انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 21 الأولىالأولى 12345678915 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 210

الموضوع: ضروري وعااااااااااجل للباحثات عن الرشاقه و للجادين part2

الردود
    860
    ميرسى يا مؤمنة بجد على الدعوة الظريفة دة
    انا فرحانة اوى وبجد كنت خلاص حبوز الريجيم لانى مش لاقية حد يشجعنى
    وكذا جروب رافض عشان عايزين يعملوا نظام ثابت وانا ماشية بنظام السعرات عشان عندى مذاكرة ولازم بردة اكون مركزة
    انا النهاردة
    فطرت ربع رغيف اسمر +2 ملعقة فول بدون زيت +جرجير +كوب شاى بملعقة سكر واحدة
    الغدا
    ربع فرخة مسلوقة +طبق بازيلاء سوتية +طبق شوربة
    العشا
    سلطة فواكة بالزبادى
    و2 كوب شاى اخضر
    اتمنى اكون خفيفة على قلبكم
    وبجد متشكرة ليكى تانى
    انا مبسوطه انك معانا يا ميس نايس
    بس انا كنت عايزه اعلق على حاجه بلنسبه لنظامك بيقولوا في اي رجيم حاولوا تبعدوتا عن البا زيلاء والجزر
    والبطاطس
    هو ده بس تعليقي
    لكن نظامك كده ممتاز لكن هو بس خدي بالك من الخضروات الممنوعه
    لكن لو كنت ماشيه بالسعرات وحاسبه كمية السعرات الي فيهم يبقى خلاص
    ..... وبعدين انت نورتنينا وخفيفه علينا و بتضيفي لينا كمان
    ربنا يكرمك ويحققلك امنياتك

الردود
    860
    تعقيب كتبت بواسطة ****المهمهيه*** عرض الرد
    الله يوفقك يامس عسل معنا وانت كلامك صح حلو الواحد يمنشي على الرجيم الي يبيه ونفس الوقت يشارك الناس بيومياته
    انا اليوم انشاءالله يعدي على خير لانكم عارفين شعور الوحده اول يومين دورة ومدري ليش احس اني زايده مع اني ما خربطة بس يمكن اتوهم لان قريت ان الوحدة تزيد كيلوين في ايام الدورة بعدين تروح انشاءالله صح لاني متحمسه ومابي اسمن خلاص يبنات طفشت من السمنه ابي اصير نحيفة.
    انا معاك يا مهمهيه ... اصل الواحد لو مش مرتاح لرجيم عمره ما هيكمله للاخر لازم يكون مقتنع بيه ويكون مرتاح ليه وبكده يقدر يمشي عليه من غير لغبطه
    خليك ماشيه على نظام التخفيف وما تلجاي للممنوعات باي شكل والزياده بالوزن بتزول مع زوال الدوره ان شاء الله
    بالتوفيق حبيبتي

الردود
    860
    صباح الفل يا مؤمنة انتي عارفة انا انضميت ليهم مخصوص علشان النظام الواحد دة علشان كلنا نبقى زي بعض وكل واحدة تكتب يومياتها نبقى فاهمين وبيني وبينك التشجيع بيكون اكتر لما تلاقي الكل ماشي على نظام واحد لانك بتشدي حيلك اكتر ودي طبعا وجهات نظر لاني قبل كدة كنت مع نايس ونايري وامونة وكل واحدة ماشية بنظام وكل يوم بيتغير النظام واللي جالها احباط واللي مش عارفة تنزل لغاية فى الاخر عملت زيهم وفى اليوم الرابع للريجيم اللي كنت ماشية علية بوظت الدنيا ورجعت ريما لعادتها القديمة 4 ايام ريجيم و3 ايام فتحة اكل عالبحري قلت لو مشيت مع مجموعة على نظام واحد يبقى نشجع بعض ونبقى عارفين معاناة كل واحد=ة ونساندها لانها نفس المعاناة
    وعاونة اقولك سر بس بيني وبينك اوعي تقولي لحد ششششششششششش انتي عارفة اني بحب الميزان زى عنيا لما بدات الريجيم كنت 85 و600 جم النهاردة لقيت نفسى 83 و500 جم انا بصراحة من 7 شهور مش عارفة ادخل على ال83 دي خالص والحمد لله دة قوى عزيمتي اكتر وادعيلي
    اما انتي يا مس عسل يا عسولة لو كنتي قريتي الموضوع من اوله كنتي عرفتي وبجد انا عاوزاكي ماتزعليش مننا ويارب تكوني فهمتي وجهة نظرنا وصدقيني انا كان نفسي تكوني معانا بس الاتحاد على ريجيم واحد بيدي عزيمة اكبر ودة عن تجربة ويارب اسمع عنك سمع خير وتوصلي لهدفك وعن نفسي انا هتابعك واشجعك باستمرار وعلى فكرة انا كمان هنا مع مؤمنة وكمان مع نايس فى رشيقات المستقبل يعني وراكي وراكي بس قوليلي انتي وزنك كام وطولك كام والهدف الاول كام ؟ وبليز ماتزعليش وحقك عليا
    مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك على النقصان يا لولا ....
    بجد بجد فرحانه ليك .... ما شاء الله عليك .... ان شاء تلاقي نتيجه حلوه في الاخر ونقيم الافراح وليالي الملاح
    ايه ده انا داخله على نظام الف ليله وليله ههههههههههههههه و التتر بتاع البدايه هيدخل دلوقتي ترررررارررتتتترررراااااااااا
    بجد مبروك
    وطبعا لكل مجتهد نصيب رياضه مع التزام في رجيم اكيد ان شاء الله نقصان بالوزن وفرحه
    بالتوفيق يا لولا
    استمري

الردود
    768
    الله يبارك فيكي يا مؤمنة يا قمر بس الفضل الاول لله والتاني من بعد ربنا انتو هنا فى المنتدى انا ماتخيلتش اني ممكن حاجة زي دى تنفع صدقيني الدعم اللي بتحتاجيه من الناس بيعمل فرق كبير وعلى فكرة انا قريت فى كتاب عن الريجيم انك لما تبدا تعمل ريجيم لازم تكون مجموع دعم على النت علشان تلاقيهم فى وقت الجوع بتاعك لانه غالبا مش بيكون جوع للاكل بس بيكون جوع عاطفى وانا الحمد لله ربنا وفقني ولقيت الدعم دة معاكم ربنا يكرمك يا مؤمنة انتي كنتي بجد خير سند وباقي البنات طبعا وكل اللي فى المنتدى الحقيقة مش بيقصروا وربنا يهديني بقى واكمل المسيرة وعلى اخر الاسبوع ان شاء الله حاقولك وصلت كام
    انتي بقى يا قمر دلوقت بتعملي اي ريجيم واخبار المزاج والنفسية ايه؟

الردود
    860
    الله يبارك فيكي يا مؤمنة يا قمر بس الفضل الاول لله والتاني من بعد ربنا انتو هنا فى المنتدى انا ماتخيلتش اني ممكن حاجة زي دى تنفع صدقيني الدعم اللي بتحتاجيه من الناس بيعمل فرق كبير وعلى فكرة انا قريت فى كتاب عن الريجيم انك لما تبدا تعمل ريجيم لازم تكون مجموع دعم على النت علشان تلاقيهم فى وقت الجوع بتاعك لانه غالبا مش بيكون جوع للاكل بس بيكون جوع عاطفى وانا الحمد لله ربنا وفقني ولقيت الدعم دة معاكم ربنا يكرمك يا مؤمنة انتي كنتي بجد خير سند وباقي البنات طبعا وكل اللي فى المنتدى الحقيقة مش بيقصروا وربنا يهديني بقى واكمل المسيرة وعلى اخر الاسبوع ان شاء الله حاقولك وصلت كام
    انتي بقى يا قمر دلوقت بتعملي اي ريجيم واخبار المزاج والنفسية ايه؟
    ربنا يكرمك يا لولا
    ت
    انا النهرضه في تاني يوم ليه في رجيم انوشكا ... انا كررته تاني لاني حاسه انه كويس
    اول يومين فاكهه بحس ان بينضف الجسم من السموم وبيضيق المعده شويه وبعد كده الايام التانيه الافطار حلو فيهم والغداء كل يوم متنوع من كبده لاسماك للحوم اودجاج مع سلطه وخضار
    حاسه انه نظام فعال ومريح
    هو بس حته انه مفيش عشا دي صعبه وحاسه انه ميزه مش عيب لو كلنا اتعودنا انه مفيش عشا
    هيبقى نظام حياه جميل وصحه اكثر
    هحاول على اد ما اقدر
    بس يا رب انقص عليه تاني الاسبوع ده
    اللهم امييييييييييين

الردود
    860
    نايري انت فين انا قلقانه عليك بدات رجيم انوشكا فعلا ولا .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الردود
    768
    مؤمنة هو انتي منين في مصر؟

الردود
    2,181
    كيفكم يا حلويييييييييييييين
    انا مش هبدا رجيم فعلي الا من بعد بكره ان شاء الله لاني مشغوله

بس احاول اني مزدش في الوزن وخلاص

ربنا يسهل

الردود
    145

الردود
    860
    مؤمنة هو انتي منين في مصر؟
    من مصر

مواضيع مشابهه

1. هاااااااااااااام وعااااااااااجل
    بواسطة الدانة حسن في فيض القلم
    الردود: 3
    اخر موضوع: 13-09-2008, 07:51 PM
  2. ضروري وعااااااااااجل للباحثات عن الرشاقه و للجادين part3
    بواسطة 0مؤمنه بالله0 في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 223
    اخر موضوع: 14-03-2008, 06:41 PM
  3. ضروري وعااااااااااجل للباحثات عن الرشاقه و للجادين part1
    بواسطة 0مؤمنه بالله0 في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 210
    اخر موضوع: 01-02-2008, 05:50 PM
  4. `·.¸¸.·¯`··._.· patterns من تصميمي part2 `·.¸¸.·¯`··._.·
    بواسطة أكـــابـر في ركن التصاميم
    الردود: 26
    اخر موضوع: 17-02-2006, 04:36 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ