انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

حبيبتى يامصر

1. cliopatra
    cliopatra
    يو ميزو صباحك فل يا فل
    حلو قوي موضوع المسابقة
  2. *سمسمية*
    *سمسمية*
    احلى صباح على احلى مجموعة
    كليوباترا ربنا يبارك فيكي ياقمر
    وحدي فين الغيبة دي كلها
    يوميزو شكراااا على المسابقة رائعة
    ام هيا وادم اهلا بيكي معانا نورتي
    منى*النص الحلو فينك ياعم عامل ايه
    وسلامي وقبلاتي لكل الغايبين عن المجموعة
  3. النص الحلو
    النص الحلو
    صباح الخير والنور والجمال لاحلي ام خالد في مصر وصباح جميل ليميم وصباح الخير لمصر والمصرين بالصدفة جلست علي الكمبيوتر بعد ما البنات ذهبوا الي المدرسة وبالمناسبة انا ام لاربع بنات ماشاء الله وده اول تعريف لي معكم ونكمل في حاجات كتير بعدين
  4. النص الحلو
    النص الحلو
    اية رأ يكم ياجماعة كل يوم اقول لكم وصفة تجميل وكل اللي تجربها تقولي علي النتيجة علشان احب كل الواصفات اللى بقدمها في البرامج بتاعتي اكون متأكدة من نتيجاتها
  5. النص الحلو
    النص الحلو
    نسيت اختاروا انتم واصفات للشعر اوالبشرة والجسم اوحتي طريقة عمل صابون التجميل في المنزل مني رزق خبيرة التجميل
  6. وحدى
    وحدى
    ازيكم يا حلوين عاملين ايه ازاى الموجودين ومرحب بالجداد

وحشتونى طبعا معلش اليومين دول مشغوله كنت مع الدكتورة ادعولى ربنا يكرمنى انا وكل عايز يارب
  7. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    النص الحلو هو انتي بتقدمي برامج؟ طيب ياريت لو في وصفات متجربه لتغذيه الشعر عشان انا بعد الولاده شعري وقع وجف خالص من الرضاعه كمان

وحدي .... ربنا يكرمك يارب بس دكتوره ايه الي بتروحلها؟
  8. وحدى
    وحدى
    اولا ربنا يخليلك مولودك يارب ويباركلك فيه ويجعله من الصالحين بارا بيكى وبوالده امين

بروح لدكتورة عشان الحمل ادعيلى باه انا وكل عايز يارب يرزقنا لو اعرفك من قبل الولاده كنت وصيتك بس انا اعرف ان الوحده بعد الولاده بتبقى مغفور ليها بيتهيألى سمعت كده فمتنسينيش من دعاكى

وربنا يباركلك فى ذريتك يارب
  9. وحدى
    وحدى
    حلوة اوى لو فعلا وصفه للشعر الجاف عشان انا من وقت الصبغه للفرح والتوتر النفسى قبل الفرح مش لاقيه شعرى خااااااالص
  10. جميلة علي
    جميلة علي
    ان شاءالله ربنا يبارك في الجميع وفي اولادكم
    وان شاءالله ربنا يكرمك ياوحدي وماتبيقيش لوحدك بادعيلك ربنا يرزق انتي وايمي بتواءم
عرض النتائج 501 الى 510 من 812
لكِ | مطبخ لكِ