انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 13 1234511 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 127

الموضوع: ......معا الى الحلم القريب الرشاقه واللياقة

الردود
    314
    ......معا الى الحلم القريب الرشاقه واللياقة

.كل عام وانتم بخير جميعا
    كلتوا كتير صح العمليه اتلغبطت ... وكترتو كحك وغريبه
    اكيييييييييييييييييييييييد
    هنبدا تاني ريجيمات تكسر الدنيا
    ومعا ......معا الى الحلم القريب الرشاقه واللياقة

.. يا جماعه مش نافع كده لازم نكون ماشين بقيود مش كده العمليه هتفلت مننا
    لازم نحط قواعد لاكلنا في كل الحالات الي بنواجهها وبكده منسبش نفسنا مش عارفين نعمل اه وقت الظروف الي الواحد بيتعرضلها
    يعني مثلا من تلك الظروف ..... زائرين عندك في المنزل ؟؟؟
    .... انت رايحه تزوري حدا؟؟؟؟ ....... حد بيعزم عليك باكله او حلويات تودي في داهيه وانت
    في بيته ؟؟؟؟ .... جائت لك حلويات تحبيها بالمنزل او زوجك اشترى اكله حلوه بتحبيها و
    بتخربط النظام الي انت متبعاه؟؟؟؟...... نفسك راحت ليحاجة حلوه؟؟؟؟ ......حارمه نفسك وبعدين لقيت الميزان ما بيتحرك يعني منقصتيش ؟؟؟؟.....لخبطتي الدنيا ووقعت في الغلط وفعلا ضعفت واكلت حجات غلط ؟؟؟.... لازم ندرس كل الي ممكن نواجه ونحط النقط على الحروف .... قبل ما نبدا اي نظام ..... انا مستنية الاقتراحات ... وازاي نواجه تلك العقبات .... عشان نبدا الصفحه الجديده بقواعد واسس صح ولا رايكم اه؟؟؟؟
    يعني مثلا علاج للخطا الي انا وقعت فيه في اخر رجيم ليه على الرابط
    http://www.lakii.com/vb/showthread.php?t=358389
    بعد ثلاث ايام رجيم بطاطس بهدلت الدنيا في اخر اليوم الثالث واكلت بقلاوه
    كان ممكن اخبي قطع البقلاوه الي نفسي فيهم في البراد او الفريزرلغاية ما اخلص اليوم الاخير الي باقي لية في الرجيم عادي جدا وكده كنت مش هلغبط واكلهم بعد الرجيم .... بس مفيش اسس ماشين عليها عشان كدة ضعفت واكلت للاسف ... عموما ..قدر الله وما شاء فعل الحمد لله على كل حال ... دي مش نهاية المطاف ... هنبدا تاني كلنا من جديد وعايزن نعرف هنعمل اة في الايام القادمه
    .... ونحط اسس منطقيه تناسب الواقع الي احنا فيه .... مش هنسيب نفسنا كده حسب الظروف .. ارجوكم عايزه اقتراحات ... وتوصيات من كل من يزور الصفحه ورايك يهمنا يا الراجيه ؟؟

الردود
    314

الردود
    314
    احنا هناقش امور كتير مش بس رجيم كونوا مستدين

الردود
    1,156
    byebye

هلا يابنات كل سنه وانتو سالمين
    كيفك يانهوله وريحانه كيف العيد يعيده علينا ربنا بصحه والرشاقه ويحقق لنا كل امانينا يارب
    انا قرات كل كلامك يانهوله وكان رائع وكلو صح
    انا اليوم بديت رجيم 5 ايام قلت اعمل لعند مانتفق ونشوف كيف حانبدي الرجيم الجديد
    ومن ناحيه الزيارات ماخلصت من التقديم الضيافه الا لما قلت لهم تعبانه ومعدتي توجعني ياله بقدر مااخذ القطعه الي بيظيفوني اياها لان اول يوم تعبت كتير من كثر الاكل الحلو كل واحد اروحله لازم اكل واذوق اليوم ارحم لا لاكل الحلو اللقاكم على خير ان شاء الله
    آخر مرة عدل بواسطة sammr11 : 13-10-2007 في 04:30 PM

الردود
    42

byebye

مبروووووووووووووووووووووك نهوله و سمر العيد و كل عام و أنتو بألف خير ومنورين الصفحه و إنشاء الله نوصل لهدفنا المنشود يا رب امين
    و إنشاء الله نبدأ من جديد من غير لخبطه وأكييييييييد من غير ريجيم البطاطس ولا إيه يا نهوله
    والله يا سمر حالك متلي أنا سارلي طول اليوم أكل حلو <<<<شكلي بانتقم
    عموما يا رب يسهل علينا و نصير رشيقات 2008 صح ولأ

الردود
    314
    يا رشيقات المستقبل ....... رشيقات المستقبل ....... رشيقات 2008 ... انا من بكره هبدا رجيم بس مش عارفه اة هو بس اول ما اقرر هكتبه بس فعلا بكره هبدا خلااااااااااااااااااااااااااااص قرار نهائي لا رجعه فيه ن شاء الله ... ان منتظره اعرف اخباركم اول باول لغاية ما نتكلم في الموضوعات الكتييييييييييييير الهنتناقش فيها واحنا بنتسلى وبنعمل الرجيم

الردود
    42
    نهوله و أنا كمان ببتدي من بكره ريجيم و في نفس الوقت صيام القضاء و بعدين صيام أيام شوال وبالنسبه لريجيم أنا خترت ريجيم رقم 7
    مستنيه ردودكم
    في أمان الله

الردود
    2,181
    اعتقد ان انظمة الريجيم القاسيه هيا الي بتخلي الواحد ممكن يلخبط في الاكل ويخرب الريجيم
    انا جربت تخفيف الاكل والمشي لمدة نصف ساعه في البيت وابتديت اخس اي نعم بطيء بس انا مش بقدر اعمل ريجيم لاني لو حسيت اني هتحرم من الاكل بتسعر اكتر وباكل اكتر واكتر
    ميزة التخفيف انك مش مقيده باكل معين وبتاكلي من كل حاجه ولو في يوم نفسك هفتك علي اكله بتاكليها بس بقدر بسيط
    انا خسيت بالطريقه دي حوالي 6 كيلو والحمد لله في حوالي شهر ونص مع اني لخبطت في بعض الايام
    واعتقد ان المفروض ان الواحد يعيش كده طول عمره لان دي هيا السنه والرسول صلي الله عليه وسلم قال فيما معنا
    *
    بحسب ابن ادم لقيمات يقمن صلبه فان كان لابد فثلث لطعامه وثلث لشرابه وثلث لنفسه)
    ربنا يرزقنا القناعه
    وشكرا

الردود
    374
    انا متضايقة اوى انى تخنت فى رمضان بدل ما اخس
    بجد متضايقة

الردود
    104
    حتى انا يا بناااااات متنت وااااااااايد واريد اضعف بجد بجد اريد اضعف والله تعبت

ياليت تحطوون الريجيم بسرررررعه ويكون مجرب من قبل ونتيجته حلللللللوه ومرضيه

ان شاء الله نكوووووون رشيقات 2008

انتظر الريجيم على احر من الجمر ويا ريت نمشي كلنا ع ريجيم وااااااااااحد ونشجع بعض

مواضيع مشابهه

1. يارب أرزقني الحمل القريب
    بواسطة جروح2 في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 17
    اخر موضوع: 26-04-2010, 01:33 PM
  2. طريقك الى الرشاقه(الحلم اصبح بين ايديك)
    بواسطة اخصائي رجيم في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 19
    اخر موضوع: 09-11-2007, 01:32 PM
  3. الحمل بين البدانه و الرشاقه
    بواسطة DR_LOLA في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 3
    اخر موضوع: 10-06-2007, 03:37 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ