انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

طلبات الكروشيه والتريكو

1. tata
    tata
    بسم الله الرحمن الرحيم نبدا اول يوم للمجموعه واتمنى من الله ان تحوز على اعجابكوا منتظراكم ومنتظره مشاركتكم بس من شروط المجموعه لانضع طلب حتى ننتهى من الطلب الاول حتى لاتتلخبط الطلبات وارجوا من الاعضاء الللى تعرف تجيب باترون العضوه السائله لاتتاخر فى الاجابه ولها جزيل الشكر والاحترام
  2. فرح الزهور
    فرح الزهور
    ايه الحلاوه دى يا حبيبتى

والله موضوع جميل اوى
  3. لبنانية بجدة
    لبنانية بجدة
    احم احم
    انا هنا
    موضوع رائع
  4. ola yousef
    ola yousef
    تاتا مبروك على موضوعك الرائع ده يله ربنا يوفقك يارب واكيد لو احتجت حاجه هاجيلك على طول ومن غير محتاج هاجى بردوه عشان اشوف المجموعه عامله ايه
  5. الازهرية ناصرية
    الازهرية ناصرية
    السلام عليكم: شكرا اخت تاتا على دعوتك الكريمة لي بالانضمام, وان شاء الله نساعد بعضنا البعض, جزاكم الله كل خير.
  6. asmaatolpa
    asmaatolpa
    السلام عليكم عاملين ايه يا ترى ان شاء الله تكونو بخير
    انا نفسى اكون مرتبطة بمجموعة حلوة زى مجموعتكم علشان اتشجع لانى دايما انشغل واكسل وما اعملش حاجة بس عندى امتحانات هتخلص كمان ييجى 25 يوم وبعدها هكون معاكم ان شاء الله
  7. asmaatolpa
    asmaatolpa
    وشكر خاص لك عزيزتى الازهرية على الدعوة
    الله ابلة هنهن ولبنانية وروز هنا ربنا يحميكم لنا يارب
    وربنا يبارك فى المجموعة
  8. tata
    tata
    صباح الخير على الحلوين,ممكن تقبلوا الورد ده منى وشكرا لكم جميعا على تلبيه دعوتى وان شاء الله تكون مجموعه مفيده لنا جميعا ونستفيد من بعض ,بس عاوزين نتفق على ميعاد ندخل فيه كلنا حتى نتفاعل جميعا انا فى الغالب بادخل الصبح من الساعه 7.5 حتى الساعه 1 بعد الظهر عاوزين كلنا ندخل فى الميعاد ده علشان ابقى معاكوا ولا انتوا مش عاوزينى؟ يلا عاوزين نبدا مين اللى هاتطلب اول طلب ؟بس ياريت محدش يطلب طلب اللى بعد ان نلبى اول طلب .
  9. tata
    tata
    انا منتظراكم بفارغ الصبر
  10. هنهن2007
    هنهن2007
    فكرة حلوة ومفيدة وان شاء الله تفيدى وتستفيدى وربنا يقدرنى واقدر اساهم معكم باى حاجة
عرض النتائج 1 الى 10 من 299
لكِ | مطبخ لكِ