انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 15 الأولىالأولى 1234567814 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 145

الموضوع: اسئله عن الميزوثربي فى القاهره ( تم دمج المواضيع هنا )

الردود
    1,000
    انا حكتبلك الاسبوع الاول
    بس بصي الدكتور دة بيعتمد على المواعيد عشان حرق الجسم بيكون عالي قوي الصبح
    وكمان بيزود اوي في الخضار زي الخيار والخس عشان الحجات دي مفيهاش سعرات وكمان
    بتحتاج مجهود عشان تتهضم وكدة طبعا حتحرقي سعرات اكتر
    نيجي للممنوعات
    مفيش ممنوعات خالص غير السكر ممنوع ولا حتى الدايت لانه بسيبب سرطانات
    انا مقدرتش بصراحة امنع السكر بس كنت باخد معلقة خلتها نص
    النظام بقى
    الفطار من 9:6 صباحا
    نص رغيف بلدي + جبنة اي نوع +( 2 خيار 2 جزر نص خس او كابوتشا )
    الساعة 12
    فاكهة
    الساعة 3 فاكهة
    الغدا
    من 6:4
    اولا سلطة خضرا نبدء بيها الاكل
    2 يوم خضار مطبوخ اي نوع
    2 يوم سمك مشوي
    2 يوم خضار تورلي + ربع فرخة

بعد الغدا ساعتين صيام + شرب 4 كوب ماء
    العشا الساعة 9
    مرة فاكهة + كوب حليب

شرب 10 كوب ماء في اليوم + مشي نص ساعة يوم بعد يوم

الردود
    77
    شكرا ليكي يا هبه الله النظام حلو انا ممكن اخد حجات منه واعملها ربنل يوفقك يسكره عشان انتي بتحبي السكر

الردود
    77
    حبيبتي هبه الله الدكتوره كانت وصفالي زنيكال او شيتو كال ولكن هوه اللي ان دا تركيبو زي الزنيكال بضبط لاكن الشيتوكال مفعولو ضعيف انتي كمان لو عيزه تجربيه اسألي دكتورك عنه .شكرا لاهتمامك يا سكره

الردود
    77
    حبيبتي سمينه سابقا.معلش رجعت للطلبات تاني.ممكن توصفيلي المستشفى فين بضبط او اارب حاجه مميزه ليها.والموعيد اللي الدكتوره بتروح فيها لو تعرفيها؟ ولو ممكن تبعتيلي نمره المستشى على الخاص.انا عرفه اني زهأتك بس ولله ماتعرفي انا بدعيلك اد ايه

الردود
    103

byebye

تعقيب كتبت بواسطة lolita83 عرض الرد
    حبيبتي سمينه سابقا.معلش رجعت للطلبات تاني.ممكن توصفيلي المستشفى فين بضبط او اارب حاجه مميزه ليها.والموعيد اللي الدكتوره بتروح فيها لو تعرفيها؟ ولو ممكن تبعتيلي نمره المستشى على الخاص.انا عرفه اني زهأتك بس ولله ماتعرفي انا بدعيلك اد ايه
    لا ابدا يا اختى مفيش مشكلة هى المستشفى فى ميدان هليوبوليس انت بس اوصلى الميدن هتلاقى صيدناوى واخد ناصية والكنيسة واخدة الناصية التنية والمستشفى ورا الكنيسة على نفس الرصيف وهى بتروح السبت من 3 الى6 والاحد بتروح فترتين الصبح وبالليل بس نصيحة لو حبيتى تروحى يكون يوم السبت لان الاحد بيكون زحمة جدا السبت بيكون رايق شوية علشان الظهر وحظك ان اليومين دول امتحانات يمكن الدنيا تكون رايقة شوية هى الحقيقة حتى لو الدنيا زحمة بتتكلم معاكى وتديكى حقك اما التليفون فمش عارفة ابعتهولك ازاى لانى مش بعرف ابعت على الخاص قولى لى الطريقة وانا ابعته

الردود
    77
    اختي الحبيبه سمينه سابقا.ربنا مايحرمني من افضالك عليا.ممكن تبعتي على الخاص انك تحطي السهم على كلمه لوليتا اللي بتكون على اليمين وتدوسي على الزرار الشمال للموس هيطلعلك عده اختيارات ومنها ارسل رساله خاصه ل لوليتا بس ممكن مينفعش نبعت عشان احنا اعضاء جدد ولازم نكون عملنا200 مشاركه ابل ما نبعت لبعض على الخاص.لكن المعلومات اللي انتي ادتهالي كفايه اوي حبيت بس اعرفك الطريقه للرسائل الخاصه يمكن تحتاجيها بعد كدا .ربنا يجعلو كلو في ميزان حسناتك ياقمر

الردود
    103
    شكرا على المعلومة بس فعلا جيت ابعت لك جات لى رسالة ان لازم يكون لى 200 مشاركة ولو رحتى ابقى طمنينا عملت ايه

الردود
    41
    بنات حد يعرف فى اسكندريه دكتور بيدى الحقن دى؟؟ وياريت يكون دكتور كويس ومكانه فين ؟
    وياريت اى بنوته من اللى جربتهم تكتب نوع الابره دى ....

لان انا من اسكندريه ومش ينفع اروح القاهره

واسفه طولت عليكم يابنات

الردود
    41
    تعقيب كتبت بواسطة lolita83 عرض الرد
    حبيبتي هبه الله ليه الاحراج ده؟انا وزني85 وطولي159.شفتو الرشاقه؟يا المقطم بعيده اوي ممكن منفضلك تنزللنا رجيم الاسبوع الاول؟الدكتور اللي فالصيدليه انا اعرفو كويس اوي اداني حبوب زي الزنيكال بظبط بس ارخص لانها مصري واحسن من الشيتو كال بكتير اسمها اورلي الشريط ب33 اما الزنيكال ب50.الي تخففي من الاكل وتمشي ولو هتكلي اكله دسمه تخدي الحبوب دي ابلها.وفعلا جربته روعه مره وحده بس اللي بتدخولي فيها التولت وبتلاقي اعزكم الله الدهون كلها نزله بجد ومش بتعمل اسهال علطول وجفاف زي باقي الاعشاب والحبوب.دي بتمنع امتصاص الدهون وجزء من النشويات اللي فالوجبه ومبتعملش صداع ولا دوخه وكمان بتسيح شويه من الدهون اللي فالجسم

حبيبتى ممكن اسالك عن حبوب اورلى دى ياترى هى مضمونه ولا لا؟؟

ونتيجتها ايه معاكى ؟؟وبتنزل اد ايه من الوزن ؟؟

واسفه ياقمر تعبتك معايا

الردود
    103
    انا جربتها وهى راااائعة جدا واجمل ما فيها انى رجعت اكل تانى كويس ومع ذلك بطنى زى ماهى بس الحقيقة انا من القاهرة ما اعرفش حد بيديها فى اسكندرية يمكن الاخوات يفيدوكى

مواضيع مشابهه

1. الردود: 64
    اخر موضوع: 02-12-2007, 05:32 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ