انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 9 من 9

الموضوع: الي بنات القاهرة

الردود
    4

الي بنات القاهرة

انشاء الله هتجوز في القاهرة ومش عارفة ايه الكوافيرات الكويسة او محلات فساتين الزفاف او الاتيلهات الكويسة انا محجبة وكنت عاوزة اماكن شيك وفي نفس الوقت متكونش سعرها اوفر ياريت تساعدوني

Lojain's صورة
    Lojain غير متواجد كبار الشخصيات "نبض وعطاء" "مجموعة العطاء في ركن الجمال والأناقة"
    الردود
    19,712
    اهلا بك اختي و الف الف مبروك زواجك و الله يتمم لك بكل الخير

و اكيد بنات مصر الامورات ما راح يبخلو عليك باي مساعدة

الردود
    345
    السلام عليكم يا بنات

والله انا كمان عندى نفس المشكلة فرحى قرب ومش عارفة اروح اى كوافير ولا عارفة اجيب الفستان منين

بالله عليكم يا بنات اللى تعرف معلومة ما تبخل على اخواتها بالنصيحة

ganageno2's صورة
    ganageno2 غير متواجد مجموعه العطاء في ركن الحفلات "مُبدعة صيف 1430هـ"
    الردود
    1,922
    التدوينات
    2
    السلام عليكم اختي
    مبروك عليكي الزواج ياقمر ربنا يتمم ليكي علي خير
    بالنسبه للفستان في سنتر كبير في ش الهرم بس والله مافكره اسمه خاص بفساتين الافراح هو مشهور هناك
    اما بالنسبه للكوافير
    انا عملت في شبكتي عند واحد في عباس العقاد اسمه(مسيو اسامه ) بجد طلع روعه
    بس معرفش سعره يناسبك وله لا ؟هو في الخطويه ب800ج والزفاف ب1000
    يارب اكون افدتك

[
    [/CENTER]

الردود
    165
    مبروك ياقمر بصي اولا كوافيرات في سنتر في شارع العشرين بفيصل هايل اسمه " عادل المصري " عنده واحدة مخصوصة للعرائس المحجبات بيطلع عرائس قمرات جدا وعنده ابتكارات جديده بس لازم تحجزي قبلها انا كنت عايزة اروحه ساعة كتب كتابي بس كنت خايفة اتأخر عشان كنت محكومة بوقت معين وكنت خايفة من زحمة فيصل وأسعاره حلوة اوي اوي آخر مرة سمعت بياخد تقريبا 450 ج بس والله تحفة - بس انا روحت عند كوافير في المنيل اسمه "ستايل " صاحبته مدام أمل انا مش عارفة هتاخد منك كام لأنها معرفة وكرمتني اوي في السعر - هي بتستخدم ماركات غالية اوي وليها ذوق حلو انا ساعتها قولتلها مش عايزة حاجة تقيلة والحمد لله طلعتني حلوة اوي هي في الروضه " المماليك "لو عارفة سوبر ماركت مترو عنده صينية هي في الشارع الي يمين الصينية _ ع العموم انتي ممكن تروحي تشوفي الكتالوجات في المكانين - بالنسبة للفساتين انا صراحة روحت السنتر الي في الهرم وبصراحة وحش موووووووت في مكان في عباس العقاد اسمه اتيليه ابداع "اسامة العشري " عنده حاجات حلوة - بس بصراحة انا مش بحب التأجير - لو شراء في محل اسمه مالبي في ميدان الأوبرا عنده حاجات شيك وكل الأسعار - وفي كمان محل جوجو ع كورنيش المعادي اسعاره بتبدأ من 4000 - انا بصراحة بفضل التفصيل لأنه وسط بين الاتنين انا اعرف مصمم ازياء لبناني في ابراج عثمان بالمعادي تقريبا برج 92 الي فيه شركة ايفون بصي اسعاره حلوة جدا عملت عنده فستان كتب كتابي حلو اوي وقالي ياخد ع فستان الفرح حوالي 500 جنيه يعني حسب الموديل بصي هو بيطلع الموديل زي الصورة بالظبط ممكن تشوفي الكتالوجات عنده او تطلعي صور من ع النت - ع فكرة عنده بنت بتاخد المقاسات بس اسالي عليها- معلش ياجميل طولت عليكي بس حبيت افيدك بكل المعلومات الي اعرفها لو احتجتي حاجة تاني قوليلي

الردود
    345
    الأخت نونا من فضلك ممكن تبعتى الرد بتاعك تانى من غير صور علشان مش عارفة أشوفه كله وبالذات أول 4 سطور
    معلش لو كنت هتعبك

الردود
    165

heart2

مبروك ياقمر بصي اولا كوافيرات في سنتر في شارع العشرين بفيصل هايل اسمه " عادل المصري " عنده واحدة مخصوصة للعرائس المحجبات بيطلع عرائس قمرات جدا وعنده ابتكارات جديده بس لازم تحجزي قبلها انا كنت عايزة اروحه ساعة كتب كتابي بس كنت خايفة اتأخر عشان كنت محكومة بوقت معين وكنت خايفة من زحمة فيصل وأسعاره حلوة اوي اوي آخر مرة سمعت بياخد تقريبا 450 ج بس والله تحفة - بس انا روحت عند كوافير في المنيل اسمه "ستايل " صاحبته مدام أمل انا مش عارفة هتاخد منك كام لأنها معرفة وكرمتني اوي في السعر - هي بتستخدم ماركات غالية اوي وليها ذوق حلو انا ساعتها قولتلها مش عايزة حاجة تقيلة والحمد لله طلعتني حلوة اوي هي في الروضه " المماليك "لو عارفة سوبر ماركت مترو عنده صينية هي في الشارع الي يمين الصينية _ ع العموم انتي ممكن تروحي تشوفي الكتالوجات في المكانين - بالنسبة للفساتين انا صراحة روحت السنتر الي في الهرم وبصراحة وحش موووووووت في مكان في عباس العقاد اسمه اتيليه ابداع "اسامة العشري " عنده حاجات حلوة - بس بصراحة انا مش بحب التأجير - لو شراء في محل اسمه مالبي في ميدان الأوبرا عنده حاجات شيك وكل الأسعار - وفي كمان محل جوجو ع كورنيش المعادي اسعاره بتبدأ من 4000 - انا بصراحة بفضل التفصيل لأنه وسط بين الاتنين انا اعرف مصمم ازياء لبناني في ابراج عثمان بالمعادي تقريبا برج 92 الي فيه شركة ايفون بصي اسعاره حلوة جدا عملت عنده فستان كتب كتابي حلو اوي وقالي ياخد ع فستان الفرح حوالي 500 جنيه يعني حسب الموديل بصي هو بيطلع الموديل زي الصورة بالظبط ممكن تشوفي الكتالوجات عنده او تطلعي صور من ع النت - ع فكرة عنده بنت بتاخد المقاسات بس اسالي عليها- معلش ياجميل طولت عليكي بس حبيت افيدك بكل المعلومات الي اعرفها لو احتجتي حاجة تاني قوليلي
    مارديتيش ليه ياقمر عملتي ايه ؟

الردود
    4
    مبروك للعروسة وعقبال كل البنات
    الاخت NANAAA ممكن تبعتيلي على الخاص نمرة مدام أمل عشان انا كمان إن شاء الله هاتزوج قريبا وعايزة كوافيرة في المنيل او المعادي عشان تكون قريبه

الردود
    345

تعقيب كتبت بواسطة NANAAA عرض الرد
    مارديتيش ليه ياقمر عملتي ايه ؟

ميرسى جداااااا جدااااااااا يا نانا على انك بعتتى الرد تانى ربنا يكرمك ويبارك لك
    بس اعتقد انك كنتى تقصدى assooo ان هى اللى ترد عليكى مش كدة
    أنا كمان بسالها انتى عملتى ايه يمكن تكون عرفت اماكن تانية
    ربنا يتمم لها على خير يارب هى و B25 وانا كمان يارب

مواضيع مشابهه

1. لكل بنات القاهرة
    بواسطة sasoooooooo2010 في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 11
    اخر موضوع: 02-07-2008, 08:19 PM
  2. لكل بنات القاهرة
    بواسطة sasoooooooo2010 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 17
    اخر موضوع: 02-07-2008, 08:00 PM
  3. إلى بنات القاهرة
    بواسطة egyptiangirl في الأزياء والأناقة
    الردود: 3
    اخر موضوع: 04-02-2008, 12:15 PM
  4. اية يا بنات القاهرة انتو فين ؟
    بواسطة دور1 في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 8
    اخر موضوع: 11-09-2006, 12:35 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ