالوان بتتحط على قمصان النوم .. كلها بتليق يعنى

انتى ايه رأيك يا هنودة ؟؟
    بصى ياقمرى علبة ميكب الكاملة ملهاش لازمة عشان مش حتسخدميها كلها اولا ممكن تكون ماركتها مش حلوة او بعد ما تجيبها الوانها مش حتعجبك كلها يبقى انتى كدا دفعتى تمنها كلها ومش حتستخدمى منها غير حاجات معينة يعنى مثلا انتى بتحبى ماركة روج معينة وطبعا علية المكيب مش حيبقى فيها نفس الماركة حتلاقى نفسك اما حتروحى تشترى تانى ماركة روج اللى بتحبيها او حتضرى تسخدمى موجود عندك عشان حتقولى حرام لسه حاشترى تانى ... فاهمنى يا هبة ؟؟؟
    بالنسبة الايشادو انتى ممكن تجيبى علبة صغيرة اللى بيبقى فيها مثلا 24 لون كريمى وتختارى علبة فيها درجات الالوان المعروفة زى الابيض والتراكوز والروز والفضى وهكذا اوك ...؟؟ ومثلا لو فيه الوان تانية انتى بتحبيها اوى وبستخدميها اكتر ممكن تجيبى منها لوحدها يعنى مثلا بتحبى الروز اوى هاتى نوع تانى ايشادو روز من ماركة اللى بتحيبها وخاصة ان علبة الايشادو اللىفيها الوان كتير بتكون صغيرة مش حتقعد كتير ..

الردود
    65
    بسم الله الرحمن الرحيم
    كتبتى فاجزتى فابدعتى الله عليكى بجد
    انا يمكن حد جديد هنا بس موضوعك جامد للامام ياقمر

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة slavotta عرض الرد
    موضوعك حلو اوى يا هنوده بس كنت عايزة اسألك على حاجه بالنسبه للبس
    لو حد هيتجوز فى الشتا يلبس اييه؟ لانى مش عارفه بصراحه ازاى حد يلبس لانجرى فى الشتا
    اهلا اهلا ياجميل .. اللى حيتجوز فى الشتاء ده بطل ههههههه .. بصى ياقمر هو معلش حتضطرى تلبسى لانجيرى حتى لو فى بلاد الجليد اصل مش حينع تلبسى لجوزك بيجاما
    حاقولك على حاجة حلوة اكيد فى الشتاء حتبقى مقفلة البيت كويس ومدفيه والبسى لانجيرى عادى ولما تقعدى مثلا تتفرجى على تليفزيون مع جوزو البسى روب يكون شكله شيك وبردو مثير وهاتيه الوان وحركات او ستان ماشى ؟؟
    وانتى لما تيجى تنامى خليكى عادى لابسة لانجيرى لان فيه بطانية ولحاف حيدفوكى ولما يبقى زوجك فى الشغل البسى يا ستى الدولاب كله بس اول ما يجى حرام خليكى بس لانجيرى بلاش بقى الدولاب

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة Aaliya عرض الرد
    جزاك الله خيرا يا هنودة

عموما أنا مش حخاطر مع الواكس كفايه البقع اللي عندي

و جزاك الله عنا كل خير
    خلاص ياعلياء بلاش الواكس طيب انتى فكرتى تعملى ليزر لوشك عشان تخلصى من مشكلة الشعر فيها .ز صاحبتى بردو نفس نظامك وعملت ليزر لمنطقة الشنب قالت تجرب والحمد لله نتيجة كانت كويسة

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة نمارق النرجسية عرض الرد
    السلام عليكم ورحمة اله وبركاته
    مااااااشاء الله موضوع في غاية الروعة وكلامك كله حكم بخصوص عروسات المستقبل وفعلت أستفدت كثير وقريت كل الصفحات واستفدت وانا عرسي بعد 3 أشهر دعواتكم يا غاليات وان شاء الله ربي يتمم عليكم بخير ويسعدكم جميعا .

انا حاليا أشتريت كريم الشمس عشان انا بشتغل والبس في قفزات في اديديا عشان الشمس ومرة مرة من حين لأخر أسوي مسكات للوجه وانا قريت على كريم الليوكسيد أر بس خفت منه بس هلا راح اشتريه واجربه.
    واما بخصوص شعري تعبان بزيادة هالفترة وراح احاول احط زبدة على راي بنت بلادي الليبية لأني عارفة مفعولة وكنت قبل أسوي فيها بس هلا وقفت عليها بس راح ارجع أسويها.
    ومن ناحية وزني الحمدالله مثالي بس أنا مسويا دايت خفيف عشان أفضل رشيقة واحب أوصل لوزن معين ومن حين لأخر ألعب في رياضة عشان انا عندي الأرداف هي حاليا مو واضحة بس اخاف أذا زاد وزني راح تبان هي أول شي بجسمي.
    وعلى قولتك بخصوص ملابس النوع أشتريت كل شي وكله منوع أرواب طويلة وقصيرة وشورتات وبوديات قطنية و ألوان حلوة وزاهية .
    ولسه المكياج راح اشتريه اخر شي عشان يكون جديد وراح اشتري حاجات بسيطة بس تكون ماركة حلوة.
    وانا راح استمر معاكي وان كان عندي جديد راح اضيفها.
    وعلى فكرة انا حاليا بقالي حواي اسبوعين او أكثر أجرب في الزنجبيل صباحا على الريق ومفعوله كثير حلو حتى لما تأكلي بطنك ماراح تظهر لأن مفعوله ممتاز وهو مفيد للجسم والمفاصل يعني مافيش منه خوف وانصحكم تجربوه مو شرط يكون عندك زيادة في الوزن هذا من ضمن المحافظة والرشاقة على قوامك.
    ونا حاليا أفكر أشتري زيت الزنجبيل أو الكتان على قالو انه كويس للمناطق الظاهرة في الجسم وانا راح استعمله على الاردف أدهن فيه وألفه بنايلون لخاص بالمطبخ واشوف النتيجة.
    وربي يتتم عليكم و عليا يارب وسيعدنا مع أزواجنا.
    اهلا اهلا يا جميل ومبرووووووووك مقدما ربنا يتمم لكى بكل خير . نصايحك جميلة يا نمارق ياريت تفيدنا اكتر واكتر انا فعلا جربت الزيدة على شعرى الاسبوع ده بجد عجبتنى جدااااااا بس قعدت اغسل شعرى كتير عشان الريحة بس عجبتنى جدا شعرى كان طرى من غير ما احط ولا كريم ولا زيت شعر

طيب بالنسبة خلطة الزنجيبل انتى بشتربيه على ماء سخنى ولا بتنقعيه ؟؟ مممكن تقولنا الطريقة

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 12)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 258
    اخر موضوع: 13-11-2009, 09:06 AM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM
  3. " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 3 )
    الردود: 310
    اخر موضوع: 09-06-2009, 08:57 PM
  4. عروسات المستقبل تعالوا اقولكم.. جزء 2
    الردود: 268
    اخر موضوع: 08-05-2009, 09:20 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ