انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.


للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 6 12345 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 54

لو حد ساعدني هيكسب ثوااب وهدعيله كتييييييير أأأأوي كل لما أمسك الابرة والخيط

(ركن الكروشيه والتريكو - منتديات لكِ النسائية - الأرشيف)
...
  1. #1
    smsmaaward's صورة
    smsmaaward غير متواجد عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    الموقع
    الأسكندرية
    الردود
    466
    الجنس
    أنثى

    bigheart لو حد ساعدني هيكسب ثوااب وهدعيله كتييييييير أأأأوي كل لما أمسك الابرة والخيط

    انا عايزة حد يساعدني انا المفروض عارفة بدايات بسيطة في انواع الغرز
    بس المشكلة مش عارفة ابدأ بحاجة
    عايزة اخد درس عند حد هناااااااا يكون عنده صبر عليا
    لان بصراحة كل الدورااات اللي هنا بادئة من فترة طويلة
    يعني مش هقدر اشترك فيها
    يعني عايزة اخت من القمراااات اللي في المنتدي اللي عاملين شغل زي العسل
    تجيبلي حاجة مثلا بالباترون وابتدي معاها وتشرحلي الباترون واشتغله وتتابع معايا بس
    ممكن نبتدي بفستان بيبي او شابوه ان شاء الله حتي شرابات البيبي الصغيرة دي
    يعني اي حاجة ممكن ولا هتكسفوووني؟؟؟؟؟

  2. #2
    جبال الثلج's صورة
    جبال الثلج غير متواجد نجمة التصحيح
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    الموقع
    في قلوب احبتي
    الردود
    19,430
    الجنس
    أنثى
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • متألقة صيف 1432هـ
      • زهرة الصحة
      • ناصحة متألقة
      • لؤلؤة شتوية نادرة
    اهلا بالاخت سمسمه نورتي

    انتي تريدي كروشي تتعلمي او تريكو

    انا مستعده اعلمج من مسكة السناره حتى الإحتراف بالكروشية

  3. #3
    ام مسرة's صورة
    ام مسرة غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الموقع
    عراقية في قطر
    الردود
    2,623
    الجنس
    امرأة
    ربي يبارك بك جبال على المساعدة
    حبيبتي ان شاء الله تتعلمي وتصيري من المحترفات

  4. #4
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    الموقع
    مدينة التلاتمائة مئذنة
    الردود
    54
    الجنس
    امرأة
    حبيبتي جبال الثلج اسال الله لك الشفاء
    ممكن انضم لكم بس على شرط طولي بالك علي جججججججهههه
    على قول المثل شحاد وووو بشارط ههههههه
    معليش طمعانا بطول بالك
    حبيبتي samsamaaward
    معليش تسمحيلي اشاركك

  5. #5
    smsmaaward's صورة
    smsmaaward غير متواجد عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    الموقع
    الأسكندرية
    الردود
    466
    الجنس
    أنثى
    انا مبسوووووووووووووووووطة أوووي جزاااكي الله كل خييييير
    طبعااا ياريت لو اي حد تاااني يشترك
    وفعلااااااااا
    انا عايزة اتعلم كروشيه
    ياريت تطولي بالك عليناااااا كلناااااا
    الله يخليكي يارب
    ويلا شوفي تحبي نبدأ ازاي وامتي وهتلاقيني تلميذة شاطرة ان شاء الله
    لاني حابة اتعلمه بجد

  6. #6
    جبال الثلج's صورة
    جبال الثلج غير متواجد نجمة التصحيح
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    الموقع
    في قلوب احبتي
    الردود
    19,430
    الجنس
    أنثى
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • متألقة صيف 1432هـ
      • زهرة الصحة
      • ناصحة متألقة
      • لؤلؤة شتوية نادرة
    اهلا وسهلا بكِ اخت علمه البيان تنورينا

    بنشوف اذا في اشتراك آخر او لا

    عشان نبدا ان شاء الله

    نبدا يكره شو رايكم

  7. #7
    smsmaaward's صورة
    smsmaaward غير متواجد عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    الموقع
    الأسكندرية
    الردود
    466
    الجنس
    أنثى
    خلااص انا مسعتدة ان شاء الله وهكون جاهزة بس قولي اايه المطلوب عشان استعد
    وحددي ميعاد وايه الحاجات اللي المفروض تكون معايا ابرة خيط كدة يعني المقاس الحاجات دي يعني.......... انا متشكرة ليكي اااوي
    انا اسمي اسماء او سمسمة زي ما تحبي ممكن اعرف اسمك

  8. #8
    جبال الثلج's صورة
    جبال الثلج غير متواجد نجمة التصحيح
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    الموقع
    في قلوب احبتي
    الردود
    19,430
    الجنس
    أنثى
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • متألقة صيف 1432هـ
      • زهرة الصحة
      • ناصحة متألقة
      • لؤلؤة شتوية نادرة
    اوكي
    انتي مستعجله كثير على البدايه

    بتجهزي سناره حجم كبير اشويه وخيط صوف بريال
    لاتشتري غالي عشان البدايه فك وعيد الشغل

    انتي كم مقاس السناره الي معاكِ

    اهلا وسهلا فيكِ
    تشرفت بمعرفتكِ

  9. #9
    smsmaaward's صورة
    smsmaaward غير متواجد عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    الموقع
    الأسكندرية
    الردود
    466
    الجنس
    أنثى
    انا فعلا مستعجلة لاني شايفة حاجات بتعقد عالمنتدي بصرااااااااحة
    هيجرااالي حاجة لو متعلمتش
    انا معايا اللي هما العاديين
    مقاس واحد
    ومعايا خيط صوف بكرتين
    اللي هو العادي مش الغالي كنت جايباهم فعلا عشان اتعلم فيهم

  10. #10
    جبال الثلج's صورة
    جبال الثلج غير متواجد نجمة التصحيح
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    الموقع
    في قلوب احبتي
    الردود
    19,430
    الجنس
    أنثى
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • متألقة صيف 1432هـ
      • زهرة الصحة
      • ناصحة متألقة
      • لؤلؤة شتوية نادرة
    كم المقاس

    اتمنى تشوفي اعمالي اول

    عشان اذا عجبج الشغل او لا

مواضيع مشابهه

  1. افيدووني مقاس الابره والخيط
    بواسطة محبتكم هجير في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 11
    اخر موضوع: 08-12-2009, 08:46 AM
  2. لمسك
    بواسطة ام ميرال4 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 4
    اخر موضوع: 12-02-2009, 06:49 PM
  3. حقيبة روعة من صنعك بالابرة والخيط بس...
    بواسطة أنا دندن في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    الردود: 48
    اخر موضوع: 31-10-2008, 02:51 PM
  4. **هنيئا لي …..تخلصت من والديّ **
    بواسطة behappy في الملتقى الحواري
    الردود: 32
    اخر موضوع: 02-04-2004, 07:17 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ | جمالكِ | طفلكِ | تحميل صور | تكرات | المجموعة البريدية | لكِ أطباق لاتقاوم

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96