اذيكم يا احلي مصريات
انهارده حابه اعرض عليكم فكرة جميله
هي مش جديده بالنسبه للمنتديات التانيه بس تعتبر جديده عليكم الصراحه انا اتشجعت اكتر في كتابه الموضوع ده بعد ما شوفت رأيئ البنات وقدر استفادتهم من الموضوع بس للأسف كان لغير المصريات فحبيت نستفيد كلنا
من غير ما اطول عليكم الفكرة وباختصار هي ان اي عضوه مصريه اشترت اي حاجه وحسيت بعد فترة انها مستغنيه عنها تعرضها هنا للبنات وبكده تكون هي استفادت واللي اشترت منها استفادت اذاااااااااااااااااااااااي؟؟؟؟؟؟ اولا فيه شروط ودي مهمه جدا ومن غير الشروط دي مش هتحقق الفائده اللي احنا عاوزينها يعني ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هنفهم دلؤقتي متستعجلوش
اولا :
عدم المبالغه في سعر الشيئ المعروض
بمعني احنا هنا مش بنتاجر علشان نكسب لأ احنا بنفيد بعض
انا عندي حاجه خلاص مش محتجاها بدل ما تترمي يستفيد بيها غيري افضل بسعر اقل وانا استفيد اني ممكن اجدد واكمل واشتري حاجه تانيه فهمتوني
فياريت اللي حايه تعرض اي حاجه للبيع تكتب تمنها الاصلي وتمنها اللي عاوزه تبيعها بيه من غير مبالغه ومغالاه علشان تقدر تبيع حاجتها بسرعه وتلاقي عليها اقبال
ثانيا :
تصوير السلعه اللي عندها تصوير شخصي يعني صوره حقيقيه للسلعه علشان اللي عاوزه تشتريها تقدر تحكم عليها
ثالثا :
وصف السلعه بكل امانه وصدق من حيث العيوب المميزات السعر الصنع الحاله كل شيئ يتعلق بالسلعه وصف دقيق من غير مبالغه علشان تكون فيه فايده بجد
رابعا
السلع اللي هنعرضها هنا تشمل اي حاجه عندك مستغنيه عنها يعني مثلا
ملابس اكسسوار احذيه شنط اثاث اقمشه اي شيئ عندك في البيت وحاسه انك مستغنيه عنه ده كده الموضوع بأختصار شديد وياريت يلاقي تفاعل قوي من المصريات علشان نفيد بعض وحطوا دايما الغرض مش المكسب نهائيا فقط الافاده للطرفين
يلا وروني همتكم
ياريت المشرفات يوفقوا علي الموضوع