تعقيب كتبت بواسطة amanas_88 عرض الرد
السلام عليكم
تعقيب كتبت بواسطة amanas_88 عرض الرد
أنا متجوزة بقالي 8 شهور يعني خبرتي قليلة جدا بس انا كنت زيك كده وأتجوزت في الصيف اللي فات أنا مش عارفة أنت بتشتكي من إيه بالضبط يعني أنا مثلا كنت بشتكي من السنان الصفراء ولقيت الحمد لله طريقة ما تخرش المياه جربيها وأدعيلي
المقادير
احضري عيش بلدي أو بقسماط اللي بنكلوا مع الشاي وضعيها على النار لحد ما تتفحم تماما وتكون قابلة للتفتيت وبعدين فتتيها تماما ممكن نستخدمي في ذالك يد الهون وبعدين حطي عليهم ملعقة عسل نحل وأحضري فرشة الأسنان الخاصة بكي وخذي شوية من الخلطة على الفرشاه وأدعكي سنانك بيهم يمين وشمال وفوق وتحت يعني من جميع الجوانب ما تخافيش إطلاقا هتبسطي قوى لما تشوفي النتيجة بنفسك وبعدين أغسلي فمك جيدا وللأمانة بعد ما تنظفي فمك من الأشياء السوداء أغسيله بمعجون الأسنان وافضل معجون أسنان سجنل المتكامل والله العظيم طريقة روووووووووعة وأنا مجربها كتييييييييييييير جربيها وأدعيلي

وااااااااااو ياقلبي الله ييسعدك انتي فعلا مميزة والله يهني زوجك فيك ! تحبي تفيدي وتستفيدي وخليط لتنظيف الاسنان مرررررررررة روعه يسلم عمرررك حجربها وبقوولك النتائج بالصوور ههه

ام انس حابه اسألك عندي سواد في مناطق حساسة صاير جسمي الوان بين الأبيض والأسود

مابعرف كيف افضل خلطة عملتيها وانجنيتي عليها ؟؟

وكمان تقصف الشعر ,, انا شعري دهني ونااااعم مرررة ماشاءالله بس مشكلته شووي جدا حبتين تقولي

ابغى اكثره ...

ياليت تفيدينا ام انووس اشكرك جزاك الله خيرا