انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 13 الأولىالأولى 123456789 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 124

الموضوع: كل البنات الى من القاهره

الردود
    357
    انا ان شاء الله حبتدى من اول الاسبوع الريجيم ده
    انا ارسلت لك ايميل بخصوص الشاى الاخضر بس رأيك هو افضل ولا خلاصه اقراص الشاى الاخضر

الردود
    1,622
    تعقيب كتبت بواسطة همسه عتاب عرض الرد
    انا ان شاء الله حبتدى من اول الاسبوع الريجيم ده
    انا ارسلت لك ايميل بخصوص الشاى الاخضر بس رأيك هو افضل ولا خلاصه اقراص الشاى الاخضر
    لا الاقراص مش حلوه شاى الاخضر افضل بكتير
    لانه نبات طبيعى فهمانى

الردود
    1,622
    اتمنى ان كلكو تكونوا مشين على الدايت ونتقابل اخر الاسبوع بالاوزان لو قابلتكم مشكله او استفسار انا تحت امركم

الردود
    1,622
    فووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووق

الردود
    1,622
    انتظرونى برجيم الاسبوع الرابع لان الرجيم الى فات لمده 3 اسابيع

الردود
    117
    شذى عمرو
    أنا أعرف أن الرومان ليست من الفواكهه الممنوعه
    ليه هو من الفاكهه الممنوعه فى هذا الرجيم؟
    وشكرا لي على الرجيم

الردود
    8
    فيه دكتور اسمه بهاء ناجي ليه عياده في الهرم ومصر الجديده والدقي ممتاز انا جربت منى راداميس وخالد دراهم وماجد زيتون ماستريحتش مع حد غير بهاء حتى بيطلع في التلفيزيون كتيير احلى حاجه فيه انه الريجيمات اللي بيكتبهالك من الحياه الطبيعيه مش من المستحيلات لان الباقيين كانوا بيكتبوا دايت بعد فتره تزهقي وتلاقي نفسك نفسك في حاجات كتيير لكن بهاء ناجي اللي بيكتبهولك بتلاقي نفسك يوم الفري مش نفسك في حاجه لانك طول الاسبوع بتاكلي اصناف متنوعه واهم حاجه انه مش بيمنع النشويات زي الباقيين وحكاية الادويه اللي منى راداميس بتكتبها دي فاشله جدا وبتجيب ورا الشمس لانك لما بتوقفيها بتتفجعي موووووت على الاكل وبتتخني من اماكن صعب نزولها تاني دا اللي حصلي دا ان الادويه دي بتعصب الي بياخدها جدا كمان حكاية الوزن بالجمله يعني عشرين واحده يدخلوا مع بعض دي حاجه تدايق جدا لازم خصوصيه ادفع فلوس واتفضح يعني عشان كام كيلوا بس الحقيقه دكتور بهاء مازال مصمم على انه كل حاله كشف منفصل عن الباقيين ويسالك عن الاكل اللي بتفضليه طبعا في حدود الدايت انا رحتله بعد ولادتي الاولى والتانيه كمان عشان انا من اللي بيتخنوا جدا في الحمل

الردود
    117
    تعقيب كتبت بواسطة moolly71 عرض الرد
    فيه دكتور اسمه بهاء ناجي ليه عياده في الهرم ومصر الجديده والدقي ممتاز انا جربت منى راداميس وخالد دراهم وماجد زيتون ماستريحتش مع حد غير بهاء حتى بيطلع في التلفيزيون كتيير احلى حاجه فيه انه الريجيمات اللي بيكتبهالك من الحياه الطبيعيه مش من المستحيلات لان الباقيين كانوا بيكتبوا دايت بعد فتره تزهقي وتلاقي نفسك نفسك في حاجات كتيير لكن بهاء ناجي اللي بيكتبهولك بتلاقي نفسك يوم الفري مش نفسك في حاجه لانك طول الاسبوع بتاكلي اصناف متنوعه واهم حاجه انه مش بيمنع النشويات زي الباقيين وحكاية الادويه اللي منى راداميس بتكتبها دي فاشله جدا وبتجيب ورا الشمس لانك لما بتوقفيها بتتفجعي موووووت على الاكل وبتتخني من اماكن صعب نزولها تاني دا اللي حصلي دا ان الادويه دي بتعصب الي بياخدها جدا كمان حكاية الوزن بالجمله يعني عشرين واحده يدخلوا مع بعض دي حاجه تدايق جدا لازم خصوصيه ادفع فلوس واتفضح يعني عشان كام كيلوا بس الحقيقه دكتور بهاء مازال مصمم على انه كل حاله كشف منفصل عن الباقيين ويسالك عن الاكل اللي بتفضليه طبعا في حدود الدايت انا رحتله بعد ولادتي الاولى والتانيه كمان عشان انا من اللي بيتخنوا جدا في الحمل
    ياريت تقوليلى عنوانه وشكرا ليكى

الردود
    8
    عيادة مصر الجديده في شارع بطرس غالي والتليفون !!!!!!!!!!!!!!وعياد ة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عيادة الدقي !!!!!!!!!!!!!!!!بس مع اعرفش اماكن العيادات كلها لاني راوحله في عيادة مصر الحديده كل يوم اربع
    آخر مرة عدل بواسطة noor alhouda : 04-11-2008 في 10:33 AM السبب: حذف أرقام هواتف

الردود
    152

السلام عليكم

شذا انا زيك من فترة روحت لخالد دراهم و زهقت فعلا نزلت عنده 20 كيلو فى 4 شهور لانى كنت ماشية على النظام العادى لانه كان بينزلنى ببطء علشان الدراسة فطبعا زهقت و رجعت نفس الوزن القديم أنا فى انتظار باقى الريجيمات و يا رب ننحف جميعاااااااااا قولوا أمين

مواضيع مشابهه

1. الردود: 14
    اخر موضوع: 19-07-2010, 09:44 PM
  2. **تطبيق متميز**ام البنات تعالى افطرى وهاتى البنات بيتزا بطريقتك
    بواسطة *YSmsma* في المعجنات والسندويشات والفطائر والخبز
    الردود: 52
    اخر موضوع: 27-01-2009, 04:34 AM
  3. ساعدوني ولكم الثواب(الي بنات القاهره)
    بواسطة mero1984 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 16
    اخر موضوع: 24-11-2006, 05:03 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ