انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

1. هندام يوسف
    هندام يوسف
    رانيا
    الف الف سلامة على بنتك ما تشوف شر وتقوم بسلامة وطمننا عليها
  2. ام يوسف الامين
    ام يوسف الامين
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اموووووووووووووول حبيبة قلبى جزاكى الله كل الخير على هذا التجمع ياالله اللهم اجعله فى ميزان حسناتها واكرمها به وجازيها عنا كل الخير
    انتى لا تعرفى كم نحتاج الى هذا التكاتف فى ظل ضغوط الحياة وان يكون كلا منا للاخر سندا وعونا على النفس والهوى والشيطان
    والله انى لاحبك فى الله

رونى
    حبيبة النصف الاخر من قلبى
    والله لا تعلمى كم احبك فى الله
    يا رب يجمعنا فى ظل عرش الرحمن يوم لا ظل الا ظله
    اللهم يا رب العالمين يا مجيب السائلين اشفى رولا شفاءا تاما واحفظها من كل سوء امين

مونى يا قمر عروستنا الصغيرة لكى كل معزة الاخت الصغرى وحشتينى جدا جدا جداااااااااايا قمر يا رب تكونى بأتم صحة واحسن حال ونراكى عروسة قريبا وتجيبلنا عرايس حلوة ان شاء الله
    علشان عندنا عرسان كتير
    احبك فى الله
  3. ام يوسف الامين
    ام يوسف الامين
    هنوووووووود
    وحشتينى جدا يا قمر
    افتقدت هدوئك وروحك الطيبة
    على الرغم من قلة كلماتك الا انى دائما اشعر معها بالراحة والسكينة
    احبك فى الله
  4. ام يوسف الامين
    ام يوسف الامين
    بنات
    عايزين نتفق كل اسبوع واحدة تدخل تحضر لنا حديث او اية وتفسيرها بحيث نفيد بعض ونستفيد
    ويكون بنية طلب العلم ونحاول نخلى له ميعاد ثابت يعنى يوم معين مش شرط ساعة بحيث كلنا ناخذ الاجر
    واللى يكون عليها الدور وحاجة شغلاها حد يحل مكانها بحيث لا ننقطع عن الذكر والاجتهاد
    عايزة ارائكم بسرعة
    تصبحوا على خير
  5. ايمان مونى
    ايمان مونى
    السلام عليكم
    ازيكم ياحبايبى وحشتونى
    امول رونى ونودة وايمى
    انا بحبكم كلكم فى الله وطالبة منكم طلب تدعولى ان ربنا يفك كربى و يسهلى امورى ويسترها معايا
    لانى بجد فى كرب شديد ونفسى اخرج منه ويعدى على خير
    وكمان كنت عاوزة اسالكم على حاجة هو حرام انى ادعى على حد يموت لانى بجد زهقت منه وهو انسان مش كويس ولا يعرف ربنا وبيوقع الدنيا فى بعضها ويجيبلنا مشاكل مالناش دخل بيها
    هل كل ده يدخل من باب انه ظلمنى وبالتاى يحق لى ادعى عليه انا بكرهه اوى لانه سبب فى تعبى وتعب اعز الناس الى بالله عليكم اللى تعرف تقولى وتريحنى
    وعلى فكرة يا ايمى فكرتك حلوة اوى وكانت فى بالى وانتى سبقتينى لان عندى اجندة فيها فى كل يوم حديث او دعاء وقلت كل يوم نتعلم حديث جديد او على حسب اليوم اللى تحددوه ان شاء الله هواظب معاكم بس ادعولى اعدى من اللى انا فيه على خير
    وكمان عاوزة اعرف ازاى اعرف ان الابتلاءات تكفرة للذنوب مش عقاب من ربنا
    ماتنسوش تدعولى ربنا يكرمكم انا فى اشد الحاجة الى الدعاء بالثبات والصبر والهداية
  6. أطايب الجنة 2002
    أطايب الجنة 2002
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتة

جزاك الله خيرا يا إيمى ويارب يجعلك من أهل الجنة ويرزقك وأولادك من حيث لا تحتسبين

والله أنا كمان بحبك جدا وأتمنى لك من كل قلبى كل سعادة وخير فى الدنيا والأخرة

فكرتك هايلة يا إيمى وإن شاء الله هتتنفذ
    مين هيبتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  7. أطايب الجنة 2002
    أطايب الجنة 2002
    رانيا

يارب يشفى رولا شفاءا لا يغادر سقما ويعافيها يارب ياريت تطمنينا عليها
  8. أطايب الجنة 2002
    أطايب الجنة 2002
    مونى

يارب يفك كربك يا حبيبتى ويبعد عنكم الظالمين والجبابرة وكل سوء

لا أعلم شئ عن أمر الدعاء بالموت على أحد لكن الظلم وحش قوى ولما بتحسى بمرارتة غصب عنك بتدعى

أنا لما كنت فى أزمة شديدة من فترة كنت بدعى على الشخص أن الله يرد كيده فى نحرة وكنت أقول اللهم أكفنيه بما شئت من أحاديث رسول الله
    ربنا يارب يعينك ويصبر ك على البلاء وكل حاجة ولو شوكة تؤلمك فى ميزان حسناتك وتكفير ذنوب إن شاء الله
  9. أطايب الجنة 2002
    أطايب الجنة 2002
    هند الجميلة عاملة إية أنا عارفة أن مافيش نشاط شوية فى المجموعة لكن إن شاء الله سنتواجد جميعا ودائما حتى نحاول أن نتقرب من الله ومهما تحاول أن تبعدنا الدنيا بمشاغلها سنحاول المرات والمرات لنقترب من الله عز وجل .
  10. rania 9
    rania 9
    السلام عليكن و رحمة الله و بركاته:
    طبعا وحشتوني جدا ...جزاكن الله خيرا عن دعائكن لرولا ... الحمدلله ربنا تم شفاها على خير , و الله كانت ايام صعبة خصوصا اول 3 ايام ..بس الحمد لله .. و ده خلاني اشعر بنعمة كبيرة جدا جدا و لا تقدر و هي ان الله سبحانه و تعالى عافا ابنائنا و بناتنا من الامراض الخطيرة ..الابتلاء في الابناء بيكون صعب جدا جدا ... صعب اوي نشوفهم بيتألموا و ما نقدرش نعملهم حاجة .. عايزين ندعي كلنا من قلوبنا .. اللهم اشفي مرضى ابناء المسلمين و قر أعين اباءهم و امهاتهم بشفاهم .. اللهم امين ... ..ربنا لا تحملنا ما لا طاقة لنا به و احفظ ابناءنا من كل سوء .. و قر اعيننا بهم .. ربنا و تقبل دعاء
عرض النتائج 21 الى 30 من 96
لكِ | مطبخ لكِ